Komunikaty PR

Vixa Games S.A. na konferencji Invest Cuffs 2021

2021-04-15  |  14:00
Biuro prasowe

Vixa Games, prezentuje swoje gry na konferencji zrzeszającej branżę rynku inwestycyjnego Invest Cuffs 2021. Model biznesowy studia zakłada wydawanie co najmniej dwóch średniobudżetowych gier z segmentu indie premium rocznie. W tym roku do sprzedaży trafić mają The Crackpet Show oraz Love Colors na Nintendo Switch i PC. Z przedstawicielami Vixa Games można porozmawiać w wirtualnym centrum kongresowym, dostępnym na stronie investcuffs.pl.

- Udział w tegorocznej edycji Invest Cuffs jest dla nas jedną z form dotarcia do nowych inwestorów i potencjalnych partnerów biznesowych. Podczas wydarzenia można odwiedzić nasze stoisko zlokalizowane na III piętrze e-targowej strefy. Mam również przyjemność reprezentować spółkę w panelu dyskusyjnym dotykającym szeroko pojętej tematyki związanej z rozwojem polskiego i światowego sektora gamedev, który zostanie wyemitowany 18 kwietnia na oficjalnej stronie konferencji – mówi Juliusz Mićko, prezes zarządu Vixa Games.

Vixa Games powiązana kapitałowo z firmą Scalac sp. z o.o., specjalizującą się w usługach tworzenia oprogramowania komputerowego, działa od ponad czterech lat. Wyodrębnienie niezależnego zespołu deweloperskiego, dedykowanego produkcji gier komputerowych, nastąpiło w efekcie rozwoju produktów z tego segmentu oraz zwiększania składu osobowego zespołu. W lutym br. studio zostało zarejestrowane w formie spółki akcyjnej, co jest związane z planami debiutu na rynku NewConnect.

Obecnie producent i wydawca koncentruje się na przygotowaniu gier, których premiery mają odbyć się jeszcze w tym roku. Wśród zapowiedzianych tytułów są The Crackpet Show oraz Love Colors, które będą dystrybuowane w wersji na Nintendo Switch i PC.

Do końca 2022 roku spółka planuje posiadać od czterech do sześciu gier z tego segmentu w swoim portfolio.

- Dążmy do tego aby nasze produkcje kojarzyły się z casualowym i rekreacyjnym formatem, który nie wymaga od gracza poświęcenia dużej ilości czasu. Jednocześnie segment indie premium jest największą i najbardziej atrakcyjną niszą dla studiów takich jak nasze. Nie wykluczamy, że z czasem zaczniemy tworzyć tytuły o większej skali, ale są to plany z dłuższą perspektywą realizacji – mówi Juliusz Mićko.

Targi Invest Cuffs 2021 potrwają do 18 kwietnia. Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny i nie wymaga rejestracji. 

Dzisiaj o godzinie 11:00 na facebookowym fan page spółki odbędzie się webinar z prezesem zarządu spółki – Juliuszem Mićko oraz Pawłem Zajączkowskim – Koordynatorem Funduszy Europejskich.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.