UGO Tajfun 2.0 - niepozorny dron w sam raz dla początkujących użytkowników
Marka UGO oferująca rozwiązania dostosowane do niemal każdej aktywności codziennego życia zaprezentowała właśnie drona - Tajfun 2.0. Produkt wyróżnia się m.in. ciekawym designem oraz łatwą obsługą.
UGO Tajfun 2.0 to niepozorny dron napędzany czterema silnikami. Całość rozwija prędkość do 3 m/s, a przy tym wyróżnia się maksymalną prędkością wznoszenia 5 m/s i prędkością opadania 2 m/s. Urządzenie wyposażone jest w baterię o pojemności 1600 mAh, której czas ładowania ma wynosić od 180 do 210 minut. Wedle specyfikacji dron powinien utrzymać się w powietrzu nawet do 20 minut. Co więcej, Tajfun 2.0 cechuje się zasięgiem do 100 metrów, a to oznacza, że użytkownik otrzyma sporą przestrzeń do wykonywania akrobacji w powietrzu.
Urządzenie sterowane jest zdalnym pilotem, który łączy się z dronem za pomocą częstotliwości 2,4 GHz. Jak twierdzi producent, jego obsługa nie powinna stanowić problemu nawet dla początkujących użytkowników. UGO Tajfun 2.0 to bardzo kompaktowy dron o wymiarach 305 x 67 x 320 mm, całość waży zaledwie 140 g. Opisywany model powinien stanowić więc rozsądną propozycję dla tych, którzy chcieliby dopiero rozpocząć swoją przygodę z dronami.
Dron UGO Tajfun 2.0 będzie dostępny wyłącznie w sklepach RTV Euro AGD. Sprzedaż powinna ruszyć pod koniec marca. Prognozowana cena ma wynosić ok 230 zł.
Specyfikacja:
- Maksymalna prędkość: 3 m/s
- Maksymalna prędkość wznoszenia: 5 m/s
- Maksymalna prędkość opadania: 2 m/s
- Czas lotu: 20 min
- Czas ładowania: 180 - 210 min
- Komunikacja bezprzewodowa: 2,4 GHz
- Zasięg: 30 - 100 m
- Bateria: 3.7 V / 1600 mAh Li-Po
- Wymiary: 305 x 67 x 320 mm
- Waga: 140 g

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.