Komunikaty PR

USŁUGA E-COMMERCE W 25 NOWYCH SKLEPACH SIECI INTERMARCHÉ

2020-06-08  |  12:00
Biuro prasowe

Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój usługi Intermarché Drive. Od niedawna klienci mogą zrobić zakupy online w 25 kolejnych lokalizacjach w 11 województwach. Obecnie rozwiązanie jest dostępne w 38 sklepach sieci Intermarché.

Za największe zalety zakupów online polscy internauci uważają dostępność przez całą dobę oraz nieograniczony czas wyboru kupowanych produktów[1]. W odpowiedzi na rosnącą popularność rynku e-commerce, a także w trosce o bezpieczeństwo klientów, Grupa Muszkieterów sukcesywnie rozwija usługę Drive, z jakiej mogą korzystać klienci supermarketów Intermarché. Grupa rozszerzyła dostępność usługi Drive o 25 nowych miast. Rozwiązanie jest dostępne dla mieszkańców Starego Miasta koło Konina, Ostrowa Wielkopolskiego, Zielonej Góry, Gorzowa Wielkopolskiego, Malborka, Słubic, Wolsztyna, Trzebini, Miechowa, Nowej Soli, Golubia-Dobrzynia, Złocieńca, Brzeska, Chełmna, Dębna, Kołobrzegu, Głogowa, Olsztyna, Radzymina, Białogardu, Gdyni, Chodzieży, Krotoszyna, Grajewa oraz Pabianic.

Obecna sytuacja oraz zmieniające się zwyczaje zakupowe polskich konsumentów skutkują wzrostem popularności sprzedaży przez Internet. Priorytetem Muszkieterów jest odpowiadanie na oczekiwania klientów, dlatego obecnie intensywnie rozwijamy usługę Drive. W 2020 roku wprowadziliśmy rozwiązanie do łącznie 30 miast w 11 województwach – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.

Rozwiązanie Drive daje klientom możliwość zamówienia produktów przez stronę internetową oraz ich odbiór w specjalnie wyznaczonej do tego strefie, znajdującej się przed supermarketem. W zależności od lokalizacji w ofercie dostępnych jest od 9 do 12 tysięcy artykułów. Zakupione przez Internet produkty są pakowane i dostarczane przez obsługę supermarketu bezpośrednio do samochodu klienta. Przy składaniu zamówienia klient wybiera dogodną dla siebie godzinę odbioru zakupów. Paczka może być gotowa już po upływie dwóch godzin. Jeśli zajdzie taka potrzeba, przygotowane zakupy będą czekać na odbiorcę jeszcze przez 24 godziny od wstępnie wybranego terminu odbioru.

 


[1] Raport Gemiusa oraz Izby Gospodarki Elektronicznej „E-commerce w Polsce 2019”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.