Udana zbiórka Woodland Games na Kickstarterze
Woodland Games, polski producent i wydawca gier wideo z Grupy PlayWay, zakończył zbiórkę pieniężną na rozwój swojej autorskiej gry Hell Architect dedykowanej na PC. Kampania promocyjna prowadzona była od 27 listopada br. za pośrednictwem serwisu Kickstarter. Spółka pozyskała na udoskonalenie projektu i kampanię marketingową 33 tys. CAD (dolarów kanadyjskich).
- Jesteśmy zadowoleni z rezultatu kampanii promocyjnej Hell Architect na Kickstarterze. Pozyskane środki przeznaczymy na marketing, promocję oraz rozwój tego tytułu. Chcemy wzbogacić rozgrywkę o dodatkowe funkcjonalności, m.in. maszyny cierpień i nowe demony. Wkrótce zamierzamy udostępnić prolog gry. Premierę Hell Architect planujemy w pierwszym kwartale 2021 r. – mówi Paweł Kozakowski, prezes zarządu Woodland Games.
Fabuła Hell Architect toczy się w czeluściach piekła, które gracz kreuje, wykorzystując obiekty takie jak elektrownia, stołówka, kapliczki i maszyny cierpień. W roli władcy zawodnik będzie mógł wyznaczać grzesznikom kary i decydować o ich wymiarze.
Inspiracją dla Hell Architect są gry Dungeon Keeper, Oxygen Not Included czy Prison Architect. Tytuł w pierwszej kolejności dostępny będzie w wersji na komputery stacjonarne, w dalszej perspektywie studio zakłada również dystrybucję na konsolę Nintendo Switch.
Założenia związane z harmonogramem premier uwzględniają produkcję dwóch gier rocznie. Do końca 2022 r. studio zamierza zaprezentować cztery autorskie tytuły. W pierwszym kwartale 2021 roku do sprzedaży trafi Hell Architect w wersji na PC. Woodland Games jest również na etapie realizacji kolejnej preprodukcji.
W przyszłości spółka planuje portować swoje gry na platformy konsolowe, takie jak Nintendo Switch czy Xbox One oraz tworzyć projekty na urządzenia VR i nośniki mobilne.
Woodland Games chce zadebiutować na rynku NewConnect w 2021 r.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.