Udana zbiórka Woodland Games na Kickstarterze
Woodland Games, polski producent i wydawca gier wideo z Grupy PlayWay, zakończył zbiórkę pieniężną na rozwój swojej autorskiej gry Hell Architect dedykowanej na PC. Kampania promocyjna prowadzona była od 27 listopada br. za pośrednictwem serwisu Kickstarter. Spółka pozyskała na udoskonalenie projektu i kampanię marketingową 33 tys. CAD (dolarów kanadyjskich).
- Jesteśmy zadowoleni z rezultatu kampanii promocyjnej Hell Architect na Kickstarterze. Pozyskane środki przeznaczymy na marketing, promocję oraz rozwój tego tytułu. Chcemy wzbogacić rozgrywkę o dodatkowe funkcjonalności, m.in. maszyny cierpień i nowe demony. Wkrótce zamierzamy udostępnić prolog gry. Premierę Hell Architect planujemy w pierwszym kwartale 2021 r. – mówi Paweł Kozakowski, prezes zarządu Woodland Games.
Fabuła Hell Architect toczy się w czeluściach piekła, które gracz kreuje, wykorzystując obiekty takie jak elektrownia, stołówka, kapliczki i maszyny cierpień. W roli władcy zawodnik będzie mógł wyznaczać grzesznikom kary i decydować o ich wymiarze.
Inspiracją dla Hell Architect są gry Dungeon Keeper, Oxygen Not Included czy Prison Architect. Tytuł w pierwszej kolejności dostępny będzie w wersji na komputery stacjonarne, w dalszej perspektywie studio zakłada również dystrybucję na konsolę Nintendo Switch.
Założenia związane z harmonogramem premier uwzględniają produkcję dwóch gier rocznie. Do końca 2022 r. studio zamierza zaprezentować cztery autorskie tytuły. W pierwszym kwartale 2021 roku do sprzedaży trafi Hell Architect w wersji na PC. Woodland Games jest również na etapie realizacji kolejnej preprodukcji.
W przyszłości spółka planuje portować swoje gry na platformy konsolowe, takie jak Nintendo Switch czy Xbox One oraz tworzyć projekty na urządzenia VR i nośniki mobilne.
Woodland Games chce zadebiutować na rynku NewConnect w 2021 r.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych
5 marca Komisja Europejska przedstawi plan działań dla przemysłu motoryzacyjnego, który ma zapewnić wsparcie dla sektora pozostającego pod dużą presją. Dyskusje na forum UE dotyczą m.in. możliwości rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku, o co wnioskują europosłowie z Europejskiej Partii Ludowej, podkreślając, że cel ten wydaje się trudny do osiągnięcia. Marcin Korolec, prezes zarządu Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych, ocenia, że będzie to jednak decyzja szkodliwa dla przyszłości sektora motoryzacyjnego.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu

Ministerstwo Cyfryzacji zaprezentowało w ubiegłym tygodniu polski model językowy PLLuM. Polish Large Language Model to rodzina modeli sztucznej inteligencji, która pozwala przetwarzać i generować teksty w języku polskim. Ma to być przełomowy krok w cyfryzacji kraju, który może zmienić sposób funkcjonowania administracji publicznej. PLLuM jako wirtualny asystent w mObywatelu przeprowadzi przez aplikację, a jako inteligentny asystent urzędniczy zautomatyzuje przetwarzanie dokumentów.
Problemy społeczne
Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ciągu 32 lat działalności zebrała blisko 2,3 mld zł i kupiła ponad 74,5 tys. urządzeń. Fundacja realizuje ogólnonarodowe programy medyczne, uczy pierwszej pomocy i krzewi ideę wolontariatu. W działania organizacji chętnie angażuje się też biznes. Jerzy Owsiak, współzałożyciel i prezes fundacji, otrzymał nagrodę specjalną Business Centre Club, m.in. za wkład w budowanie empatycznego i solidarnego społeczeństwa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.