Victoria Dom: na topie mieszkania na Ochocie, w Ursusie i Białołęce
Miasteczko Nova Ochota, Factory Ursus oraz Osiedle Classic to najpopularniejsze warszawskie inwestycje Victorii Dom. W 2021 r. właśnie tam kupiło mieszkanie najwięcej naszych klientów – mówi Ewa Rathe-Głowacka, dyrektor marketingu Victorii Dom. W ubiegłym roku deweloper sprzedał ponad 1,6 tys. lokali na rynku pierwotnym.
Według serwisu tabelaofert.pl w stolicy sprzedano ponad 21 tys. lokali i była to najwyższa sprzedaż w całym kraju. Wśród 14. inwestycji Victorii Dom w 2021 r. największą popularnością wśród klientów cieszyły się: Miasteczko Nova Ochota, Factory Ursus oraz Osiedle Classic. – W trzech topowych lokalizacjach sprzedaliśmy ponad 60% wszystkich mieszkań. Na podium znalazły się inwestycje dobrze już znane warszawiakom. Równocześnie jednak cieszą nas dobre wyniki projektów, które dopiero debiutują, jak np. Osiedle Krzewna na warszawskim Targówku, który w analizie REDNET Property Group znalazł się wśród najbardziej perspektywicznych dzielnic Warszawy – wyjaśnia E. Rathe-Głowacka, dyrektor marketingu Victora Dom.
W Warszawie nie będzie taniej
– Na atrakcyjność naszej oferty tradycyjnie wpływa cena – jesteśmy konkurencyjni. Na to się nakłada utrzymujący się w stolicy i innych dużych miastach trend zakupu mieszkań w celach inwestycyjnych, jako korzystnej lokaty kapitału – mówi E. Rathe-Głowacka. Eksperci podkreślają, że czynnikiem decydującym o atrakcyjności takiego posunięcia jest fakt, że w Warszawie zaczyna brakować działek pod budowę nowych osiedli. – Ponadto wpływ na sytuację rynkową ma tragiczna wojna u naszych wschodnich granic, na którą nakłada się rosnąca inflacja oraz ceny usług i materiałów budowlanych, a także wyższe stopy procentowe. Te wszystkie czynniki wpływają na ocenę ekspertów, że ceny mieszkań na warszawskim rynku nie będą niższe – dodaje dyrektor marketingu Victora Dom.
Nowe czynniki decydujące o preferencjach mieszkaniowych
Obserwatorzy rynku mieszkaniowego są zgodni, że w ostatnich miesiącach zmieniły się preferencje zakupu własnego lokum. – Wiele osób nie musi codziennie rano jechać do biura, bo często pracuje z domu. Dlatego klienci baczniej zwracają uwagę na funkcjonalną, dodatkową przestrzeń, w której można zorganizować miejsce do pracy. W cenie jest także dostęp do przestrzeni, w której można odpocząć i zrelaksować się. Liczy się wszystko: większy balkon lub loggia, ogródek, czy plac zabaw dla dzieci przed blokiem oraz miejsca relaksu dla mieszkańców, bliskość terenów zielonych. Dlatego w ostatnim czasie mieszkania z ogródkiem sprzedawaliśmy w pierwszej kolejności, popularne były też mieszkania z dwoma balkonami – wyjaśnia dyr. marketingu Victorii Dom.
Victoria Dom prowadzi inwestycje w praktycznie we wszystkich dzielnicach Warszawy. Obecnie w różnych fazach realizacji i przygotowania jest ponad 12,5 tys. mieszkań.
Victoria Dom to deweloper z 24-letnim doświadczeniem, którego filozofią jest maksymalne ułatwienie zakupu mieszkania. Pomaga w tym Dom Kredytowy Victoria. Victoria Dom oddała do użytku ponad 12 tys. mieszkań i domów. Spółka, która prowadzi inwestycje przede wszystkim w Warszawie, w ubiegłym roku rozpoczęła również budowę osiedla Viva Piast w Krakowie. Od 6 lat deweloper jest obecny także na rynku niemieckim – w Berlinie, a od dwóch lat w Lipsku.
Victoria Dom jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich, posiada certyfikat dewelopera poświadczający wiarygodność i fachowość usług. Victoria Dom była wielokrotnie nagradzana, w tym m.in. nagrodą Deweloper Roku „Gazety Finansowej” i Diamentem Forbesa.
Więcej informacji na stronie: www.victoriadom.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.