Vixa Games S.A. na konferencji Invest Cuffs 2021
Vixa Games, prezentuje swoje gry na konferencji zrzeszającej branżę rynku inwestycyjnego Invest Cuffs 2021. Model biznesowy studia zakłada wydawanie co najmniej dwóch średniobudżetowych gier z segmentu indie premium rocznie. W tym roku do sprzedaży trafić mają The Crackpet Show oraz Love Colors na Nintendo Switch i PC. Z przedstawicielami Vixa Games można porozmawiać w wirtualnym centrum kongresowym, dostępnym na stronie investcuffs.pl.
- Udział w tegorocznej edycji Invest Cuffs jest dla nas jedną z form dotarcia do nowych inwestorów i potencjalnych partnerów biznesowych. Podczas wydarzenia można odwiedzić nasze stoisko zlokalizowane na III piętrze e-targowej strefy. Mam również przyjemność reprezentować spółkę w panelu dyskusyjnym dotykającym szeroko pojętej tematyki związanej z rozwojem polskiego i światowego sektora gamedev, który zostanie wyemitowany 18 kwietnia na oficjalnej stronie konferencji – mówi Juliusz Mićko, prezes zarządu Vixa Games.
Vixa Games powiązana kapitałowo z firmą Scalac sp. z o.o., specjalizującą się w usługach tworzenia oprogramowania komputerowego, działa od ponad czterech lat. Wyodrębnienie niezależnego zespołu deweloperskiego, dedykowanego produkcji gier komputerowych, nastąpiło w efekcie rozwoju produktów z tego segmentu oraz zwiększania składu osobowego zespołu. W lutym br. studio zostało zarejestrowane w formie spółki akcyjnej, co jest związane z planami debiutu na rynku NewConnect.
Obecnie producent i wydawca koncentruje się na przygotowaniu gier, których premiery mają odbyć się jeszcze w tym roku. Wśród zapowiedzianych tytułów są The Crackpet Show oraz Love Colors, które będą dystrybuowane w wersji na Nintendo Switch i PC.
Do końca 2022 roku spółka planuje posiadać od czterech do sześciu gier z tego segmentu w swoim portfolio.
- Dążmy do tego aby nasze produkcje kojarzyły się z casualowym i rekreacyjnym formatem, który nie wymaga od gracza poświęcenia dużej ilości czasu. Jednocześnie segment indie premium jest największą i najbardziej atrakcyjną niszą dla studiów takich jak nasze. Nie wykluczamy, że z czasem zaczniemy tworzyć tytuły o większej skali, ale są to plany z dłuższą perspektywą realizacji – mówi Juliusz Mićko.
Targi Invest Cuffs 2021 potrwają do 18 kwietnia. Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny i nie wymaga rejestracji.
Dzisiaj o godzinie 11:00 na facebookowym fan page spółki odbędzie się webinar z prezesem zarządu spółki – Juliuszem Mićko oraz Pawłem Zajączkowskim – Koordynatorem Funduszy Europejskich.
Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.