UGO Tajfun 2.0 - niepozorny dron w sam raz dla początkujących użytkowników
Marka UGO oferująca rozwiązania dostosowane do niemal każdej aktywności codziennego życia zaprezentowała właśnie drona - Tajfun 2.0. Produkt wyróżnia się m.in. ciekawym designem oraz łatwą obsługą.
UGO Tajfun 2.0 to niepozorny dron napędzany czterema silnikami. Całość rozwija prędkość do 3 m/s, a przy tym wyróżnia się maksymalną prędkością wznoszenia 5 m/s i prędkością opadania 2 m/s. Urządzenie wyposażone jest w baterię o pojemności 1600 mAh, której czas ładowania ma wynosić od 180 do 210 minut. Wedle specyfikacji dron powinien utrzymać się w powietrzu nawet do 20 minut. Co więcej, Tajfun 2.0 cechuje się zasięgiem do 100 metrów, a to oznacza, że użytkownik otrzyma sporą przestrzeń do wykonywania akrobacji w powietrzu.
Urządzenie sterowane jest zdalnym pilotem, który łączy się z dronem za pomocą częstotliwości 2,4 GHz. Jak twierdzi producent, jego obsługa nie powinna stanowić problemu nawet dla początkujących użytkowników. UGO Tajfun 2.0 to bardzo kompaktowy dron o wymiarach 305 x 67 x 320 mm, całość waży zaledwie 140 g. Opisywany model powinien stanowić więc rozsądną propozycję dla tych, którzy chcieliby dopiero rozpocząć swoją przygodę z dronami.
Dron UGO Tajfun 2.0 będzie dostępny wyłącznie w sklepach RTV Euro AGD. Sprzedaż powinna ruszyć pod koniec marca. Prognozowana cena ma wynosić ok 230 zł.
Specyfikacja:
- Maksymalna prędkość: 3 m/s
- Maksymalna prędkość wznoszenia: 5 m/s
- Maksymalna prędkość opadania: 2 m/s
- Czas lotu: 20 min
- Czas ładowania: 180 - 210 min
- Komunikacja bezprzewodowa: 2,4 GHz
- Zasięg: 30 - 100 m
- Bateria: 3.7 V / 1600 mAh Li-Po
- Wymiary: 305 x 67 x 320 mm
- Waga: 140 g

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.