Vision Edge Entertainment podpisało umowę z DeSand Game Studios

Spółka zależna Gaming Factory będzie wydawcą i finansującym Dreamhouse: The Game
Vision Edge Entertainment, spółka zależna Gaming Factory, zawarła umowę z DeSand Game Studios na realizację swojego pierwszego projektu wydawniczego Dreamhouse: The Game, którego budżet produkcyjny i marketingowy opiewa na kwotę 1 mln zł. Gra tworzona jest przez DeSand Game Studios na silniku Unreal Engine 5 i będzie dostępna w wersji na PC, platformach VR, Xbox One, Xbox Series X oraz PlayStation. Zgodnie z umową Vision Edge Entertainment zachowa 100 proc. przychodów z gry do momentu odrobienia kosztów produkcji i marketingu, następnie udział spółki w zyskach z jej sprzedaży wynosić będzie 80 proc.
- Dreamhouse: The Game to pierwszy oficjalnie ogłoszony tytuł, którego wydawcą będzie Vision Edge Entertainment. Łączna kwota, którą przeznaczymy na realizację gry oraz kampanię marketingową wynosi ponad
1 mln zł. DeSand Game Studios zajmie się developmentem gry, która łączyć będzie w sobie kilka trybów rozgrywki i wsparcie zestawów VR. Po odrobieniu kosztów produkcji i marketingu przysługiwać nam będzie 80 proc. przychodów z jej sprzedaży – mówi Kamil Koryszewski, prezes zarządu Vision Edge Entertainment.
Dreamhouse: The Game, to propozycja, która pozwala przybliżyć proces projektowania i budowy domu. Gracz wciela się w rolę początkującego przedsiębiorcy budowlanego, do którego zadań należą zebranie funduszy
i realizacja zamierzonego celu. Pozornie proste założenie wymagać będzie ważnych i przemyślanych decyzji, które zaważą nad funkcjonalnością nieruchomości. Poprowadzenie firmy od zera, przyjmowanie zleceń na zarówno generalny remont zrujnowanego domu, jak i niezagospodarowany grunt wymagający wyrównania i wykopania fundamentów, na budowę na małej chatki w lesie aż po prawdziwą willę na piaszczystej plaży, to elementy rozgrywki, które zapowiadają twórcy Dreamhouse: The Game.
W grze dostępne będą tryby standardowe: single-player, multiplayer oraz sieciowy co-op, a także VR. Wykorzystanie rozwiązań sztucznej inteligencji pozwoli ocenić koszty budowy, czas trwania prac oraz dokładność, aby upewnić się, że efekt końcowy jest zgodny z projektem.
Celem Vision Edge Entertainment jest wydawanie gier celujących w segment AA i wyższy. Budżet pierwszego zapowiedzianego tytułu - Dreamhouse: The Game - wyniesie łącznie około 1 mln zł. Produkcja powstaje na silniku Unreal Engine 5 i pojawi się na PC, platformach VR, Xbox One, Xbox Series X oraz PlayStation.
- Głównym założeniem w modelu działania jaki przyjęliśmy powołując Vision Edge Entertainment, jest budowanie nowej marki w ramach Grupy Gaming Factory, odpowiedzialnej za wydawanie gier bardziej zaawansowanych technologicznie, o wyższej jakości i budżetach niż te, które znajdują się w portfolio naszej spółki – mówi Mateusz Adamkiewicz, członek zarządu Vision Edge Entertainment, prezes Gaming Factory. – Mamy nadzieję, że w perspektywie dwóch, trzech lat w portfolio nowej spółki znajdą się dwa lub trzy takie tytuły – dodaje.
W strukturze VEE Gaming Factory posiada 90 proc akcji. Łączna wartość kapitału zainwestowanego przez Gaming Factory w studio wynosi 4,5 mln zł. Pozostała część przypada zespołowi deweloperskiemu.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.