Komunikaty PR

VIOLIFE, czyli wegańska alternatywa dla sera - od teraz w Polsce!

2020-10-06  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania Violife ( 0.61 MB )

Doskonałe w smaku, cechujące się roślinnym składem, przeznaczone do różnorodnych dań – oto produkty marki Violife, wegańska alternatywa dla sera. Są znakomitą propozycją dla wszystkich, którzy dążą do tego, by ich codzienna dieta była jednocześnie smaczna i bardziej roślinna. Od teraz produkty Violife, które dołączyły w tym roku do oferty Upfield Polska, będą szeroko dostępne także na polskim rynku. Już od 8 października znajdą się w promocyjnej ofercie produktów wegańskich w sieci Biedronka.

 

Coraz częściej na naszych stołach pojawiają się warzywne pasty, koktajle i hummusy. Z ekscytacją szukamy przepisów na wegańskie leczo, curry i mielone z… kalafiora. W restauracjach z chęcią zamawiamy bezmięsne burgery. To znak, że nasze kuchnie stają się coraz bardziej roślinne!

Potwierdzają to badania – Polacy chcą ograniczać mięso i inne produkty pochodzenia zwierzęcego[1], a dieta roślinna coraz częściej postrzegana jest jako niezwykle smaczna, zdrowa, jak również korzystna dla naszej planety. Na krótko przed wprowadzeniem Violife do szerokiej dystrybucji, Upfield Polska przeprowadził badanie analizujące zmiany nawyków żywieniowych. Okazało się, że kiedy pozostawaliśmy w domach podczas izolacji społecznej w czasie epidemii koronawirusa, chętniej spożywaliśmy produkty pochodzenia roślinnego. Prawie 1/3 badanych (31,6%) przyznała, że podczas społecznego odosobnienia kupowała więcej niż zwykle produktów pochodzenia roślinnego. W tej grupie 24,8% kupiło alternatywę dla sera. Co cieszy, Polacy deklarują utrzymanie zdrowszego stylu odżywiania także w przyszłości. Badanie, jak i nasze analizy, pozwalają nam wierzyć, że polscy konsumenci pokochają produkty Violife.

Marka Violife powstała w 1990 r. w Grecji. Jej nazwa pochodzi od greckiego słowa „vios” oznaczającego życie i dobrobyt. Produkty Violife są obecne w 50 krajach świata, a w 35 z nich są nr 1 wśród alternatyw dla sera. Teraz przyszedł czas, by mogły one podbić także serca Polaków. Dołączyły bowiem do Ramy, Flory, Delmy, Kasi i innych produktów pochodzenia roślinnego w ofercie Upfield Polska.

Pysznie, wegańsko – dla każdego!

Violife to ulubiona marka wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie. Równocześnie jej produkty są polecane wszystkim wielbicielom pysznego jedzenia, którzy swoją dietę chcą uzupełnić o produkty pochodzenia roślinnego. Produkty Violife są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie i nietolerancje pokarmowe.

Różnorodnie, na każdą okazję!

Asortyment Violife to wiele różnych wariantów wegańskich alternatyw dla serów. Produkty marki świetnie sprawdzą się podawane na kanapce lub toście, jako dodatek do makaronu czy zamiennik sera do pizzy. Grillowane, zapiekane, na surowo – w każdej postaci smakują wyśmienicie! Poszczególne linie Violife składają się z kilku wariantów smakowych.

 

Na sklepowych półkach w Polsce znajdziemy od teraz:

  • wegańskie alternatywy dla sera w plastrach

Warianty: Violife Original / Cheddar / Smoked / Mozzarella

Sugerowana cena detaliczna: 100 g / 6,99 PLN

  • wegańskie alternatywy dla sera w blokach

- Warianty: Violife Greek White / Original / Mozzarella / Smoked / Epic Mature

- Sugerowana cena detaliczna: 200 g / 9,99 PLN

  • wegańska alternatywa dla sera tartego

- Wariant: Violife Epic Mature

- Sugerowana cena detaliczna: 150 g / 9,99 PLN

  • wegańskie alternatywy dla serów kremowych

- Warianty: Violife Original / Cheddar / Cheddar & Onion / Garlic&Herbs / Herbs

- Sugerowana cena detaliczna: 150 g / 9,99 PLN

  • wegańska alternatywa dla sera w kawałku

- Wariant: Violife Prosociano

- Sugerowana cena detaliczna: 150 g / 14,99 PLN

Violife w Biedronce

Produkty marki Violife będą także dostępne od 8 października 2020 r. w sieci sklepów Biedronka. W specjalnej limitowanej ofercie znajdą się następujące warianty:

  • wegańskie alternatywy dla sera w plastrach 120 g: Violife Original i Cheddar
  • wegańskie alternatywy dla serów kremowych 150 g: Violife Original i Garlic&Herbs
  • wegańskie alternatywy dla sera w blokach 200 g: Violife Original i Greek White

 


[1] Trends in Poles' nutritional facts, Proposal 2019

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Super rabat -30% na okulary przeciwsłoneczne w salonach Ziko Optyk Biuro prasowe
2024-07-29 | 15:30

Super rabat -30% na okulary przeciwsłoneczne w salonach Ziko Optyk

W salonach Ziko Optyk trwa wyprzedaż okularów przeciwsłonecznych. Do 31.08.2024 r. możecie nabyć je z 30% rabatem. To świetna okazja, żeby zadbać o swoje oczy, decydując się na
Zdrowie Helping Hand dba o dobre samopoczucie pracowników UNIQA w Polsce
2024-07-25 | 09:00

Helping Hand dba o dobre samopoczucie pracowników UNIQA w Polsce

Helping Hand - pierwsza w Polsce platforma wellbeing i kompleksowego wsparcia psychologicznego oraz aplikacja mobilna, wspierające dobre samopoczucie pracowników i osób
Zdrowie Vision Express wprowadza nowy pakiet opieki nad wzrokiem Vision Care +
2024-07-23 | 11:00

Vision Express wprowadza nowy pakiet opieki nad wzrokiem Vision Care +

Od niedawna klienci Vision Express mogą skorzystać z jeszcze większej liczby benefitów w ramach nowego, innowacyjnego pakietu opieki nad wzrokiem Vision Care +. To pierwsza taka usługa

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.