W Avon Dzień Ochrony Środowiska trwa cały rok
Dbanie o naszą planetę to zadanie, przed którym stoją nie tylko konsumenci, ale też duże firmy. Coraz więcej z nich wprowadza rozwiązania, które mają pozytywny wpływ na cały ekosystem. Avon również nie pozostaje obojętny na tak istotne kwestie. Firma globalnie zredukowała zużycie wody o 51%, a 93% wszystkich wykorzystywanych przez nią materiałów i zasobów podlega recyklingowi. [1] To tylko niektóre z podjętych działań – Avon pamięta o środowisku każdego dnia.
Troska o kondycję naszej planety, to wspólna praca konsumentów i przedsiębiorców. Duże firmy takie jak Avon odgrywają szczególną rolę w tym procesie, ze względu na ich międzynarodowy zasięg oraz przykład, jaki dają swoim konsumentom. Jak wynika z globalnego raportu Avon Responsible Business, od 2005 do 2019 roku marka zmniejszyła emisję dwutlenku węgla o 52,7% oraz osiągnęła prawie 100% odnawialności używanych materiałów i zasobów.[2] Ponad to, 50% energii wykorzystywanej przez Avon pochodzi z odnawialnych źródeł[3].
Avon w Polsce również dokłada swoją cegiełkę do tych wyników. Centrum dystrybucyjne co roku ratuje prawie 1000 drzew, rezygnując z papierowych faktur i list zamówień, które pakuje w kartony pochodzące w 100% z recyklingu. Woda zaoszczędzona w ciągu ostatnich pięciu lat przez fabrykę Avon w Garwolinie mogłaby zapełnić 37 basenów, a energia pozwoliłaby na zasilenie 200 domów w ciągu roku.
W Avon zdajemy sobie sprawę, że odpowiedzialność w biznesie dotyczy wielu aspektów, nie tylko zasobów ludzkich, ale też kwestii społecznych, czy właśnie ochrony środowiska. W 2019 roku wdrożyliśmy wiele rozwiązań, które pomagają nam stać się firmą przyjazną naturze – np. zrezygnowaliśmy z papierowych faktur i list zamówień. I co najważniejsze – żaden z kosmetyków Avon na całym świecie nie jest testowany na zwierzętach. Jesteśmy pierwszą firmą kosmetyczną, która tego dokonała – mówi Anna Jakubowski, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska.
Avon nieustannie podejmuje działania na rzecz ochrony środowiska, jednak nie jest to jedyny aspekt, do którego przykłada wagę. Kiedy zdarzają się nagłe, zaskakujące sytuacje takie jak pandemia COVID-19, firma wdraża działania, które wspierają jej pracowników, ale też całą społeczność. Avon aktywnie włączył się do ogólnopolskich działań, przekazując prawie 11 ton produktów do higieny, kremów do rąk oraz dezynfektantów do 39 placówek i instytucji, które walczą z wirusem w Polsce. Dodatkowo zmieniony został system priorytetów produkcji w fabryce, aby firma mogła skupić się na działaniach związanych z pandemią. Dzięki temu Avon mógł rozpocząć produkcję antybakteryjnego żelu do rąk Avon Care.
Video dotyczące raportu znajduje się pod tym linkiem: https://we.tl/t-77J1F5URML
Kontakt:
Avon Cosmetics Polska Aleksandra Samociuk Senior PR Lead Phone: 22 878 25 34 e-mail: aleksandra.samociuk@avon.com | Garden of Words Urszula Żukowska Junior Account Manager Mobile: +48 780 049 939 e-mail: u.zukowska@gardenofwords.pl |
Informacje o Avon Products Inc.
Misją Avon od ponad 130 lat jest wspieranie kobiet i utwierdzanie ich w przekonaniu, że są wspaniałe takimi, jakimi są. Firma pomaga im w wyrażania siebie, w rozwijaniu swoich kompetencji oraz
w drodze do spełnienia zawodowego. Avon daje możliwość pracy na własnych warunkach. Ponad 200 tysięcy Polek zarabia i rozwija się zawodowo jako Ambasadorki Piękna Avon oferując wysokiej jakości kosmetyki w świetnych cenach oraz pokazując, że każdy może pozwolić sobie na luksus. Avon troszczy się również o zdrowie i bezpieczeństwo kobiet, realizując kampanie takie, jak Avon Kontra Rak Piersi czy Avon Kontra Przemoc.
[1] Raport Avon Responsible Business, czerwiec 2019.
[2] jw.
[3] jw.
Poznaliśmy zwycięzców globalnego konkursu "Go Green with Taiwan"
Klątwa jednorazowego plastiku
Polacy coraz mniej zainteresowani zmianą klimatu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.