Ultimate Games i 3T Games prezentują zapowiedź Ultimate Hunting

Ultimate Games S.A., notowany na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie producent i wydawca gier wideo, wspólnie ze swoją spółką zależną – 3T Games, udostępnił pierwszą zapowiedź symulatora polowań – Ultimate Hunting. Szacowany budżet gry wynosi od 3 do 5 mln zł, co czyni ją najdroższą produkcją w Grupie Kapitałowej Ultimate Games. Tytuł na PC, w trybie Early Access, będzie dostępny w 2022 roku. Docelowo gra zostanie wydana na konsole oraz urządzenia dedykowane wirtualnej rzeczywistości (VR).
- Ultimate Hunting to realistyczny symulator polowań, skierowany do fanów gier outdoor, adventure & hunting. Aktualnie na rynku nie mamy zbyt wielu produkcji tego typu. UH to nasz priorytetowy projekt, który ma konkurować bezpośrednio z popularnym tytułem – The Hunter: Call of the Wild. PC-towa wersja gry przyniosła jej twórcom ponad 100 mln zł przychodu. To dowód na to, że tematyka polowań ma swoją szeroką grupę odbiorców, a rynek oczekuje takich projektów. Zakładamy, że Ultimate Hunting będzie najbardziej kompleksowym i rozbudowanym symulatorem polowań jaki powstał w ciągu kilku ostatnich lat – mówi Rafał Jelonek, COO Ultimate Games.
W Ultimate Hunting gracz wcieli się w trapera, który podczas podróży po odległych zakątkach świata będzie wykonywał zadania dotyczące poznawania lokalnej flory i fauny oraz polowania na wyjątkowe gatunki zwierząt występujące tylko na danej mapie. Dodatkowo gracz będzie mógł eksplorować dowolnie tereny i docierać do ciekawych miejsc, które pozwolą mu poznać zwyczaje zwierząt i udoskonalić swoje umiejętności tropicielskie w tzw. trybie free-hunt. W trybie Early Acces, którego udostępnienie planowane jest na 2022 rok, gracz będzie miał do dyspozycji rezerwat afrykański i amerykański.
- Ultimate Hunting to bardzo duże przedsięwzięcie, które wymaga od nas sporego nakładu pracy, czasu, wiedzy, konsultacji oraz budżetu. Szacujemy, że produkcja tytułu wyniesie między 3, a 5 mln zł. To obecnie najdroższa gra w Grupie Kapitałowej Ultimate Games. Idea rozgrywki jest zbliżona do Ultimate Fishing Simulator, z tą różnicą, że zostanie przeniesiona do środowiska lądowego. Co ważne, Ultimate Hunting, oprócz wersji na PC, będzie także dostępny na konsolach i urządzeniach virtual reality. Na rynku nie ma projektu AA/AAA, który oferuje graczom wcielenie się w rolę myśliwego w wirtualnej rzeczywistości. To na pewno wyróżnik naszej gry – dodaje Rafał Jelonek.
Produkcja powstaje na silniku Unreal Engine 4. W celu podniesienia jakości projektu, przed jego pełną premierą Spółka nie wyklucza przeniesienia Ultimate Hunting na silnik Unreal Engine 5.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.