Urodzinowa loteria Bricomarché - 20 samochodów na 20-lecie sieci
Z okazji jubileuszu 20-lecia sieć Bricomarché przygotowała wyjątkową loterię urodzinową dla swoich klientów. Głównymi nagrodami dla uczestników było 20 samochodów marki Toyota. Loteria rozpoczęła się w grudniu ubiegłego roku, a w marcu 2021 r. nastąpiło oficjalne przekazanie wygranym kluczyków do aut.
Loteria urodzinowa odbyła się we wszystkich sklepach sieci Bricomarché w dniach od 4 do 31 grudnia 2020 roku. Warunkiem udziału w zabawie było dokonanie zakupu za minimum 30 zł i zarejestrowanie paragonu na stronie loterii. W styczniu w finałowym losowaniu wyłoniono 20 zwycięzców, a głównymi nagrodami było 20 samochodów Toyota Aygo. Oficjalne przekazanie kluczyków nagrodzonym nastąpiło w marcu 2021 roku. Loteria urodzinowa została zorganizowana przez Agencję Smolar.
– Od ponad 20 lat staramy się zapewnić mieszkańcom mniejszych i większych miast łatwy dostęp do licznych kategorii produktowych związanych z domem i ogrodem, dbając przy tym o jak najlepsze ceny i zadowolenie klientów. W podziękowaniu za okazywane nam zaufanie, przygotowaliśmy loterię urodzinową, w ramach której nasi klienci mogli wygrać bardzo cenne nagrody. W tej akcji wzięło udział ponad 3 razy więcej uczestników niż w poprzedniej – mówi Agnieszka Kurowska, Dyrektor Marketingu sieci Bricomarché i dodaje – Wręczenie nagród aż 20 zwycięzcom było dla nas szczególnym wydarzeniem. Dziękujemy wszystkim klientom za udział w loterii i zachęcamy do udziału w kolejnych wydarzeniach.
W ciągu 20 lat obecności Bricomarché w Polsce sieć intensywnie się rozwinęła – obecnie działają już 172 sklepy pod jej szyldem. Uruchomienie supermarketu w każdym mieście wiąże się ze stworzeniem nowych miejsc pracy, a także dodatkowymi wpływami do budżetu miasta z odprowadzanych lokalnie podatków oraz akcjami społecznymi organizowanymi dla mieszkańców.
Sieć oferuje liczne udogodnienia z zakresu e-commerce. Klienci mogą składać zamówienia online z opcją dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej bądź z odbiorem w sklepie lub w Bricomatach. Są to boksy, które znajdują się przed supermarketami sieci w specjalnie oznaczonych strefach. Obecnie urządzenia zostały zamontowane w ponad 40 lokalizacjach.
W marketach Bricomarche, obok produktów do remontu, majsterkowania, dekoracji wnętrz oraz ogrodu, klienci znajdą również artykuły gospodarstwa domowego, asortyment dla małych zwierząt, akcesoria samochodowe, rowerowe, a także sprzęt dla wędkarzy i dla pasjonatów domowego przetwórstwa. Sklepy oferują ponadto dodatkowe usługi, np. transport dużych gabarytów z opcją HDS, cięcie blatów i płyt, zakupy na raty 0%, a także kartę lojalnościową Moje Bricomarché.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.