Unilink wprowadza benefit Gleevery dla 15 tys. osób
Unilink - największa multiagencja ubezpieczeniowa w Europie Środkowo-Wschodniej, poszerza swój pakiet korzyści pozaprowizyjnych dla agentów i pracowników o nowy benefit. Ponad 14 tys. doradców ubezpieczeniowych w Polsce, oraz 350 pracowników firmy od września br. może wybierać i wynajmować dowolne urządzenia z szerokiego zakresu elektroniki czy sprzętu sportowego z dofinansowaniem od Unilink. Nowy benefit w formie dostępu do produktów bez konieczności ich kupowania oferuje polski startup Gleevery.
W ramach poszerzenia pakietu świadczeń dodatkowych dla agentów i pracowników działająca na polskim rynku od 13 lat multiagencja ubezpieczeniowa Unilink rozpoczęła współpracę z Gleevery. Technologiczny startup promuje wśród Polaków modę na przyjazne dla środowiska “korzystanie bez kupowania”, oferując pracodawcom możliwość uzupełnienia swojej listy benefitów pozapłacowych o proekologiczne rozwiązanie. Firmy mogą zaproponować pracownikom dofinansowanie do wypożyczenia niemalże dowolnego produktu z kategorii dom i ogród, uroda i zdrowie, wyprawka dla dziecka, sprzęt sportowy i elektronika m.in. z oferty Media Expert.
- Pomysł na nasz startup powstał w okresie lockdownu, kiedy pracownicy i pracodawcy musieli zmierzyć się z nową rzeczywistością. Mimo rosnących oczekiwań na rynku odnośnie wsparcia od pracodawcy, w warunkach pracy zdalnej pracownicy mieli ograniczone możliwości korzystania z dotychczas dostępnych świadczeń pozapłacowych. Dlatego stworzyliśmy benefit, który będzie atrakcyjnym i praktycznym dodatkiem dla pracowników bez względu na formę zatrudnienia, miejsce pracy czy zamieszkania. Możliwość wyboru spośród tak dużej puli wynajmowanych z dofinansowaniem produktów pozwala dostosować świadczenie do preferencji spędzania wolnego czasu, rozwoju pasji czy aktualnych potrzeb rodziny pracownika – tłumaczy Jakub Buga, założyciel i CEO Gleevery.
Startup stworzył także WishListę, bezpłatną usługę pozwalającą głosować na produkty już dostępne do wynajęcia za pośrednictwem Gleevery lub zgłaszać nowe propozycje przedmiotów, z których pracownicy chcieliby skorzystać w ramach benefitu pozapłacowego. Wybrane produkty są wynajmowane wraz ze stosownym programem ochronnym GleeverySafe, który ogranicza odpowiedzialność użytkownika w przypadku powstania szkód. Po zakończonym wynajmie każdy sprzęt jest odświeżany i wraca do obiegu, aby mogli z niego korzystać inni. Jak wynika z założeń ekonomii współdzielenia - celem jest maksymalne wydłużenie życia produktu bez utraty jakości dla użytkownika.
- Regularnie wzbogacając pakiet dodatkowych świadczeń dla agentów i pracowników poszukiwaliśmy rozwiązań, które uzupełnią realizowane przez Unilink działania wpisujące się w koncepcję zrównoważonego rozwoju i jednocześnie pozwolą personalizować naszą ofertę benefitową. Dzięki Gleevery, ponad 14 tys. doradców ubezpieczeniowych i 350 pracowników Unilink będzie mogło wynająć dla siebie dokładnie te produkty, których potrzebuje. Jednocześnie, taka forma konsumpcji pozwala ograniczyć ślad węglowy i doświadczyć przewag ekonomii współdzielenia. Unilink jest pionierem na rynku multiagencji w zakresie akwizycji, rozwiązań technologicznych i serwisowych, które stosuje. Dlatego na partnerów biznesowych chętnie wybieramy firmy, które wyznają podobne do naszych wartości, takie jak praca zespołowa, przedsiębiorczość, zaangażowanie i pasja. Gleevery jest tego doskonałym przykładem. Na co dzień realizujemy wiele inicjatyw edukacyjnych dla klientów wewnętrznych, agentów i pracowników, a także dla klientów zewnętrznych. Jesteśmy też przekonani, że najskuteczniejszym sposobem na zdobywanie wiedzy i zmianę przyzwyczajeń jest własne doświadczenie - komentuje Marcin Jastrzębski, dyrektor ds. nowych kanałów dystrybucji & affinity w Unilink.
Multiagencja ubezpieczeniowa Unilink od kilku lat realizuje działania z zakresu ESG w obszarach edukacji i sportu, a także zdrowia i dobrostanu pracowników. Wśród projektów edukacyjnych warto wymienić organizowaną przez Unilink Olimpiadę Wiedzy Ubezpieczeniowej skierowaną do wszystkich doradców ubezpieczeniowych w Polsce, oraz Szkolną Olimpiadę Wiedzy Ubezpieczeniowej dla młodzieży. W obszarze sportu Unilink jest partnerem Polskiej Ligi Siatkówki oraz inicjatywy RowerOn, której celem jest promocja profilaktyki prozdrowotnej i zdrowego trybu życia, szczególnie ważnych w sytuacji walki ze skutkami pandemii i przeciwdziałania jej w przyszłości. Agencja wspiera także lokalne przedsięwzięcia partnerów, ligi sportowe i rozgrywki młodzieżowe oraz inicjatywy charytatywne.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Coraz mniej kredytów bankowych płynie do polskiej gospodarki. Przed sektorem duże wyzwania związane z finansowaniem strategicznych projektów
Polskie przedsiębiorstwa w coraz mniejszym stopniu finansują się kredytem bankowym, zwłaszcza w porównaniu z rosnącym PKB. Powoduje to wysoką nadpłynność sektora bankowego. Deregulacja mogłaby pomóc w skróceniu drogi firm do finansowania bankowego, zwłaszcza że Polskę czekają ogromne wydatki na transformację energetyczną i obronność. Sektor ma bardzo dobre wyniki finansowe, co powoduje, że politycy patrzą w stronę jego zysków. Ryzyko prawne, jakim wciąż są kredyty frankowe, pociąga za sobą brak zainteresowania ze strony zagranicznych inwestorów.
Firma
Bezrobocie może zacząć rosnąć. Ochłodzenie odczuwane szczególnie w branży budowlanej i automotive

W Polsce od kilku lat stopa bezrobocia utrzymuje się poniżej 6 proc., a według metodologii unijnej jest o połowę niższa i jedna z najniższych w Unii. Pracownicy przywykli już, że sytuacja na rynku pracy jest dla nich korzystna. Jednak zaczynają się pojawiać pierwsze niepokojące sygnały zwiastujące możliwą zmianę trendu. Część branż ucierpiała np. z powodu spowolnienia w Niemczech, inne rozważają wybór innej niż Polska lokalizacji ze względu na wysokie koszty pracy czy energii. Na razie ogromnym wyzwaniem pozostaje aktywizacja osób biernych zawodowo.
Ochrona środowiska
Rozwój sztucznej inteligencji drastycznie zwiększa zapotrzebowanie na energię. Rozwiązaniem są zrównoważone centra danych

Centra danych to jeden z dynamicznie rozwijających się, ale przy tym energochłonnych sektorów gospodarki. Prognozy PMR wskazują, że do 2030 roku operatorzy w Polsce będą dysponować centrami danych o mocy przekraczającej 500 MW, co oznacza, że wzrośnie ona ponad trzykrotnie względem 2024 roku. Przyspieszona cyfryzacja i dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji sprawiają, że w ciągu kilku następnych lat zużycie energii elektrycznej w centrach danych tylko w Europie wzrośnie o 66 proc. Dlatego coraz więcej firm sięga po zrównoważone rozwiązania i energię pochodzącą ze źródeł odnawialnych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.