VeloBank z nową rzeczniczką i dyrektorką Biura Public Relations
VeloBank wzmocnił zespół odpowiedzialny za public relations, który dba m.in. o wizerunek banku, relacje z mediami i interesariuszami. Od sierpnia br. funkcję rzeczniczki prasowej pełni Monika Banyś. Urszula Maciejewska buduje świadomość marki oraz opracowuje i wdraża strategię komunikacji dla projektów CSR. Ignacy Słoński koordynuje tematy związane z udziałem w konferencjach, pozycjonowaniem ekspertów i komunikacją projektów sponsorskich, natomiast Justyna Bogucka-Kwella odpowiada za PR produktów bankowych. Biurem Public Relations zarządza Katarzyna Koper.
Rolę rzecznika VeloBanku, od sierpnia br. przejęła Monika Banyś. Zastąpiła na tym stanowisku Artura Neweckiego. W swojej karierze Banyś miała okazję pracować dla wielu klientów z sektora finansów, nieruchomości oraz rynku pracy, w tym dla Santander Bank Polska, CBRE czy Personnel Service. Nowa rzeczniczka jest związana z ZOOM bsc, agencją, która aktualnie wspiera VeloBank w komunikacji i działaniach PR.
Katarzyna Koper objęła stanowisko dyrektorki nowo utworzonego Biura Public Relations. Przez ostatnie pięć lat była dyrektorką Biura Relacji Zewnętrznych w PKP Energetyka S.A., wówczas spółce z portfolio CVC Capital Partners. Wcześniej zarządzała agencją Publicis Consultants Polska, pracowała jako Account Director w MSL Group i Account Manager w Leo Burnett, zapewniając wsparcie strategiczne i wizerunkowe dla różnorodnych firm, m.in. z branży finansowej czy technologicznej.
Biuro Public Relations VeloBanku tworzą także: Urszula Maciejewska, managerka, która posiada wieloletnie doświadczenie zdobyte w komunikacji w sektorze finansowym, zdobytym m.in. w Banku BPH oraz Fiserv Polska; Justyna Bogucka-Kwella, ekspertka w komunikacji oraz marketingu, pracująca wcześniej dla różnych marek konsumenckich; a także Ignacy Słoński, który przed dołączeniem do VeloBanku pracował m.in. w Generali oraz Santander Bank Polska.
– Po 10 miesiącach działalności VeloBank to już uznana marka na polskim rynku bankowym. Jesteśmy w pierwszej dziesiątce banków, z szeroką i innowacyjną ofertą. Tworzymy Świat Bardziej Velo dbając, aby nasi klienci otrzymywali nowoczesne produkty, które upraszczają finansową codzienność i kompleksowo odpowiadają na ich potrzeby. Wiemy, że jasna i spójna komunikacja jest kluczowa, zwłaszcza, że jesteśmy bankiem szukającym inwestora, tworzącym wartość dla przyszłego właściciela. Dlatego wzmacniamy nasz zespół i powierzamy PR w ręce specjalistów, którzy będą kontynuowali budowanie silnej marki w oczach klientów, otoczenia oraz potencjalnych inwestorów – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBank.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.