Komunikaty PR

Ultimate Games i 3T Games prezentują zapowiedź Ultimate Hunting

2021-03-30  |  09:00
Biuro prasowe

 

Ultimate Games S.A., notowany na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie producent i wydawca gier wideo, wspólnie ze swoją spółką zależną – 3T Games, udostępnił pierwszą zapowiedź symulatora polowań – Ultimate Hunting. Szacowany budżet gry wynosi od 3 do 5 mln zł, co czyni ją najdroższą produkcją w Grupie Kapitałowej Ultimate Games. Tytuł na PC, w trybie Early Access, będzie dostępny w 2022 roku. Docelowo gra zostanie wydana na konsole oraz urządzenia dedykowane wirtualnej rzeczywistości (VR).

- Ultimate Hunting to realistyczny symulator polowań, skierowany do fanów gier outdoor, adventure & hunting. Aktualnie na rynku nie mamy zbyt wielu produkcji tego typu. UH to nasz priorytetowy projekt, który ma konkurować bezpośrednio z popularnym tytułem – The Hunter: Call of the Wild. PC-towa wersja gry przyniosła jej twórcom ponad 100 mln zł przychodu. To dowód na to, że tematyka polowań ma swoją szeroką grupę odbiorców, a rynek oczekuje takich projektów. Zakładamy, że Ultimate Hunting będzie najbardziej kompleksowym i rozbudowanym symulatorem polowań jaki powstał w ciągu kilku ostatnich lat – mówi Rafał Jelonek, COO Ultimate Games.

W Ultimate Hunting gracz wcieli się w trapera, który podczas podróży po odległych zakątkach świata będzie wykonywał zadania dotyczące  poznawania lokalnej flory i fauny oraz polowania na wyjątkowe gatunki zwierząt występujące tylko na danej mapie. Dodatkowo gracz będzie mógł eksplorować dowolnie tereny i docierać do ciekawych miejsc, które  pozwolą mu poznać zwyczaje zwierząt i udoskonalić swoje umiejętności tropicielskie w tzw. trybie free-hunt. W trybie Early Acces, którego udostępnienie planowane jest na 2022 rok, gracz będzie miał do dyspozycji rezerwat afrykański i amerykański.

- Ultimate Hunting to bardzo duże przedsięwzięcie, które wymaga od nas sporego nakładu pracy, czasu, wiedzy, konsultacji oraz budżetu. Szacujemy, że produkcja tytułu wyniesie między 3, a 5 mln zł. To obecnie najdroższa gra w Grupie Kapitałowej Ultimate Games. Idea rozgrywki jest zbliżona do Ultimate Fishing Simulator, z tą różnicą, że zostanie przeniesiona do środowiska lądowego. Co ważne, Ultimate Hunting, oprócz wersji na PC, będzie także dostępny na konsolach i urządzeniach virtual reality. Na rynku nie ma projektu AA/AAA, który oferuje graczom wcielenie się  w rolę myśliwego w wirtualnej rzeczywistości. To na pewno wyróżnik naszej gry – dodaje Rafał Jelonek.

Produkcja powstaje na silniku Unreal Engine 4. W celu podniesienia jakości projektu, przed jego pełną premierą Spółka nie wyklucza przeniesienia Ultimate Hunting na silnik Unreal Engine 5.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.