Unilink wprowadza benefit Gleevery dla 15 tys. osób
Unilink - największa multiagencja ubezpieczeniowa w Europie Środkowo-Wschodniej, poszerza swój pakiet korzyści pozaprowizyjnych dla agentów i pracowników o nowy benefit. Ponad 14 tys. doradców ubezpieczeniowych w Polsce, oraz 350 pracowników firmy od września br. może wybierać i wynajmować dowolne urządzenia z szerokiego zakresu elektroniki czy sprzętu sportowego z dofinansowaniem od Unilink. Nowy benefit w formie dostępu do produktów bez konieczności ich kupowania oferuje polski startup Gleevery.
W ramach poszerzenia pakietu świadczeń dodatkowych dla agentów i pracowników działająca na polskim rynku od 13 lat multiagencja ubezpieczeniowa Unilink rozpoczęła współpracę z Gleevery. Technologiczny startup promuje wśród Polaków modę na przyjazne dla środowiska “korzystanie bez kupowania”, oferując pracodawcom możliwość uzupełnienia swojej listy benefitów pozapłacowych o proekologiczne rozwiązanie. Firmy mogą zaproponować pracownikom dofinansowanie do wypożyczenia niemalże dowolnego produktu z kategorii dom i ogród, uroda i zdrowie, wyprawka dla dziecka, sprzęt sportowy i elektronika m.in. z oferty Media Expert.
- Pomysł na nasz startup powstał w okresie lockdownu, kiedy pracownicy i pracodawcy musieli zmierzyć się z nową rzeczywistością. Mimo rosnących oczekiwań na rynku odnośnie wsparcia od pracodawcy, w warunkach pracy zdalnej pracownicy mieli ograniczone możliwości korzystania z dotychczas dostępnych świadczeń pozapłacowych. Dlatego stworzyliśmy benefit, który będzie atrakcyjnym i praktycznym dodatkiem dla pracowników bez względu na formę zatrudnienia, miejsce pracy czy zamieszkania. Możliwość wyboru spośród tak dużej puli wynajmowanych z dofinansowaniem produktów pozwala dostosować świadczenie do preferencji spędzania wolnego czasu, rozwoju pasji czy aktualnych potrzeb rodziny pracownika – tłumaczy Jakub Buga, założyciel i CEO Gleevery.
Startup stworzył także WishListę, bezpłatną usługę pozwalającą głosować na produkty już dostępne do wynajęcia za pośrednictwem Gleevery lub zgłaszać nowe propozycje przedmiotów, z których pracownicy chcieliby skorzystać w ramach benefitu pozapłacowego. Wybrane produkty są wynajmowane wraz ze stosownym programem ochronnym GleeverySafe, który ogranicza odpowiedzialność użytkownika w przypadku powstania szkód. Po zakończonym wynajmie każdy sprzęt jest odświeżany i wraca do obiegu, aby mogli z niego korzystać inni. Jak wynika z założeń ekonomii współdzielenia - celem jest maksymalne wydłużenie życia produktu bez utraty jakości dla użytkownika.
- Regularnie wzbogacając pakiet dodatkowych świadczeń dla agentów i pracowników poszukiwaliśmy rozwiązań, które uzupełnią realizowane przez Unilink działania wpisujące się w koncepcję zrównoważonego rozwoju i jednocześnie pozwolą personalizować naszą ofertę benefitową. Dzięki Gleevery, ponad 14 tys. doradców ubezpieczeniowych i 350 pracowników Unilink będzie mogło wynająć dla siebie dokładnie te produkty, których potrzebuje. Jednocześnie, taka forma konsumpcji pozwala ograniczyć ślad węglowy i doświadczyć przewag ekonomii współdzielenia. Unilink jest pionierem na rynku multiagencji w zakresie akwizycji, rozwiązań technologicznych i serwisowych, które stosuje. Dlatego na partnerów biznesowych chętnie wybieramy firmy, które wyznają podobne do naszych wartości, takie jak praca zespołowa, przedsiębiorczość, zaangażowanie i pasja. Gleevery jest tego doskonałym przykładem. Na co dzień realizujemy wiele inicjatyw edukacyjnych dla klientów wewnętrznych, agentów i pracowników, a także dla klientów zewnętrznych. Jesteśmy też przekonani, że najskuteczniejszym sposobem na zdobywanie wiedzy i zmianę przyzwyczajeń jest własne doświadczenie - komentuje Marcin Jastrzębski, dyrektor ds. nowych kanałów dystrybucji & affinity w Unilink.
Multiagencja ubezpieczeniowa Unilink od kilku lat realizuje działania z zakresu ESG w obszarach edukacji i sportu, a także zdrowia i dobrostanu pracowników. Wśród projektów edukacyjnych warto wymienić organizowaną przez Unilink Olimpiadę Wiedzy Ubezpieczeniowej skierowaną do wszystkich doradców ubezpieczeniowych w Polsce, oraz Szkolną Olimpiadę Wiedzy Ubezpieczeniowej dla młodzieży. W obszarze sportu Unilink jest partnerem Polskiej Ligi Siatkówki oraz inicjatywy RowerOn, której celem jest promocja profilaktyki prozdrowotnej i zdrowego trybu życia, szczególnie ważnych w sytuacji walki ze skutkami pandemii i przeciwdziałania jej w przyszłości. Agencja wspiera także lokalne przedsięwzięcia partnerów, ligi sportowe i rozgrywki młodzieżowe oraz inicjatywy charytatywne.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.