Uratuj punkciaki PAYBACK zanim wygasną
„Uratuj Punkciaka” to nazwa tegorocznej edycji kampanii, w ramach której PAYBACK zachęca uczestników do wykorzystania punktów starszych niż 3 lata. W przeciwnym razie zostaną one wygaszone 29 lutego. Ich wartość na początku stycznia wyniosła ponad 23 miliony złotych.
– Jako największy multipartnerski program bonusowy w Polsce stawiamy sobie za cel nagradzanie konsumentów za ich wybory zakupowe. Zbieranie punktów może być niezwykle ekscytujące, ale największą radość PAYBACKOWICZOM sprawia ich wymiana na nagrody lub zakupy. Zachęcamy do tego szczególnie teraz, prowadząc naszą coroczną kampanię, w ramach której przypominamy o procesie wygaszania punktów starszych niż 3 lata – mówi Paweł Zuń, e-Commerce Manager w PAYBACK Polska.
Uczestnicy Programu mają wiele możliwości wykorzystania zebranych punktów.
– W sklepie z nagrodami przygotowaliśmy specjalne akcje promocyjne m.in. „Hit miesiąca” oraz „Oferta tygodnia”. Do tego, oprócz wielu nagród materialnych, w ofercie sklepu znajdują się karty podarunkowe do wykorzystania na allegro.pl czy w RTV Euro AGD. Punkty można wykorzystać również podczas zakupów np. w sieci sklepów Kaufland czy na stacjach BP lub wymienić na mile Miles&More. Wiele osób przekazuje punkty także na cele charytatywne, w tym program dożywiania dzieci Pajacyk – dodaje.
PAYBACK swoją komunikację do uczestników związaną z kampanią prowadzi na kanałach własnych – na stronie www.payback.pl, na stronie Sklepu z Nagrodami – https://sklep.payback.pl/, w aplikacji mobilnej, na swoim profilu na Facebooku oraz drogą mailową i SMS-ową. Uczestnicy mogą w każdej chwili sprawdzić stan swojego konta i liczby punktów przeznaczonych do wygaśnięcia

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Ailleron Innovation Forum 2025: Przyszłość finansów zaczyna się tutaj
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji
Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.
Polityka
Wciąż dużo do poprawy w zakresie zwalczania nadużyć finansowych w UE. Chodzi m.in. o korupcję urzędników

Skala nadużyć finansowych w UE rośnie. Pojęcie to obejmuje zarówno nielegalne wykorzystanie funduszy unijnych, defraudacje, jak i korupcję, która może dotyczyć nawet wysoko postawionych urzędników, co pokazały afery finansowe z ostatnich lat. Prokuratura Europejska, Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych czy inne instytucje budujące unijną strukturę zwalczania nadużyć finansowych, choć poprawiają efektywność, nie są w stanie wyłapać wszystkich takich przypadków. Zdaniem ekspertów to podważa zaufanie obywateli do UE.
Ochrona środowiska
Nowy parapodatek zamiast proekologicznego systemu ROP. Branża krytykuje sygnały płynące z resortu środowiska

Firmy wprowadzające na rynek produkty w opakowaniach będą z tego tytułu wnosić opłaty na rzecz państwa, nie mając realnego wpływu na gospodarowanie odpadami, które z tych opakowań powstaną – tak w skrócie branża określa propozycję resortu klimatu i środowiska dotyczącą systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta. Zdaniem przedstawicieli producentów i organizacji odzysku w zasadzie oznacza to nowy parapodatek dla przedsiębiorców i w żaden sposób nie przełoży się na efektywność zbiórki odpadów i recyklingu, a jedynie na wzrost kosztów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.