W Avon Dzień Ochrony Środowiska trwa cały rok
Dbanie o naszą planetę to zadanie, przed którym stoją nie tylko konsumenci, ale też duże firmy. Coraz więcej z nich wprowadza rozwiązania, które mają pozytywny wpływ na cały ekosystem. Avon również nie pozostaje obojętny na tak istotne kwestie. Firma globalnie zredukowała zużycie wody o 51%, a 93% wszystkich wykorzystywanych przez nią materiałów i zasobów podlega recyklingowi. [1] To tylko niektóre z podjętych działań – Avon pamięta o środowisku każdego dnia.
Troska o kondycję naszej planety, to wspólna praca konsumentów i przedsiębiorców. Duże firmy takie jak Avon odgrywają szczególną rolę w tym procesie, ze względu na ich międzynarodowy zasięg oraz przykład, jaki dają swoim konsumentom. Jak wynika z globalnego raportu Avon Responsible Business, od 2005 do 2019 roku marka zmniejszyła emisję dwutlenku węgla o 52,7% oraz osiągnęła prawie 100% odnawialności używanych materiałów i zasobów.[2] Ponad to, 50% energii wykorzystywanej przez Avon pochodzi z odnawialnych źródeł[3].
Avon w Polsce również dokłada swoją cegiełkę do tych wyników. Centrum dystrybucyjne co roku ratuje prawie 1000 drzew, rezygnując z papierowych faktur i list zamówień, które pakuje w kartony pochodzące w 100% z recyklingu. Woda zaoszczędzona w ciągu ostatnich pięciu lat przez fabrykę Avon w Garwolinie mogłaby zapełnić 37 basenów, a energia pozwoliłaby na zasilenie 200 domów w ciągu roku.
W Avon zdajemy sobie sprawę, że odpowiedzialność w biznesie dotyczy wielu aspektów, nie tylko zasobów ludzkich, ale też kwestii społecznych, czy właśnie ochrony środowiska. W 2019 roku wdrożyliśmy wiele rozwiązań, które pomagają nam stać się firmą przyjazną naturze – np. zrezygnowaliśmy z papierowych faktur i list zamówień. I co najważniejsze – żaden z kosmetyków Avon na całym świecie nie jest testowany na zwierzętach. Jesteśmy pierwszą firmą kosmetyczną, która tego dokonała – mówi Anna Jakubowski, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska.
Avon nieustannie podejmuje działania na rzecz ochrony środowiska, jednak nie jest to jedyny aspekt, do którego przykłada wagę. Kiedy zdarzają się nagłe, zaskakujące sytuacje takie jak pandemia COVID-19, firma wdraża działania, które wspierają jej pracowników, ale też całą społeczność. Avon aktywnie włączył się do ogólnopolskich działań, przekazując prawie 11 ton produktów do higieny, kremów do rąk oraz dezynfektantów do 39 placówek i instytucji, które walczą z wirusem w Polsce. Dodatkowo zmieniony został system priorytetów produkcji w fabryce, aby firma mogła skupić się na działaniach związanych z pandemią. Dzięki temu Avon mógł rozpocząć produkcję antybakteryjnego żelu do rąk Avon Care.
Video dotyczące raportu znajduje się pod tym linkiem: https://we.tl/t-77J1F5URML
Kontakt:
Avon Cosmetics Polska Aleksandra Samociuk Senior PR Lead Phone: 22 878 25 34 e-mail: aleksandra.samociuk@avon.com | Garden of Words Urszula Żukowska Junior Account Manager Mobile: +48 780 049 939 e-mail: u.zukowska@gardenofwords.pl |
Informacje o Avon Products Inc.
Misją Avon od ponad 130 lat jest wspieranie kobiet i utwierdzanie ich w przekonaniu, że są wspaniałe takimi, jakimi są. Firma pomaga im w wyrażania siebie, w rozwijaniu swoich kompetencji oraz
w drodze do spełnienia zawodowego. Avon daje możliwość pracy na własnych warunkach. Ponad 200 tysięcy Polek zarabia i rozwija się zawodowo jako Ambasadorki Piękna Avon oferując wysokiej jakości kosmetyki w świetnych cenach oraz pokazując, że każdy może pozwolić sobie na luksus. Avon troszczy się również o zdrowie i bezpieczeństwo kobiet, realizując kampanie takie, jak Avon Kontra Rak Piersi czy Avon Kontra Przemoc.
[1] Raport Avon Responsible Business, czerwiec 2019.
[2] jw.
[3] jw.

Unijny cel klimatyczny do 2040 roku komentują organizacje pozarządowe

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.