Komunikaty PR

VIVO! Stalowa Wola wdraża nową strategię zrównoważonego rozwoju

2021-11-12  |  14:55
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

W VIVO! Stalowa Wola od początku istnienia baczną uwagę zwraca się na prowadzenie odpowiedzialnego biznesu, z poszanowaniem interesu społecznego i ochrony środowiska. Ostatnio centrum handlowe wprowadziło nową strategię zrównoważonego rozwoju, którą zamierza realizować w najbliższych latach. VIVO! podsumowało także wszystkie wdrożone dotychczas działania proekologiczne w postaci filmu, który można zobaczyć m.in. na oficjalnej stronie centrum: www.vivo-stalowawola.pl.   

W ramach nowej strategii zrównoważonego rozwoju VIVO! Stalowa Wola wdrożyło działania mające na celu ochronę środowiska naturalnego, a także większą dbałość o otaczającą nas przestrzeń. Centrum handlowe większy nacisk położyło na segregację odpadów, wymianę energochłonnego oświetlenia, oszczędność zużycia energii elektrycznej oraz wody. W najbliższym czasie VIVO! podejmie także szereg działań proekologicznych skierowanych do lokalnej społeczności.    

Zmiana strategii zrównoważonego rozwoju to realne działania centrum handlowego i szereg wprowadzonych rozwiązań. W ostatnim czasie VIVO!, w zamian za makulaturę plastikowe nakrętki oraz zużyte baterie, rozdawało swoim klientom aż 3 000 sadzonek. Kontynuacją inicjatywy było włączenie się w ogólnopolską akcję #sadziMY, podczas której VIVO! we współpracy z Nadleśnictwem Rozwadów przekazało swoim klientom 4 000 zielonych drzewek, w tym sosny, świerki, dęby czy modrzewie.

Centrum handlowe ruszyło także z niecodzienną akcją przygotowaną z myślą o nowych najemcach. Za każdym razem, gdy na mapie obiektu pojawi się nowa marka, VIVO! sadzi nowe drzewo. Marka chce tym samym nie tylko pozytywnie wpłynąć na otaczającą nas naturę, ale też w symboliczny sposób podziękować najemcom za współpracę.

Ponadto na dachu VIVO! Stalowa Wola działa pasieka, w której zamieszkało 200 000 pszczół. Pojawiły się tu także budki lęgowe dla ptaków i nietoperzy, a nieopodal obiektu zainstalowano wodopój dla dzikich zwierząt. Wewnątrz centrum handlowego ustawiono dwa pojemniki na zużyte baterie oraz kosz na plastikowe nakrętki, których zbiórka wesprze Lubelskie Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia. 

Wszystkie dotychczasowe działania proekologiczne marka VIVO! podsumowała w blisko 4-minutowym filmiku, który opublikowała na platformie YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eZMVspmH6A0  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Dzień bez Śmiecenia – codzienne, małe kroki prowadzą do korzystnych zmian Biuro prasowe
2024-05-10 | 08:50

Dzień bez Śmiecenia – codzienne, małe kroki prowadzą do korzystnych zmian

Dzień bez Śmiecenia (World non-waste Day) to święto, którego celem jest upowszechnianie prawidłowych zasad gospodarowania odpadami, promowanie proekologicznych postaw i ochrony
Ochrona środowiska W całej Polsce zmieniali otoczenie na lepsze – podsumowanie trzeciej edycji Kręc
2024-04-25 | 08:00

W całej Polsce zmieniali otoczenie na lepsze – podsumowanie trzeciej edycji Kręc

Razem po czystsze środowisko W czasie kampanii Kręci Nas Recykling – między 21 marca a 22 kwietnia, na terenie całego kraju zorganizowanych zostało ponad 70 akcji sprzątania
Ochrona środowiska Jak przygotować się do sprzątania okolicy? [CHECKLISTA]
2024-04-22 | 15:00

Jak przygotować się do sprzątania okolicy? [CHECKLISTA]

Śmieci to zmora naszych czasów. Wróg, o tyle niebezpieczny, że za rozprzestrzenia się w zastraszającym tempie po niemal całej planecie, a czas jego rozkładu jest zazwyczaj

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Mniej niż 2 proc. polskich rzek ma czystą wodę zdatną do picia. Podczas akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci

Z badań Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska wynika, że w latach 2014–2020 zły stan wód odnotowano w 99,5 proc. polskich rzek. Problemem jest także zaśmiecanie rzek i ich okolic. W trakcie corocznych akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci. Rozwijanie powszechnej świadomości i odpowiedzialności za lokalne środowisko to jeden z głównych celów akcji Operacja Czysta Rzeka. Trwa właśnie szósta edycja akcji, w którą angażują się także prywatne firmy.

Infrastruktura

Podczas wojny w Ukrainie całkowicie zniszczono niemal 10 proc. mieszkań i domów. Proces odbudowy potrzebuje odpowiedniej strategii

Łączne szkody w infrastrukturze Ukrainy spowodowane inwazją rosyjską sięgają 157 mld dol. – wynika z obliczeń Kijowskiej Szkoły Ekonomicznej. Bank Światowy wylicza, że całkowity koszt odbudowy Ukrainy w ciągu następnej dekady wyniesie 486 mld dol., przy czym najwięcej pochłonie mieszkalnictwo. – Ukraina potrzebuje kompleksowej strategii odbudowy i renowacji swoich zasobów budowlanych – ocenia Besim Nebiu z Habitat for Humanity International. Jego zdaniem powinna ona od razu uwzględniać problemy w mieszkalnictwie, z którymi jeszcze przed wojną borykały się ukraińskie gminy.

Przemysł

Projekt budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej nabiera tempa. Ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej inwestycji

W maju ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Pierwszy etap badań zakończy się w tym roku, a wyniki zostaną wykorzystane w trwającym procesie projektowania elektrowni przez konsorcjum Westinghouse i Bechtel. – Chcemy dobrze poznać strukturę gruntu, na którym posadowiona będzie elektrownia. Dzięki temu będziemy mogli dopracować sam projekt elektrowni z perspektywy bezpieczeństwa – podkreśla Leszek Hołda, prezes Bechtel Polska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.