Komunikaty PR

VOX rozwija franczyzę

2021-02-04  |  20:00
Biuro prasowe
Kontakt

Arkadiusz Kaczanowski
Home Sweet Home PR

Łowicka 51
02-535 Warszawa
arek|designbiznes.pl| |arek|designbiznes.pl
+48503355998
www.hshpr.pl
Do pobrania zdjęcia ( 1.2 MB )

Ostatnie miesiące to okres dynamicznych zmian w sieci salonów VOX. 2020 rok minął pod znakiem nowych otwarć, przebudów i zmiany wyglądu już działających punktów. Ekspansji sprzyjało też duże zainteresowanie potencjalnych partnerów współpracą z Grupą Kapitałową VOX.

Sieć salonów VOX liczy dziś 160 punktów, ulokowanych zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach. Ostatnie lata to dla marki dynamiczny okres rozwoju sieci salonów franczyzowych, których dziś jest 128. W 2019 i 2020 pojawiły się np. nowe salony z ofertą drzwi i podłóg w takich miastach, jak Elbląg, Nowy Sącz, Nysa, Olsztyn, Ostrowiec Świętokrzyski czy Wołomin. Gruntownie odświeżono i przebudowano też punkty w Lesznie, Głogowie, Poznaniu i Jankach.

​Pod dobrym szyldem

Wszystkie salony - zarówno te własne jak i partnerów - korzystają z rozpoznawalności jaka wiąże się z marką VOX.

- Jako Grupa Kapitałowa VOX łączymy wiele marek, uzupełniających się wzajemnie tak, aby zaoferować Klientom całościową ofertę wyposażenia wnętrz. Te unikatowe kompetencje są naszą rynkową przewagą, a dla naszych partnerów stanowią zapowiedź handlowego sukcesu - przekonuje Dariusz Hołowaty, Dyrektor ds. Sprzedaży detalicznej i Rozwoju sieci VOX.

Sieć salonów VOX tworzą dziś trzy formaty sklepów - z ofertą drzwi i podłóg, z meblami oraz z ofertą łączącą cały asortyment VOX. Wszystkie salony rozwijanie są przez Grupę Kapitałową VOX. Dzięki temu salony franczyzowe korzystają z tych samych możliwości, które przysługują salonom własnym marki - wszystkie działania marketingowe i wspierające sprzedaż są tak skoordynowane, by promować salony i kierować klientów do lokalnych oddziałów.

- Doskonale to było widać w 2020 roku, gdy handel musiał mierzyć się z licznymi ograniczeniami wynikającymi z pandemii. Pod koniec wiosny uruchomiliśmy platformę Wirtualny Salon, która jest połączeniem sklepu internetowego, katalogu, wirtualnej strefy doradcy i konfiguratora wnętrz. Tym sposobem mogliśmy aktywnie łączyć klientów robiących zakupy online z doradcami w konkretnych salonach. W tym okresie niezwykle ważne było też zaopatrzenie salonów, którego stabilność w naszej sieci gwarantuje sześć centrów logistycznych - mówi Anna Szczepaniak, Marketing Manager marki VOX.

Formula salonów VOX nieustannie się zmienia i jest dostosowywana do potrzeb rynku i klientów, a wszystkie innowacje są wdrażane w sieci przy wsparciu centrali firmy. Niezależnie czy odwiedzimy salon własny VOX czy franczyzowy - całą sieć wyróżnia spójna koncepcja skupiona na profesjonalnym doradztwie projektowym, wsparciu produktowym, technicznym oraz realizacyjnym. VOX pomaga też partnerom w organizacji usług Certyfikowanych Ekip Montażowych, transportu, montażu i sprzedaży ratalnej.

​Produkty dostępne tylko tutaj

Franczyzobiorcy VOX mają dostęp do pełnej i nieustannie aktualizowanej oferty produktów marki. Wśród nich są meble i artykuły dekoracyjne VOX, drzwi wewnętrzne, zewnętrzne, różne rodzaje podłóg, okładziny ścienne czy listwy produkowane zarówno przez VOX i zewnętrznych producentów. Oferta jest komponowana w oparciu o potrzeby klientów i zaawansowane analizy rynku prowadzone przez firmę.

- Nasi partnerzy jako jedyni mogą także sprzedawać wysokomarżowe drzwi i podłogi sygnowane marką VOX. To niepowtarzalne rozwiązania opracowane przez wewnętrzny zespół projektantów, nagradzane w prestiżowych konkursach wzorniczych. Dzięki temu każdy salon VOX wyróżnia się na tle konkurencji w regionie, zwłaszcza że gwarantujemy naszym partnerom wyłączność terytorialną. Produktom marki VOX zapewniamy dodatkowe wsparcie w postaci wnętrzarskich sesji zdjęciowych, dedykowanych katalogów, komunikacji w mediach społecznościowych oraz promocji w mediach branżowych i na vox.pl - podkreśla Dariusz Hołowaty.

Taka konstrukcja portfolio sprawia, że z oferty franczyzowej salonów VOX często korzystają przedsiębiorcy, którzy już prowadzą działalność handlową w branży wyposażenia wnętrz i remontów. Dla tego typu lokalnych biznesów, salon z meblami albo podłogami i drzwiami, jest naturalnym uzupełnieniem oferty oraz sposobem na łatwe wejście w nowy obszar rynku. Spora część z tych salonów to samodzielne punkty handlowe poza galeriami czy centrami handlowymi - co w 2020 okazało się atutem. Duża część stacjonarnych salonów VOX mogła bowiem funkcjonować bez przeszkód, mimo ograniczeń nałożonych na handel w galeriach. Efekt? Spory wzrost liczby klientów i zamówień.

​Rozwój jest najważniejszy

VOX swoim partnerom franczyzowym zapewnia aktywne wsparcie zarówno na początku działalności, przy organizacji nowego salonu (pomaga w przygotowaniu projektu adaptacji lokalu, oświetlenia, organizacji ekspozycji a nawet pozyskaniu lokalu i negocjacjach umowy najmu) jak też w dalszym funkcjonowaniu i rozwoju.

- Stawiamy na wysokie standardy obsługi klienta. Dlatego cyklicznie szkolimy doradców i kierowników salonów. Koncentrujemy się na budowaniu relacji z klientem oraz prawidłowym rozpoznawaniu jego potrzeb. Nasi partnerzy mogą regularnie korzystać ze szkoleń w trzech obszarach: wiedzy o produktach (prowadzone są zarówno przez producentów, jak i wewnętrznych ekspertów), interakcji i badań potrzeb klienta (prowadzą to trenerzy wewnętrzni oraz firmy zewnętrzne), a także szkoleń sprzedażowych podnoszących efektywność salonu - wyjaśnia Anna Szczepaniak.

Pod koniec 2020 liczba punktów sprzedaży pod znakiem VOX sięgnęła w Polsce 160. 59 salonów posiada wyłącznie ofertę z kategorii drzwi i podłóg (39 to franczyza, 20 to salony własne), 92 ofertę mebli (85 franczyzowych, 7 własnych), a 9 kompleksową ofertę marki (4 salony franczyzowe, 5 własnych). VOX rozwija się też za granicą - oferta marki dostępna jest w 60 krajach na całym świecie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Polityka

J. Scheuring-Wielgus: Napięcia geopolityczne wymagają silniejszego zjednoczenia państw Europy. To lekcja z II wojny światowej

Parlament Europejski podczas specjalnej sesji w Strasburgu uczcił 80. rocznicę zakończenia II wojny światowej. – Jesteśmy zdeterminowani, by stanąć razem i powiedzieć jasno i stanowczo: nigdy więcej – podkreśliła przewodnicząca PE Roberta Metsola. Zarówno kombatanci, których obecność uświetniła uroczystość, jak i europosłowie podkreślali, że projekt utworzenia europejskiej wspólnoty był odpowiedzią na ówczesne zagrożenia dla pokoju, o który nieustannie trzeba wspólnie dbać.

Ochrona środowiska

Budownictwo modułowe coraz popularniejsze w samorządach. Teraz rozwój sektora jest napędzany przez KPO

Rozwój budownictwa modułowego jest coraz bardziej zauważalny w inwestycjach samorządowych. Wpływa na to przede wszystkim szybsze tempo prowadzonych prac w porównaniu z tymi, w których wykorzystywane są tradycyjne technologie budowlane. Istotną kwestią jest również spełnianie warunków środowiskowych, w tym wysoka efektywność energetyczna budynków, która ma wpływ na możliwość uzyskania dofinansowania z Krajowego Planu Odbudowy. Samorządowcy mają już niewiele czasu na finalizację dotowanych inwestycji. Termin upływa 31 sierpnia 2026 roku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.