Komunikaty PR

Volkswagen Bank z lokatą 7% dla nowych klientów

2024-12-09  |  12:00

Volkswagen Bank przygotował Lokatę Powitalną z oprocentowaniem 7% w skali roku. Oferta jest skierowana do nowych klientów i umożliwia ulokowanie środków na 30 dni do kwoty 200 000 zł. Po spełnieniu odpowiednich warunków można ją wydłużyć o kolejne pięć okresów, co daje klientom możliwość skorzystania z promocji nawet przez 180 dni.

Lokata Powitalna 7% od Volkswagen Banku to rozwiązanie dla osób poszukujących efektywnego i bezpiecznego sposobu na ulokowanie nadwyżek finansowych oraz zysku przy minimalnych wymogach. Oprocentowanie wynosi 7% w skali roku, a maksymalna kwota depozytu to 200 000 zł. Założenie lokaty jest szybkie i bardzo proste. Całą procedurę można wykonać przez Internet o dowolnej porze dnia i nocy. Okres oszczędzania wynosi 30 dni – z możliwością odnowienia na kolejne 5 okresów.

Jakie warunki należy spełnić? Przede wszystkim otworzyć rachunek osobisty e-Direct w Volkswagen Banku i wyrazić zgody marketingowe. A następnie w każdym okresie, począwszy od drugiego miesiąca, wykonać co najmniej 3 płatności bezgotówkowe kartą płatniczą na łączną kwotę min. 1 000 zł. Ponadto w pierwszym i drugim miesiącu wpłacić na swoje konto w Volkswagen Banku min. 5 000 zł, a od trzeciego okresu utrzymywać saldo na tym samym poziomie.

– Naszym celem jest oferowanie rozwiązań, które łączą bezpieczeństwo, atrakcyjne warunki finansowe i wygodę. Lokata Powitalna to odpowiedź na potrzeby osób szukających prostych i efektywnych sposobów na pomnażanie oszczędności. Dzięki jasnym warunkom i możliwości przedłużenia promocji, dajemy klientom szansę na realne korzyści finansowe – mówi Marek Sołtysiak, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce.

Promocja dostępna jest w ramach umowy o prowadzenie rachunku osobistego w Volkswagen Banku (Konto e-Direct) i trwa do 30 stycznia 2025 r.

Co ważne, w przypadku przedterminowego zerwania lokaty Volkswagen Bank wypłaci 50% naliczonych odsetek. Jeśli klient nie zrealizuje warunków promocji, oprocentowanie lokaty wyniesie 5% (zgodnie ze standardową ofertą i tabelą oprocentowania dla klienta indywidualnego).

Volkswagen Bank, działający w ramach Volkswagen Financial Services, specjalizuje się w działalności kredytowej i depozytowej. Oferuje m.in. konta firmowe i indywidualne, lokaty, karty płatnicze Visa oraz kredyty gotówkowe i samochodowe. Klienci indywidualni banku mogą korzystać z wielu bezpłatnych usług dodanych, tj. bezprowizyjne przewalutowanie transakcji zagranicznej, ubezpieczenie, zniżki do 80% płacąc kartą, a także bezpłatnie wypłacać środki z bankomatów Planet Cash oraz korzystać z wyróżniającej się oferty lokat terminowych. Wybierając Pakiet Złoty, mogą również bezpłatnie wypłacać środki ze wszystkich bankomatów w kraju oraz Europie i nie zapłacą prowizji za przewalutowanie transakcji kartowych na całym świecie.

Więcej informacji o ofercie Lokata Powitalna 7% znajduje się na stronie internetowej:
https://www.vwfs.pl/klienci-indywidualni/oszczednosci/lokata-powitalna.html

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.