VW FS kontynuuje akcję „Ty kupujesz polisę online – my sadzimy drzewo”
Volkswagen Financial Services ogłasza kontynuację inicjatywy proekologicznej na rzecz naszego środowiska naturalnego. W ramach akcji „Ty kupujesz polisę online – my sadzimy drzewo” za każdy zakup ubezpieczenia komunikacyjnego lub ochrony pogwarancyjnej online, VW FS zobowiązuje się posadzić jedno drzewo. Przy wsparciu Polskiego Związku Zrzeszeń Leśnych firma planuje posadzić 20 000 drzew, co odpowiada powierzchni 3,5 ha nowego lasu.
Klucz to dbać o siebie i planetę
W zeszłym roku w ramach tej samej akcji firma VW FS posadziła 15 000 drzew. W tym roku postanowiono zwiększyć swój wkład i zasadzić aż 20 000 buków, jaworów i jodeł w dwóch małopolskich lokalizacjach: Zubrzycy Dolnej (2 ha) oraz Chyżnem (1,5 ha). Nowe obszary leśne będą nie tylko pięknym dodatkiem do krajobrazu, ale również przyniosą ogromne korzyści dla środowiska. Rosnący las będzie produkować ok. 2 400 kg tlenu dziennie, co zaspokoi dobowe zapotrzebowanie dla niemal 9 000 ludzi.
Jak dołączyć do akcji?
Zakup polisy online jest prosty i wygodny, a cała procedura odbywa się bez wychodzenia z domu. Oto, jak wziąć udział w akcji „Ty kupujesz polisę online – my sadzimy drzewo”:
- Ustal z doradcą zakres polisy komunikacyjnej lub ochrony pogwarancyjnej.
- Doradca wyśle oferty na adres e-mail.
- Wybierz ofertę i zapłać przez internet.
- Gotową polisę otrzymasz na maila.
- VW FS sadzi Twoje drzewo!
W efekcie każdy klient Volkswagen Financial Services, oprócz dbania o bezpieczeństwo swojego pojazdu, jednocześnie przyczynia się do ochrony środowiska.
– Jesteśmy niezwykle dumni z sukcesu zeszłorocznej akcji i z entuzjazmem patrzymy na tegoroczne wyzwanie. Razem z naszymi klientami wspólnie tworzymy zrównoważoną przyszłość. Każda zakupiona polisa to kolejny krok w stronę zdrowszej, bardziej zielonej planety – dodaje Magdalena Kaca, dyrektor Departamentu Zarządzania Klientem i Produktem w Volkswagen Financial Services.
Volkswagen Financial Services zaprasza do udziału w akcji i wspólnego działania na rzecz ochrony naszej planety. Wszystkie informacje o inicjatywie można znaleźć na stronie: https://www.vwfs.pl/klienci-biznesowi/ubezpieczenia/twoja-polisa-online.html

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim
Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.
Prawo
Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.
Konsument
Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.