Komunikaty PR

VeloBank kontynuuje sponsoring VIA Dolny Śląsk. Stworzył własną drużynę kolarską

2024-03-22  |  12:20
Biuro prasowe

VeloBank po raz kolejny został sponsorem tytularnym VIA Dolny Śląsk, popularnego cyklu szosowych wyścigów kolarskich dla amatorów. Po sukcesie zeszłorocznej edycji, rozwinął współpracę ze Ślęża Sobótka Bike Academy i stworzył juniorską grupę VeloTalent Cycling Team. Młodzi sportowcy podczas całego sezonu wezmą udział w blisko 40 zawodach w całym kraju, w tym mistrzostwach i pucharze Polski oraz w blisko 30 imprezach zagranicznych. Mecenat nad cyklem wyścigów kolarskich oraz utworzenie własnej drużyny to jeden z filarów VeloTalent, prężnie rozwijającego się programu CSR wdrażanego przez VeloBank.

W tym roku cykl amatorskich wyścigów kolarskich wprowadza nową formułę, aby uczynić rywalizację dostępną dla wszystkich, niezależnie od poziomu zaawansowania. Dodatkowo zawodnicy będą walczyć o specjalną premię VeloBanku. W tegorocznej edycji planowanych jest 8 wyścigów, w tym jedna edycja gravel dla miłośników nie tylko szosowej, ale i szutrowej rywalizacji. Sezon rozpocznie się 6. kwietnia, tradycyjnie w Sobótce, podczas Ślężańskiego Mnicha.

W ramach współpracy ze Ślęża Sobótka Bike Academy, VeloBank uruchomił juniorską grupę kolarską VeloTalent Cycling Team, w skład której wchodzi aktualnie 6 zawodników z roczników 2006-2007. Sponsorowanie zespołu pozwala bankowi nie tylko promować sport, ale otworzyć się na nową grupę społeczną oraz budować relacje z młodszym odbiorcą, co jest zgodne z wartościami banku oraz założeniami parasolowej inicjatywy CSR, jaką jest VeloTalent.

– Sukces poprzedniej edycji VIA Dolny Śląsk, której byliśmy sponsorem tytularnym, dał nam punkt wyjścia do zaangażowania się w tegoroczny sezon. W 2023 roku 1500 amatorów kolarstwa przejechało ponad 200 tys. km w trakcie 10 wyścigów wspieranych mecenatem VeloBanku. W tym roku znacznie rozbudowujemy nasze ambicje, sponsorując nie tylko cały cykl wyścigów amatorskich, ale też uruchamiając VeloTalent Cycling Team. Podopieczni akademii kolarskiej Bartka Huzarskiego będą pod szyldem VeloBanku brać udział w niemal 40 zawodach w Polsce oraz 30 występach zagranicznych. Bardzo poważnie podchodzimy do mecenatu doceniającego młodych sportowców u progu zawodowej kariery kolarskiej. To właśnie zawodnicy z roczników 2006 czy 2007 stanowią aktualnie najczęstsze zaplecze dla profesjonalnych teamów, walczących o trofea na arenie międzynarodowej. Zwiększając nasze zaangażowani w VIA Dolny Śląsk realizujemy szerszy plan pod dobrze już znaną marką VeloTalent. Nasza parasolowa inicjatywa CSR obejmująca kulturę, naukę i sport ma być modelowym przykładem w jaki sposób skutecznie wspierać młode talenty zaangażowane w rozwijanie pasji – zaznacza Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.  

Więcej o cyklu amatorskich wyścigów kolarskich VIA Dolny Śląsk można przeczytać na stronie: https://viadolnyslask.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie Biuro prasowe
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy
Bankowość VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
2024-04-25 | 08:30

VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód

VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji Elektronicznej do weryfikacji klientów. Wykorzystanie
Bankowość Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
2024-04-24 | 09:00

Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu

Średnio 30 proc. polskiego PKB generują mikroprzedsiębiorcy. Każdego dnia swoją przygodę z biznesem rozpoczyna w naszym kraju ok. 1000 nowych firm. Ich założyciele muszą odnaleźć się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.