Komunikaty PR

VIVO! Piła: lista czynnych lokali

2020-11-25  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Zgodnie z ostatnimi zapowiedziami premiera, 28 listopada placówki handlowe w galeriach zostaną ponownie otwarte. Do tego czasu bez zmian lub z czasowymi ograniczeniami funkcjonować będą m.in.: sklepy z asortymentem spożywczym, drogerie, apteki, wybrane punkty usługowe czy restauracje. Sprawdźmy, z oferty których marek skorzystamy aktualnie w VIVO! Piła.

Od 7 listopada centra handlowe w całej Polsce zmuszone są do znacznego zawężenia działalności. Wedle najnowszych informacji, przekazanych przez prezesa Rady Ministrów, taki stan rzeczy potrwa do przyszłej soboty. Zanim jednak zrealizują się oczekiwane zmiany, jeszcze przez kilka dni w galeriach będą obowiązywały pewne ograniczenia. Jak wygląda obecnie sytuacja w VIVO! Piła? Do momentu ponownego otwarcia wszystkich zamkniętych sklepów, skorzystamy tu z oferty kilkunastu najemców. Nadal prężnie działają: hipermarket Carrefour, Księgarnia Świat Książki, drogerie Hebe oraz Rossmann, a także salony Play, Orange, T-Mobile, Canal +, Vision Express, Empik i Kolporter. Natomiast w opcji na wynos lub na dowóz dostępne są produkty z menu: KFC, Przytulna Cafe oraz Restauracji Stajnia Smaków i Ed Jacks Truck, znajdujących się na zewnątrz obiektu. Dodatkowo Media Expert oraz Martes Sport funkcjonują wyłącznie jako punkty odbioru zamówień internetowych.

- Troszcząc się o bezpieczeństwo naszych klientów bezkompromisowo stosujemy się do zaleceń Rządu i Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Jednocześnie z niecierpliwością oczekujemy na powrót do względnej normalności. Bardzo cieszymy się, że już niebawem w galeriach działalność będą mogły wznowić wszystkie placówki handlowe. To doskonała wiadomość, biorąc pod uwagę fakt, że wykładamy wiele pracy w przygotowanie obiektu pod kątem rygorystycznych norm reżimu sanitarnego – mówi Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła. – Tymczasem serdecznie zapraszamy do skorzystania z aktualnego wachlarza czynnych lokali – dodaje.

Przypomnijmy, że na terenie pilskiego centrum handlowego obowiązują - zakrywanie ust i nosa, dezynfekcja rąk, zachowanie 2-metrowego dystansu oraz limit klientów. W lokalach o powierzchni do 100 mkw. może przebywać maksymalnie 1 osoba/10 mkw. Natomiast na terenie sklepów zajmujących powyżej 100 mkw. może znajdować się 1 osoba/15 mkw.

Szczegóły dostępne są pod adresem: https://vivo-shopping.com/pl/pila.

Serdecznie zapraszamy!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Żabka i Red Bull MOBILE łączą siły. Kup starter i odbierz przekąskę Haps! Biuro prasowe
2024-07-31 | 10:30

Żabka i Red Bull MOBILE łączą siły. Kup starter i odbierz przekąskę Haps!

31 lipca br. wystartuje kampania promująca starter na usługę Red Bull MOBILE, który kupić można m.in. w sieci sklepów Żabka. Będzie to jednocześnie pierwsza promocja oferty
Handel Handel transgraniczny bez tajemnic – wysokooktanowe paliwo e-handlu
2024-07-31 | 08:40

Handel transgraniczny bez tajemnic – wysokooktanowe paliwo e-handlu

Polscy konsumenci nie stronią od e-zakupów zagranicznych. W polskich sklepach internetowych robi zakupy aż 75% internautów, a aż 30% użytkowników Internetu w naszym kraju
Handel Port Łódź z certyfikatem BREAM In-Use
2024-07-31 | 01:00

Port Łódź z certyfikatem BREAM In-Use

Centrum handlowe Port Łódź należące do Ingka Centres, to nowoczesna przestrzeń z licznymi rozwiązaniami technologicznymi, które umożliwiają ograniczenie negatywnego wpływu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.