Uratuj punkciaki PAYBACK zanim wygasną
„Uratuj Punkciaka” to nazwa tegorocznej edycji kampanii, w ramach której PAYBACK zachęca uczestników do wykorzystania punktów starszych niż 3 lata. W przeciwnym razie zostaną one wygaszone 29 lutego. Ich wartość na początku stycznia wyniosła ponad 23 miliony złotych.
– Jako największy multipartnerski program bonusowy w Polsce stawiamy sobie za cel nagradzanie konsumentów za ich wybory zakupowe. Zbieranie punktów może być niezwykle ekscytujące, ale największą radość PAYBACKOWICZOM sprawia ich wymiana na nagrody lub zakupy. Zachęcamy do tego szczególnie teraz, prowadząc naszą coroczną kampanię, w ramach której przypominamy o procesie wygaszania punktów starszych niż 3 lata – mówi Paweł Zuń, e-Commerce Manager w PAYBACK Polska.
Uczestnicy Programu mają wiele możliwości wykorzystania zebranych punktów.
– W sklepie z nagrodami przygotowaliśmy specjalne akcje promocyjne m.in. „Hit miesiąca” oraz „Oferta tygodnia”. Do tego, oprócz wielu nagród materialnych, w ofercie sklepu znajdują się karty podarunkowe do wykorzystania na allegro.pl czy w RTV Euro AGD. Punkty można wykorzystać również podczas zakupów np. w sieci sklepów Kaufland czy na stacjach BP lub wymienić na mile Miles&More. Wiele osób przekazuje punkty także na cele charytatywne, w tym program dożywiania dzieci Pajacyk – dodaje.
PAYBACK swoją komunikację do uczestników związaną z kampanią prowadzi na kanałach własnych – na stronie www.payback.pl, na stronie Sklepu z Nagrodami – https://sklep.payback.pl/, w aplikacji mobilnej, na swoim profilu na Facebooku oraz drogą mailową i SMS-ową. Uczestnicy mogą w każdej chwili sprawdzić stan swojego konta i liczby punktów przeznaczonych do wygaśnięcia

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.