Unitop z nową marką sezamków Amki TO GO
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Naładowane sezamem Amki TO GO to pełnowartościowa, chrupiąca przekąska, która doda energii oraz jest ciekawą, zdrowszą alternatywą dla słodyczy. Sezamki są dostępne w trzech wariantach smakowych, mają bardzo prosty skład, są bezglutenowe oraz stanowią źródło błonnika. Linia produktów jest już dostępna w sieci Decathlon w Polsce, która jednocześnie została ambasadorem marki.
Dzięki swoim bogatym wartościom odżywczym (sezam jest źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych, błonnika, witamin i minerałów), produkty wpisują się w kategorię superfoods. Są dedykowane osobom poszukującym zdrowszej alternatywy dla słodyczy, w ramach szybkiej, codziennej przekąski.
Amki TO GO są dostępne w następujących wersjach smakowych:
- klasyczne – bazowa wersja sezamków, mają prosty skład i aż 50% sezamu. Karton typu display zawiera 32 opakowania, każde z nich mieści trzy plasterki. Produkt jest również sprzedawany w formacie mini – małych i wygodnych porcjach „na raz”. Jest dostępny w kartonie do ekspozycji przykasowej i sprzedaży na sztuki o zawartości 1,9 kg, a także w większych kartonach 4,8 kg oraz 1,8 kg do sprzedaży luzem;
- z miodem – zawierają dodatek pszczelego miodu wielokwiatowego. W opakowaniu znajdują się 3 plasterki, a karton typu display zawiera 16 sztuk opakowań;
- z quinoa – zawierają dodatek komosy ryżowej. Ze względu na technologię produkcji i właściwości dodatku smakowego, w opakowaniu znajdują się 2 plasterki, karton zawiera 16 sztuk opakowań.
Amki TO GO doskonale sprawdzi się jako produkt impulsowy, który warto ulokować na półkach przy kasie, ale również na regularnej półce z batonami, chałwą i sezamkami lub, ze względu na wyżej wymienione właściwości – półce z produktami prozdrowotnymi.
To, co dodatkowo wyróżnia Amki TO GO od innych produktów w tej kategorii to fakt, że są wyjątkowo chrupkie i cienkie. Jak wykazały badania marki, to atuty, na które konsumenci zwracają bardzo dużą uwagę.
- Sezamki to kategoria znana i lubiana od lat – prawie 70% Polaków deklaruje, że sięga po nie przynajmniej od czasu do czasu. Niemniej, kategoria wymaga odświeżenia, dzięki ofercie produktów dostosowanych do dzisiejszych oczekiwań. Amki TO GO to przekąski, które oprócz walorów smakowych, sensorycznych i energetycznych, oferują konsumentowi dodatkowe benefity użytkowe, mające swoje źródło w aktualnych trendach. To między innymi „czysta etykieta”, czyli prosty skład, i bogaty profil odżywczy z wysoką zawartość cennych nienasyconych kwasów tłuszczowych – NNKT. W dodatku, produkt jest bezglutenowy i stanowi źródło błonnika, a przecież według ostatnich trendów zapotrzebowanie na produkty z błonnikiem znacznie wzrosło. Co równie istotne, produkt posiada poręczne opakowanie, które łatwo zabrać ze sobą w drogę – i co ważne – nadaje się później do recyklingu – mówi Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.