Komunikaty PR

Vixa Games S.A. na konferencji Invest Cuffs 2021

2021-04-15  |  14:00
Biuro prasowe

Vixa Games, prezentuje swoje gry na konferencji zrzeszającej branżę rynku inwestycyjnego Invest Cuffs 2021. Model biznesowy studia zakłada wydawanie co najmniej dwóch średniobudżetowych gier z segmentu indie premium rocznie. W tym roku do sprzedaży trafić mają The Crackpet Show oraz Love Colors na Nintendo Switch i PC. Z przedstawicielami Vixa Games można porozmawiać w wirtualnym centrum kongresowym, dostępnym na stronie investcuffs.pl.

- Udział w tegorocznej edycji Invest Cuffs jest dla nas jedną z form dotarcia do nowych inwestorów i potencjalnych partnerów biznesowych. Podczas wydarzenia można odwiedzić nasze stoisko zlokalizowane na III piętrze e-targowej strefy. Mam również przyjemność reprezentować spółkę w panelu dyskusyjnym dotykającym szeroko pojętej tematyki związanej z rozwojem polskiego i światowego sektora gamedev, który zostanie wyemitowany 18 kwietnia na oficjalnej stronie konferencji – mówi Juliusz Mićko, prezes zarządu Vixa Games.

Vixa Games powiązana kapitałowo z firmą Scalac sp. z o.o., specjalizującą się w usługach tworzenia oprogramowania komputerowego, działa od ponad czterech lat. Wyodrębnienie niezależnego zespołu deweloperskiego, dedykowanego produkcji gier komputerowych, nastąpiło w efekcie rozwoju produktów z tego segmentu oraz zwiększania składu osobowego zespołu. W lutym br. studio zostało zarejestrowane w formie spółki akcyjnej, co jest związane z planami debiutu na rynku NewConnect.

Obecnie producent i wydawca koncentruje się na przygotowaniu gier, których premiery mają odbyć się jeszcze w tym roku. Wśród zapowiedzianych tytułów są The Crackpet Show oraz Love Colors, które będą dystrybuowane w wersji na Nintendo Switch i PC.

Do końca 2022 roku spółka planuje posiadać od czterech do sześciu gier z tego segmentu w swoim portfolio.

- Dążmy do tego aby nasze produkcje kojarzyły się z casualowym i rekreacyjnym formatem, który nie wymaga od gracza poświęcenia dużej ilości czasu. Jednocześnie segment indie premium jest największą i najbardziej atrakcyjną niszą dla studiów takich jak nasze. Nie wykluczamy, że z czasem zaczniemy tworzyć tytuły o większej skali, ale są to plany z dłuższą perspektywą realizacji – mówi Juliusz Mićko.

Targi Invest Cuffs 2021 potrwają do 18 kwietnia. Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny i nie wymaga rejestracji. 

Dzisiaj o godzinie 11:00 na facebookowym fan page spółki odbędzie się webinar z prezesem zarządu spółki – Juliuszem Mićko oraz Pawłem Zajączkowskim – Koordynatorem Funduszy Europejskich.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między
Giełda Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
2024-04-17 | 12:15

Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Popyt zgłoszony przez inwestorów kolejny miesiąc z rzędu wyraźnie przewyższył kwoty emisji i wyniósł 304,1 mln zł. W marcu emitenci przeprowadzili 6 emisji obligacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.