Komunikaty PR

Unilink wprowadza benefit Gleevery dla 15 tys. osób

2023-09-29  |  10:00
Biuro prasowe

Unilink - największa multiagencja ubezpieczeniowa w Europie Środkowo-Wschodniej, poszerza swój pakiet korzyści pozaprowizyjnych dla agentów i pracowników o nowy benefit. Ponad 14 tys. doradców ubezpieczeniowych w Polsce, oraz 350 pracowników firmy od września br. może wybierać i wynajmować dowolne urządzenia z szerokiego zakresu elektroniki czy sprzętu sportowego z dofinansowaniem od Unilink. Nowy benefit w formie dostępu do produktów bez konieczności ich kupowania oferuje polski startup Gleevery.

W ramach poszerzenia pakietu świadczeń dodatkowych dla agentów i pracowników działająca na polskim rynku od 13 lat multiagencja ubezpieczeniowa Unilink rozpoczęła współpracę z Gleevery. Technologiczny startup promuje wśród Polaków modę na przyjazne dla środowiska “korzystanie bez kupowania”, oferując pracodawcom możliwość uzupełnienia swojej listy benefitów pozapłacowych o proekologiczne rozwiązanie. Firmy mogą zaproponować pracownikom dofinansowanie do wypożyczenia niemalże dowolnego produktu z kategorii dom i ogród, uroda i zdrowie, wyprawka dla dziecka, sprzęt sportowy i elektronika m.in. z oferty Media Expert.

- Pomysł na nasz startup powstał w okresie lockdownu, kiedy pracownicy i pracodawcy musieli zmierzyć się z nową rzeczywistością. Mimo rosnących oczekiwań na rynku odnośnie wsparcia od pracodawcy, w warunkach pracy zdalnej pracownicy mieli ograniczone możliwości korzystania z dotychczas dostępnych świadczeń pozapłacowych. Dlatego stworzyliśmy benefit, który będzie atrakcyjnym i praktycznym dodatkiem dla pracowników bez względu na formę zatrudnienia, miejsce pracy czy zamieszkania. Możliwość wyboru spośród tak dużej puli wynajmowanych z dofinansowaniem produktów pozwala dostosować świadczenie do preferencji spędzania wolnego czasu, rozwoju pasji czy aktualnych potrzeb rodziny pracownika – tłumaczy Jakub Buga, założyciel i CEO Gleevery.

Startup stworzył także WishListę, bezpłatną usługę pozwalającą głosować na produkty już dostępne do wynajęcia za pośrednictwem Gleevery lub zgłaszać nowe propozycje przedmiotów, z których pracownicy chcieliby skorzystać w ramach benefitu pozapłacowego. Wybrane produkty są wynajmowane wraz ze stosownym programem ochronnym GleeverySafe, który ogranicza odpowiedzialność użytkownika w przypadku powstania szkód. Po zakończonym wynajmie każdy sprzęt jest odświeżany i wraca do obiegu, aby mogli z niego korzystać inni. Jak wynika z założeń ekonomii współdzielenia - celem jest maksymalne wydłużenie życia produktu bez utraty jakości dla użytkownika.

- Regularnie wzbogacając pakiet dodatkowych świadczeń dla agentów i pracowników poszukiwaliśmy rozwiązań, które uzupełnią realizowane przez Unilink działania wpisujące się w koncepcję zrównoważonego rozwoju i jednocześnie pozwolą personalizować naszą ofertę benefitową. Dzięki Gleevery, ponad 14 tys. doradców ubezpieczeniowych i 350 pracowników Unilink będzie mogło wynająć dla siebie dokładnie te produkty, których potrzebuje. Jednocześnie, taka forma konsumpcji pozwala ograniczyć ślad węglowy i doświadczyć przewag ekonomii współdzielenia. Unilink jest pionierem na rynku multiagencji w zakresie akwizycji, rozwiązań technologicznych i serwisowych, które stosuje. Dlatego na partnerów biznesowych chętnie wybieramy firmy, które wyznają podobne do naszych wartości, takie jak praca zespołowa, przedsiębiorczość, zaangażowanie i pasja. Gleevery jest tego doskonałym przykładem. Na co dzień realizujemy wiele inicjatyw edukacyjnych dla klientów wewnętrznych, agentów i pracowników, a także dla klientów zewnętrznych. Jesteśmy też przekonani, że najskuteczniejszym sposobem na zdobywanie wiedzy i zmianę przyzwyczajeń jest własne doświadczenie - komentuje Marcin Jastrzębski, dyrektor ds. nowych kanałów dystrybucji & affinity w Unilink.

Multiagencja ubezpieczeniowa Unilink od kilku lat realizuje działania z zakresu ESG w obszarach edukacji i sportu, a także zdrowia i dobrostanu pracowników. Wśród projektów edukacyjnych warto wymienić organizowaną przez Unilink Olimpiadę Wiedzy Ubezpieczeniowej skierowaną do wszystkich doradców ubezpieczeniowych w Polsce, oraz Szkolną Olimpiadę Wiedzy Ubezpieczeniowej dla młodzieży. W obszarze sportu Unilink jest partnerem Polskiej Ligi Siatkówki oraz inicjatywy RowerOn, której celem jest promocja profilaktyki prozdrowotnej i zdrowego trybu życia, szczególnie ważnych w sytuacji walki ze skutkami pandemii i przeciwdziałania jej w przyszłości. Agencja wspiera także lokalne przedsięwzięcia partnerów, ligi sportowe i rozgrywki młodzieżowe oraz inicjatywy charytatywne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia W majówkę rośnie odsetek pijanych sprawców wypadków… Biuro prasowe
2024-04-30 | 09:30

W majówkę rośnie odsetek pijanych sprawców wypadków…

W 2023 r. policja zatrzymała w czasie długiego weekendu majowego 1840 nietrzeźwych kierowców – podaje Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji (BRD KGP). Z
Ubezpieczenia Nowe horyzonty w ubezpieczeniach – śniadanie pod chmurą
2024-04-30 | 01:00

Nowe horyzonty w ubezpieczeniach – śniadanie pod chmurą

W hotelu Crowne Plaza Warsaw The HUB 24 kwietnia 2024 odbyło się wyjątkowe wydarzenie, które rzuca nowe światło na przyszłość branży ubezpieczeniowej. Spotkanie pt.
Ubezpieczenia Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok
2024-04-24 | 12:00

Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok

Kluczowe dane: Przychody w 2023 r.: 9,3 mld euro (+13% w porównaniu do 2022 r.) Zysk operacyjny: 301,2 mln euro (+5,8% w porównaniu do 2022 r.) Wskaźnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.