Komunikaty PR

VeloBank kontynuuje sponsoring VIA Dolny Śląsk. Stworzył własną drużynę kolarską

2024-03-22  |  12:20
Biuro prasowe

VeloBank po raz kolejny został sponsorem tytularnym VIA Dolny Śląsk, popularnego cyklu szosowych wyścigów kolarskich dla amatorów. Po sukcesie zeszłorocznej edycji, rozwinął współpracę ze Ślęża Sobótka Bike Academy i stworzył juniorską grupę VeloTalent Cycling Team. Młodzi sportowcy podczas całego sezonu wezmą udział w blisko 40 zawodach w całym kraju, w tym mistrzostwach i pucharze Polski oraz w blisko 30 imprezach zagranicznych. Mecenat nad cyklem wyścigów kolarskich oraz utworzenie własnej drużyny to jeden z filarów VeloTalent, prężnie rozwijającego się programu CSR wdrażanego przez VeloBank.

W tym roku cykl amatorskich wyścigów kolarskich wprowadza nową formułę, aby uczynić rywalizację dostępną dla wszystkich, niezależnie od poziomu zaawansowania. Dodatkowo zawodnicy będą walczyć o specjalną premię VeloBanku. W tegorocznej edycji planowanych jest 8 wyścigów, w tym jedna edycja gravel dla miłośników nie tylko szosowej, ale i szutrowej rywalizacji. Sezon rozpocznie się 6. kwietnia, tradycyjnie w Sobótce, podczas Ślężańskiego Mnicha.

W ramach współpracy ze Ślęża Sobótka Bike Academy, VeloBank uruchomił juniorską grupę kolarską VeloTalent Cycling Team, w skład której wchodzi aktualnie 6 zawodników z roczników 2006-2007. Sponsorowanie zespołu pozwala bankowi nie tylko promować sport, ale otworzyć się na nową grupę społeczną oraz budować relacje z młodszym odbiorcą, co jest zgodne z wartościami banku oraz założeniami parasolowej inicjatywy CSR, jaką jest VeloTalent.

– Sukces poprzedniej edycji VIA Dolny Śląsk, której byliśmy sponsorem tytularnym, dał nam punkt wyjścia do zaangażowania się w tegoroczny sezon. W 2023 roku 1500 amatorów kolarstwa przejechało ponad 200 tys. km w trakcie 10 wyścigów wspieranych mecenatem VeloBanku. W tym roku znacznie rozbudowujemy nasze ambicje, sponsorując nie tylko cały cykl wyścigów amatorskich, ale też uruchamiając VeloTalent Cycling Team. Podopieczni akademii kolarskiej Bartka Huzarskiego będą pod szyldem VeloBanku brać udział w niemal 40 zawodach w Polsce oraz 30 występach zagranicznych. Bardzo poważnie podchodzimy do mecenatu doceniającego młodych sportowców u progu zawodowej kariery kolarskiej. To właśnie zawodnicy z roczników 2006 czy 2007 stanowią aktualnie najczęstsze zaplecze dla profesjonalnych teamów, walczących o trofea na arenie międzynarodowej. Zwiększając nasze zaangażowani w VIA Dolny Śląsk realizujemy szerszy plan pod dobrze już znaną marką VeloTalent. Nasza parasolowa inicjatywa CSR obejmująca kulturę, naukę i sport ma być modelowym przykładem w jaki sposób skutecznie wspierać młode talenty zaangażowane w rozwijanie pasji – zaznacza Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.  

Więcej o cyklu amatorskich wyścigów kolarskich VIA Dolny Śląsk można przeczytać na stronie: https://viadolnyslask.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.