Uratuj punkciaki PAYBACK zanim wygasną
„Uratuj Punkciaka” to nazwa tegorocznej edycji kampanii, w ramach której PAYBACK zachęca uczestników do wykorzystania punktów starszych niż 3 lata. W przeciwnym razie zostaną one wygaszone 29 lutego. Ich wartość na początku stycznia wyniosła ponad 23 miliony złotych.
– Jako największy multipartnerski program bonusowy w Polsce stawiamy sobie za cel nagradzanie konsumentów za ich wybory zakupowe. Zbieranie punktów może być niezwykle ekscytujące, ale największą radość PAYBACKOWICZOM sprawia ich wymiana na nagrody lub zakupy. Zachęcamy do tego szczególnie teraz, prowadząc naszą coroczną kampanię, w ramach której przypominamy o procesie wygaszania punktów starszych niż 3 lata – mówi Paweł Zuń, e-Commerce Manager w PAYBACK Polska.
Uczestnicy Programu mają wiele możliwości wykorzystania zebranych punktów.
– W sklepie z nagrodami przygotowaliśmy specjalne akcje promocyjne m.in. „Hit miesiąca” oraz „Oferta tygodnia”. Do tego, oprócz wielu nagród materialnych, w ofercie sklepu znajdują się karty podarunkowe do wykorzystania na allegro.pl czy w RTV Euro AGD. Punkty można wykorzystać również podczas zakupów np. w sieci sklepów Kaufland czy na stacjach BP lub wymienić na mile Miles&More. Wiele osób przekazuje punkty także na cele charytatywne, w tym program dożywiania dzieci Pajacyk – dodaje.
PAYBACK swoją komunikację do uczestników związaną z kampanią prowadzi na kanałach własnych – na stronie www.payback.pl, na stronie Sklepu z Nagrodami – https://sklep.payback.pl/, w aplikacji mobilnej, na swoim profilu na Facebooku oraz drogą mailową i SMS-ową. Uczestnicy mogą w każdej chwili sprawdzić stan swojego konta i liczby punktów przeznaczonych do wygaśnięcia

Jak zapewnić bezpieczne transakcje w swoim sklepie online?

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.