Rankomat.pl ogłasza zmiany w zarządzie
Rankomat.pl, wiodąca porównywarka zajmująca się ubezpieczeniami oraz usługami finansowymi, ogłasza zmianę w swoim zarządzie. Tomasz Masajło, który pełnił obowiązki Prezesa Zarządu od połowy 2018 roku, a wcześniej zatrudniony był w firmie jako Dyrektor Marketingu i eCommerce, zdecydował się odejść z firmy i zakończy pełnienie obowiązków w najbliższych tygodniach. Zastąpi go Bartosz Niewiadomski.
Podczas swojej kadencji, Tomasz Masajło przyczynił się do znacznego rozwoju rankomat.pl, zwiększając przychody spółki, zapewniając wzrost świadomości marki do poziomu 85% oraz rozwijając ofertę produktową obejmującą dzisiaj porównywarki ubezpieczeniowe (komunikacja, podróże, nieruchomości i na życie), finansowe (m.in. kredytów gotówkowych, hipotek, kont bankowych i lokat…) oraz telekomunikacyjne.
- Jestem dumny, że mogłem przyczynić się do rozwoju rankomat.pl, oferty produktowej firmy oraz jej pozycji rynkowej. Jestem pewien, że pod nowym kierownictwem zespół rankomat.pl jeszcze nie raz udowodni, że nie ma lepszego miejsca wyboru usług ubezpieczeniowych i finansowych – mówi Tomasz Masajło.
Na miejsce Tomasza Masajło zatrudniony zostanie Bartosz Niewiadomski, doświadczony menedżer z bogatym doświadczeniem w branży finansowej. Bartosz dołączył do zespołu rankomat.pl w marcu i zacznie pełnić obowiązki Prezesa Zarządu w najbliższych tygodniach.
Bartosz Niewiadomski posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania i marketingu zdobyte zarówno w sektorze ubezpieczeniowym (Aviva), jak i pośrednictwa finansowego (Expander). Przez wiele lat pracował również jako CMO w firmach z sektora FMCG (m.in. Bakalland i Mieszko).
- Jestem podekscytowany możliwością pracy z zespołem rankomat.pl i kontynuowania budowania naszej pozycji na rynku. Dziękuję Tomaszowi Masajło za jego dotychczasową pracę i jestem gotowy na wyzwania, jakie przyniesie mi nowa rola – mówi Bartosz Niewiadomski.
- Dziękuję Tomaszowi za ogromny wkład w rozwój rankomat.pl i jednocześnie jestem przekonany, że Bartosz Niewiadomski będzie doskonałym liderem, który poprowadzi zespół rankomat.pl w kolejnej fazie rozwoju i osiągnięcia sukcesów z korzyścią dla konsumentów, partnerów i pracowników. Witamy w Firmie! – dodaje Robert Sokołowski, szef Grupy Netrisk będącej właściciela rankomat.pl
Od ponad 15 lat rankomat.pl pomaga w wygodnym i bezpiecznym zakupie najlepszych ubezpieczeń i produktów finansowych. Ze wsparcia multiporównywarki skorzystało już ponad 2 mln klientów, którzy łącznie zaoszczędzili blisko 1 mld zł. Rankomat.pl to pierwsza i największa na polskim rynku firma, który oferuje możliwość bezstronnego porównania ofert ponad 30 marek ubezpieczeniowych i 25 bankowych. Użytkownik serwisu może wybrać dopasowany do swoich potrzeb produkt samodzielnie lub z telefonicznym wsparciem jednego z 200 doradców, pracujących z rankomat.pl.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.