Volkswagen Bank z lokatą 7% dla nowych klientów

Volkswagen Bank przygotował Lokatę Powitalną z oprocentowaniem 7% w skali roku. Oferta jest skierowana do nowych klientów i umożliwia ulokowanie środków na 30 dni do kwoty 200 000 zł. Po spełnieniu odpowiednich warunków można ją wydłużyć o kolejne pięć okresów, co daje klientom możliwość skorzystania z promocji nawet przez 180 dni.
Lokata Powitalna 7% od Volkswagen Banku to rozwiązanie dla osób poszukujących efektywnego i bezpiecznego sposobu na ulokowanie nadwyżek finansowych oraz zysku przy minimalnych wymogach. Oprocentowanie wynosi 7% w skali roku, a maksymalna kwota depozytu to 200 000 zł. Założenie lokaty jest szybkie i bardzo proste. Całą procedurę można wykonać przez Internet o dowolnej porze dnia i nocy. Okres oszczędzania wynosi 30 dni – z możliwością odnowienia na kolejne 5 okresów.
Jakie warunki należy spełnić? Przede wszystkim otworzyć rachunek osobisty e-Direct w Volkswagen Banku i wyrazić zgody marketingowe. A następnie w każdym okresie, począwszy od drugiego miesiąca, wykonać co najmniej 3 płatności bezgotówkowe kartą płatniczą na łączną kwotę min. 1 000 zł. Ponadto w pierwszym i drugim miesiącu wpłacić na swoje konto w Volkswagen Banku min. 5 000 zł, a od trzeciego okresu utrzymywać saldo na tym samym poziomie.
– Naszym celem jest oferowanie rozwiązań, które łączą bezpieczeństwo, atrakcyjne warunki finansowe i wygodę. Lokata Powitalna to odpowiedź na potrzeby osób szukających prostych i efektywnych sposobów na pomnażanie oszczędności. Dzięki jasnym warunkom i możliwości przedłużenia promocji, dajemy klientom szansę na realne korzyści finansowe – mówi Marek Sołtysiak, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce.
Promocja dostępna jest w ramach umowy o prowadzenie rachunku osobistego w Volkswagen Banku (Konto e-Direct) i trwa do 30 stycznia 2025 r.
Co ważne, w przypadku przedterminowego zerwania lokaty Volkswagen Bank wypłaci 50% naliczonych odsetek. Jeśli klient nie zrealizuje warunków promocji, oprocentowanie lokaty wyniesie 5% (zgodnie ze standardową ofertą i tabelą oprocentowania dla klienta indywidualnego).
Volkswagen Bank, działający w ramach Volkswagen Financial Services, specjalizuje się w działalności kredytowej i depozytowej. Oferuje m.in. konta firmowe i indywidualne, lokaty, karty płatnicze Visa oraz kredyty gotówkowe i samochodowe. Klienci indywidualni banku mogą korzystać z wielu bezpłatnych usług dodanych, tj. bezprowizyjne przewalutowanie transakcji zagranicznej, ubezpieczenie, zniżki do 80% płacąc kartą, a także bezpłatnie wypłacać środki z bankomatów Planet Cash oraz korzystać z wyróżniającej się oferty lokat terminowych. Wybierając Pakiet Złoty, mogą również bezpłatnie wypłacać środki ze wszystkich bankomatów w kraju oraz Europie i nie zapłacą prowizji za przewalutowanie transakcji kartowych na całym świecie.
Więcej informacji o ofercie Lokata Powitalna 7% znajduje się na stronie internetowej:
https://www.vwfs.pl/klienci-indywidualni/oszczednosci/lokata-powitalna.html

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.