Komunikaty PR

VeloBank z nową rzeczniczką i dyrektorką Biura Public Relations

2023-08-03  |  10:00
Biuro prasowe

VeloBank wzmocnił zespół odpowiedzialny za public relations, który dba m.in. o wizerunek banku, relacje z mediami i interesariuszami. Od sierpnia br. funkcję rzeczniczki prasowej pełni Monika Banyś. Urszula Maciejewska buduje świadomość marki oraz opracowuje i wdraża strategię komunikacji dla projektów CSR. Ignacy Słoński koordynuje tematy związane z udziałem w konferencjach, pozycjonowaniem ekspertów i komunikacją projektów sponsorskich, natomiast Justyna Bogucka-Kwella odpowiada za PR produktów bankowych. Biurem Public Relations zarządza Katarzyna Koper.

Rolę rzecznika VeloBanku, od sierpnia br. przejęła Monika Banyś. Zastąpiła na tym stanowisku Artura Neweckiego. W swojej karierze Banyś miała okazję pracować dla wielu klientów z sektora finansów, nieruchomości oraz rynku pracy, w tym dla Santander Bank Polska, CBRE czy Personnel Service. Nowa rzeczniczka jest związana z ZOOM bsc, agencją, która aktualnie wspiera VeloBank w komunikacji i działaniach PR.

Katarzyna Koper objęła stanowisko dyrektorki nowo utworzonego Biura Public Relations. Przez ostatnie pięć lat była dyrektorką Biura Relacji Zewnętrznych w PKP Energetyka S.A., wówczas spółce z portfolio CVC Capital Partners. Wcześniej zarządzała agencją Publicis Consultants Polska, pracowała jako Account Director w MSL Group i Account Manager w Leo Burnett, zapewniając wsparcie strategiczne i wizerunkowe dla różnorodnych firm, m.in. z branży finansowej czy technologicznej.

Biuro Public Relations VeloBanku tworzą także: Urszula Maciejewska, managerka, która posiada wieloletnie doświadczenie zdobyte w komunikacji w sektorze finansowym, zdobytym m.in. w Banku BPH oraz Fiserv Polska; Justyna Bogucka-Kwella, ekspertka w komunikacji oraz marketingu, pracująca wcześniej dla różnych marek konsumenckich; a także Ignacy Słoński, który przed dołączeniem do VeloBanku pracował m.in. w Generali oraz Santander Bank Polska.

Po 10 miesiącach działalności VeloBank to już uznana marka na polskim rynku bankowym. Jesteśmy w pierwszej dziesiątce banków, z szeroką i innowacyjną ofertą. Tworzymy Świat Bardziej Velo dbając, aby nasi klienci otrzymywali nowoczesne produkty, które upraszczają finansową codzienność i kompleksowo odpowiadają na ich potrzeby. Wiemy, że jasna i spójna komunikacja jest kluczowa, zwłaszcza, że jesteśmy bankiem szukającym inwestora, tworzącym wartość dla przyszłego właściciela. Dlatego wzmacniamy nasz zespół i powierzamy PR w ręce specjalistów, którzy będą kontynuowali budowanie silnej marki w oczach klientów, otoczenia oraz potencjalnych inwestorów – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBank.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.