Komunikaty PR

Uratuj punkciaki PAYBACK zanim wygasną

2020-01-13  |  12:06
Biuro prasowe

„Uratuj Punkciaka” to nazwa tegorocznej edycji kampanii, w ramach której PAYBACK zachęca uczestników do wykorzystania punktów starszych niż 3 lata. W przeciwnym razie zostaną one wygaszone 29 lutego. Ich wartość na początku stycznia wyniosła ponad 23 miliony złotych.

Jako największy multipartnerski program bonusowy w Polsce stawiamy sobie za cel nagradzanie konsumentów za ich wybory zakupowe. Zbieranie punktów może być niezwykle ekscytujące, ale największą radość PAYBACKOWICZOM sprawia ich wymiana na nagrody lub zakupy. Zachęcamy do tego szczególnie teraz, prowadząc naszą coroczną kampanię, w ramach której przypominamy o procesie wygaszania punktów starszych niż 3 lata – mówi Paweł Zuń, e-Commerce Manager w PAYBACK Polska.

Uczestnicy Programu mają wiele możliwości wykorzystania zebranych punktów.

– W sklepie z nagrodami przygotowaliśmy specjalne akcje promocyjne m.in. „Hit miesiąca” oraz „Oferta tygodnia”. Do tego, oprócz wielu nagród materialnych, w ofercie sklepu znajdują się karty podarunkowe do wykorzystania na allegro.pl czy w RTV Euro AGD. Punkty można wykorzystać również podczas zakupów np. w sieci sklepów Kaufland czy na stacjach BP lub wymienić na mile Miles&More. Wiele osób przekazuje punkty także na cele charytatywne, w tym program dożywiania dzieci Pajacyk – dodaje.

PAYBACK swoją komunikację do uczestników związaną z kampanią prowadzi na kanałach własnych – na stronie www.payback.pl, na stronie Sklepu z Nagrodami – https://sklep.payback.pl/, w aplikacji mobilnej, na swoim profilu na Facebooku oraz drogą mailową i SMS-ową. Uczestnicy mogą w każdej chwili sprawdzić stan swojego konta i liczby punktów przeznaczonych do wygaśnięcia

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Coraz więcej firm zainteresowanych outsourcingiem BHP Biuro prasowe
2020-02-19 | 14:00

Coraz więcej firm zainteresowanych outsourcingiem BHP

Liczba firm korzystających w Polsce z outsourcingu BHP podwaja się z roku na rok. Przedsiębiorcy dostrzegają kluczowe zalety tego rozwiązania: oszczędność, optymalizację zarządzania
Finanse Pracownik ważniejszy niż kontrahent, czyli komu najpierw płacą firmy
2020-02-19 | 08:15

Pracownik ważniejszy niż kontrahent, czyli komu najpierw płacą firmy

Wynagrodzenia pracowników oraz podatki do urzędu skarbowego i składki ZUS – te zobowiązania polscy przedsiębiorcy płacą w pierwszej kolejności. Ich zdaniem, płatnościami,
Finanse Provema wyróżniona przez Instytut Europejskiego Biznesu
2020-02-18 | 10:40

Provema wyróżniona przez Instytut Europejskiego Biznesu

Provema Sp. z o.o. to Brylant Polskiej Gospodarki, Efektywna Firma, Gepard Biznesu i Mocna Firma Godna Zaufania 2020. Provema Sp. z o.o. w Katowicach została wyróżniona przez Instytut

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

CES 2020

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Co czwarty nastolatek doświadcza przemocy w internecie. Świadomość zagrożeń wśród rodziców jest wciąż niewystarczająca

Średnio co piąty nastolatek był ośmieszany, a co czwarty – wyzywany w internecie. Tymczasem aż 84 proc. rodziców sądzi, że ich dzieci nigdy nie doświadczyły w sieci słownej przemocy – wynika z badań NASK. Oprócz hejtu młodzież coraz powszechniej styka się też z takimi zagrożeniami jak patostreaming, treści pornograficzne czy fake newsy, a ich lista stale się wydłuża. Kluczem do obrony przed nimi jest edukacja i świadomość po stronie rodziców i nauczycieli. W tym celu w lutym – w ramach obchodów 16. Dnia Bezpiecznego Internetu – odbywa się w całej Polsce blisko 4 tys. inicjatyw na rzecz bezpieczeństwa młodych internautów.

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

UOKiK wytypował kolejne potencjalne piramidy finansowe. W ostatnich trzech latach znalazł na rynku 19 takich podmiotów

W ciągu ostatnich trzech lat UOKiK wytypował – zgodnie z oficjalnymi komunikatami – 19 firm działających na zasadzie piramidy finansowej. W tym tygodniu postawił zarzuty nieuczciwych praktyk kolejnym trzem spółkom, których działalność opierała się na sprzedaży pakietów członkowskich i obiecywaniu korzyści w zamian za namawianie do zakupu kolejnych osób. UOKiK podkreśla, że inwestowanie w piramidy finansowe – których struktura przypomina domek z kart – każdorazowo wiąże się z dużym ryzykiem utraty środków, dlatego konsumenci powinni być wyczuleni na konkretne sygnały ostrzegawcze.

Problemy społeczne

Zagrożonych ubóstwem jest 7 mln Polaków. Do 2030 roku ich liczba może spaść do 1,5 mln

W skrajnym ubóstwie żyje 2 mln Polaków, a blisko 7 mln jest zagrożonych ubóstwem. Dzięki połączeniu środków krajowych i unijnych do 2030 roku liczba osób zagrożonych biedą może spaść do 1,5 mln. – Konieczne jest jednak, by polityka rządowa i wydatki ze środków unijnych wzajemnie się uzupełniały, a procedury rozliczania projektów były prostsze – ocenia dr hab. Ryszard Szarfenberg z Polskiego Komitetu Europejskiej Sieci Przeciw Ubóstwu.

 
 

Transport

PESA i Orlen coraz bardziej zaawansowane w budowie lokomotywy na wodór. Ma być gotowa w 2021 roku

W 2021 roku ma być gotowa lokomotywa wodorowa, nad którą wspólnie pracują bydgoska PESA i PKN Orlen. Pojazd ma być wyposażony w autonomiczne sterowanie, a obie spółki są już na zaawansowanym etapie przygotowywania pełnej specyfikacji, po której ruszy faza projektu i budowy. Docelowo nowa technologia ma zostać wdrożona komercyjnie na dużą skalę, również w pojazdach do przewozu osób.