Renata Kudła-Rajca wzmacnia kadrę menadżerską Leadenhall Insurance
- Renata Kudła-Rajca dołączyła do Leadenhall Insurance, aby kierować zespołem Zdalnych Koordynatorów Sprzedaży.
- Jej nowy zespół odpowiada za wsparcie rozwoju dynamicznie rosnącego kanału agencyjnego – w 2024 roku firma szacuje, że będzie współpracowała z 10 tys. pośrednikami.
- Filarami oferty Leadenhall Insurance są ubezpieczenia od utraty dochodu, na życie oraz zawodowe polisy OC.
Nowa menadżer pokieruje zespołem Zdalnych Koordynatorów Sprzedaży, który jest częścią sieci sprzedaży. Renata będzie pracowała bezpośrednio z Tomaszem Domalewskim – szefem sprzedaży Leadenhall Insurance. Zdalni koordynatorzy wdrażają, szkolą i oferują natychmiastowe wsparcie agentom. Działają równolegle z regionalnymi dyrektorami sprzedaży.
Obecnie Leadenhall współpracuje z ponad 8000 pośredników i dynamicznie się rozwija. To m.in. efekt nawiązywania współpracy z coraz większą liczbą multiagencji oraz zwiększania liczby współpracowników u obecnych partnerów.
- Bardzo się cieszę, że dołącza do nas tak doświadczony menadżer. Renata będzie bezpośrednio odpowiedzialna za projekt Zdalnych Koordynatorów Sprzedaży, z którym wiążemy duże nadzieje. Uruchomiliśmy go w lutym 2023 r. i już po kilku miesiącach widzimy, jak świetnie sprawdza się w obszarze aktywizacji i wsparcia pośredników. Planujemy rozwój projektu zarówno poprzez zatrudnienie kolejnych zdalnych menadżerów, ale równolegle prowadzimy prace nad optymalizacją procesów i budujemy synergie z regionalnymi dyrektorami sprzedaży. Hybrydowy model zarządzania siecią, jednocześnie zdalny i terenowy, pozwala nam szybko reagować na potrzeby wszystkich agentów i skuteczniej docierać do nich z informacjami o naszych produktach – podsumowuje Rajmund Rusiecki, Prezes Zarządu w Leadenhall Insurance.
Renata Kudła-Rajca jest absolwentką kierunków Finanse i Bankowość oraz Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstw w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie. Ma ponad 30-letnie doświadczenie zawodowe, które przez ostatnich 17 lat budowała jako menadżer zespołów sprzedażowych w Generali Życie TU SA.
- Dziękuję zarządowi za zaufanie. Jestem zmotywowana do działania, bo dołączam do firmy, która oferuje agentom naprawdę dużo – zarówno wyróżniające się na rynku produkty, jak i przemyślane rozwiązania technologiczne, które potwierdzają insurtechowe DNA, jakie Leadenhall ma dzięki obecności w Grupie Efinity. Mamy solidne argumenty, żeby odnieść sukces i zrealizować cele, które przed sobą stawiamy – mówi Renata Kudła-Rajca.
Podstawowe informacje o Leadenhall Insurance
Firma działa jako coverholder rynku Lloyd’s – dostarcza na rynek specjalistyczne ubezpieczenia, m.in. od utraty dochodu, OC zawodowe, D&O oraz cyber. Leadenhall jest również obecny na rynku ubezpieczeń na życie, na którym w ramach trójstronnego porozumienia współpracuje ze Squarelife Insurance AG oraz jednym z największych reasekuratorów na świecie, RGA. Leadenhall wchodzi w skład Efinity Insurance Group, która od ponad 20 lat rozwija się na rynku insurtech i oferuje autorskie rozwiązania do dystrybucji ubezpieczeń.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.