Komunikaty PR

Silniki w ruch! Premiera „Tomek i przyjaciele” w Boomerang!

2022-05-17  |  11:00
Biuro prasowe

Czas wyruszyć w podróż pełną przygód z bohaterami serialu, który na nowo pokazuje świat radosnych lokomotyw. Premierowa odsłona „Tomek i przyjaciele” to pełna życia animacja 2D i zupełnie nowe podejście do opowiadania historii o zabawnych postaciach, które inspirują współczesnych widzów. Premiera serialu odbędzie się w poniedziałek 30 maja o 15:00 w Boomerang. Stacja wyemituje również film pełnometrażowy „Tomek i przyjaciele: Wyścig o Puchar Sodoru” w sobotę 28 maja o 8:00.

 

Nadchodzący serial „Tomek i przyjaciele” to już czwarta wielka odsłona słynnej na całym świecie animacji dla dzieci. Historia tej wyjątkowej kreskówki sięga już 75 lat, a najnowsza seria pokazuje postać głównego bohatera jako jeszcze bardziej skorego do zabawy, niż kiedykolwiek przedtem. Tomek, główny bohater własnych perypetii, przeżywa swoje przygody w towarzystwie Kamci, Piotrusia, Nii i innych przyjaciół. Tym razem spróbuje zostać lokomotywą numer jeden, czego świadkami będą pozostali znani i lubiani przez najmłodszych bohaterowie animacji. Perypetie Tomka pokazują, że nie boi się on popełniania małych błędów, bo najbardziej cieszy go po prostu bycie dzieckiem i odkrywanie świata.

„Tomek i przyjaciele” to serial, który edukuje i przykuwa uwagę dzieci, również dzięki specjalnym piosenkom, które powstały w ramach nowej odsłony animacji. Pokazują one relacje między bohaterami, którzy z wesołym okrzykiem „Koła w ruch!” ruszają po torach na liczne przygody. Serial jest też rozrywką dla mamy i taty! W dwudziestu sześciu odcinkach zawarto społeczno-emocjonalne lekcje o życiu na tematy takie jak zachowanie, przyjaźń, dzielenie się z innymi, gra zespołowa, pomoc i empatia.

Widzowie zobaczą także Tomka, Piotrusia, Nię, Kamcię i innych bohaterów w filmie „Tomek i przyjaciele: Wyścig o Puchar Sodoru”. Ruszają pełną parą po torach, pędząc wprost w stronę zwycięstwa! Kamcia to superszybka lokomotywa z Japonii. Przekonana, że wygra tytułowy wyścig, ma wystartować w parze z kolegą, ale ten nabawi się kontuzji. Kamcia będzie musiała wystartować w duecie z Tomkiem. Połączą siły, by pokonać zawodników z całego świata i zdobyć Puchar Sodoru.

 

Premiera serialu „Tomek i przyjaciele” w poniedziałek 30 maja o 15:00 w Boomerang.
Emisja serialu codziennie o 15:00.

Premiera filmu „Tomek i przyjaciele: Wyścig o Puchar Sodoru” w sobotę 28 maja o 8:00
w Boomerang.

Emisje powtórne filmu w sobotę 28 maja o 12:00 i 14:00, w niedzielę 29 maja
 o 9:00, 15:00 i 19:00.

 

 

 

 

 

 

O Boomerang

Boomerang, będący częścią Warner Bros. Discovery, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji. 

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE

Benelux and GAS 

 

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.