Udana zbiórka Woodland Games na Kickstarterze
Woodland Games, polski producent i wydawca gier wideo z Grupy PlayWay, zakończył zbiórkę pieniężną na rozwój swojej autorskiej gry Hell Architect dedykowanej na PC. Kampania promocyjna prowadzona była od 27 listopada br. za pośrednictwem serwisu Kickstarter. Spółka pozyskała na udoskonalenie projektu i kampanię marketingową 33 tys. CAD (dolarów kanadyjskich).
- Jesteśmy zadowoleni z rezultatu kampanii promocyjnej Hell Architect na Kickstarterze. Pozyskane środki przeznaczymy na marketing, promocję oraz rozwój tego tytułu. Chcemy wzbogacić rozgrywkę o dodatkowe funkcjonalności, m.in. maszyny cierpień i nowe demony. Wkrótce zamierzamy udostępnić prolog gry. Premierę Hell Architect planujemy w pierwszym kwartale 2021 r. – mówi Paweł Kozakowski, prezes zarządu Woodland Games.
Fabuła Hell Architect toczy się w czeluściach piekła, które gracz kreuje, wykorzystując obiekty takie jak elektrownia, stołówka, kapliczki i maszyny cierpień. W roli władcy zawodnik będzie mógł wyznaczać grzesznikom kary i decydować o ich wymiarze.
Inspiracją dla Hell Architect są gry Dungeon Keeper, Oxygen Not Included czy Prison Architect. Tytuł w pierwszej kolejności dostępny będzie w wersji na komputery stacjonarne, w dalszej perspektywie studio zakłada również dystrybucję na konsolę Nintendo Switch.
Założenia związane z harmonogramem premier uwzględniają produkcję dwóch gier rocznie. Do końca 2022 r. studio zamierza zaprezentować cztery autorskie tytuły. W pierwszym kwartale 2021 roku do sprzedaży trafi Hell Architect w wersji na PC. Woodland Games jest również na etapie realizacji kolejnej preprodukcji.
W przyszłości spółka planuje portować swoje gry na platformy konsolowe, takie jak Nintendo Switch czy Xbox One oraz tworzyć projekty na urządzenia VR i nośniki mobilne.
Woodland Games chce zadebiutować na rynku NewConnect w 2021 r.
Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.