Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną kampanią, w której promuje polisę turystyczną jako gwaranta bezpiecznej podróży i spokojnego wypoczynku.
Z danych Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego wynika, że od początku roku do końca kwietnia wycieczkę z biurem podróży kupiło prawie 1,3 mln Polaków*. To o 40% więcej niż 2019 roku - ostatnim rekordowym roku przed spadkami na rynku turystycznym, spowodowanym pandemią COVID-19, oraz o 62% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (795 tys. osób). Podczas zaczynającego się lata wielu Polaków po raz pierwszy od kilku lat zdecyduje się spędzić urlop poza Polską. Z myślą o nich rankomat.pl przygotował kampanię reklamową, w której przypomina, że na wakacje warto zabrać ze sobą ubezpieczenie turystyczne, chroniące przed dodatkowymi wydatkami związanymi np. z kosztami leczenia w przypadku choroby lub nieszczęśliwego wypadku.
Centralnym elementem kampanii jest spot reklamowy, opowiadający historię rodziny, która przygotowuje się do podróży kamperem po Europie. W trakcie pakowania samochodu rodzice odkrywają, że ich syn zniknął. Zaskoczeni odnajdują go na walizkach, na których postawił deskę do surfowania i udaje, że pływa na niej po morzu. Ryzyko wypadku, mogące zrujnować ich wymarzony letni wyjazd przypomina im, że nie wykupili ubezpieczenia turystycznego. Z pomocą przychodzi im Hubert Urbański – ambasador marki rankomat.pl, który pokazuje jak dzięki rankomat.pl mogą porównać, wybrać i kupić ubezpieczenie podróżne dostosowane do ich potrzeb - nawet tuż przed samym wyjazdem.
Wakacyjna polisa ubezpieczeniowa chroni podróżujących przed nieprzewidzianymi sytuacjami, takimi jak nagłe wypadki, konieczność transportu medycznego, pobyt w szpitalu, a także utrata bagażu, anulowanie lub opóźnienie lotu. Dlatego warto tuż przed wyjazdem na długo wyczekiwany urlop sprawdzić, czy mamy ubezpieczenie podróżne i czy zabezpiecza ono w odpowiedni sposób nas i naszych bliskich.
- Polacy są spragnieni podróżowania – wszystko wskazuje na to, że nadchodzący sezon będzie rekordowy. Polisa turystyczna zapewnia spokój ducha i finansową ochronę w przypadku nieoczekiwanych sytuacji. Poprzez naszą kampanię staramy się wyrobić w konsumentach nawyk "pakowania" polisy turystycznej na każdy wyjazd zagraniczny niezależnie od jego długości, celu i destynacji. Mając na uwadze rosnące koszty życia, a co za tym idzie podróży, poprzez nasze działania edukujemy i pomagamy w wyborze optymalnego rozwiązania dla naszych klientów. Tak by bez przeszkód mogli cieszyć się wymarzonymi wakacjami – komentuje Dawid Pożoga, CMO rankomat.pl.
W ramach wakacyjnej kampanii promującej wyjazd na urlop z ubezpieczeniem turystycznym spoty rankomat.pl będzie można obejrzeć w różnych odsłonach w telewizji i Internecie. Mulitporównywarka planuje także działania w social mediach. Kampanię przygotował Departament Marketingu & E-commerce rankomat.pl wraz z agencją Przestrzeń. Za produkcję odpowiadało studio Lunapark, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.
Rankomat.pl to pierwsza i największa multiporównywarką na polskim rynku. W jej portfolio znajdują się porównywarki takich produktów jak ubezpieczenia komunikacyjne, nieruchomości, podróżne, na życie, a także konta i kredyty bankowe oraz pożyczki. Od startu działalności w 2008 r. jest liderem rynku porównywarek, oferując dostęp do produktów ponad 30 marek finansowych. W tym czasie z pomocą rankomat.pl już ponad 2 miliony konsumentów oszczędziło na zakupie polisy lub innego produktu finansowego.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Konsument
Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.