Komunikaty PR

W każdym sklepie Lidl ceny koszyka 15 przykładowych produktów są takie same

2024-03-18  |  11:58
Biuro prasowe

Lidl Polska dokonał porównania wartości zakupów w sklepach Lidl i konkurencji, opierając się na cenach 15 przykładowych produktów tych samych marek lub tożsamych marek własnych o tych samych pojemnościach lub gramaturach. Wnioski? W tym samym mieście w każdym sklepie Lidl ceny koszyka 15 przykładowych produktów są takie same i niższe niż u konkurencji! W mediach emitowany jest najnowszy spot, w którym firma dokonuje porównania cen w różnych dzielnicach jednego miasta. Jak przegląd cenowy wygląda u konkurencji?

Czym w dzisiejszych czasach jest 17 zł? Kilkadziesiąt cukierków, kilkanaście bułek, kilka porcji ciepłej, zdrowej zupy... Wyobraźmy sobie starszą panią mieszkającą w Poznaniu, która ma problemy z poruszaniem się i odwiedza tylko najbliższy supermarket spożywczy. Jej skromna emerytura pozwala na zakup niewielu produktów. W tym samym sklepie zakupy robi samotna matka czworga dzieci, która musi dokładnie planować domowy budżet. Obie te kobiety za taki sam koszyk 15 przykładowych produktów zapłacą nawet o 17 zł więcej niż osoby kupujące w sklepie tej samej sieci, nawet w tym samym mieście! Czy taka sytuacja jest w porządku?

Lidl Polska porównał wartości 15 przykładowych produktów w swoich sklepach oraz u konkurencji. Tym razem sieć wzięła na tapet ceny w jednym mieście – w Poznaniu. Łącznie sprawdzono ceny w 10 sklepach stacjonarnych Lidl oraz 10 sklepach stacjonarnych konkurencji. Ze spotu wynika, że we wszystkich sklepach Lidl Polska porównywane produkty oferowane są w takiej samej, niskiej cenie. Druga odsłona kampanii reklamowej ponownie czerpie z kreatywnego formatu, inspirowanego stylizacją na wiadomości międzynarodowych kanałów informacyjnych.

— Z naszych obserwacji wynika, że różnice w cenie za identyczny zestaw przykładowych produktów między sąsiednimi dzielnicami u naszych konkurentów mogą osiągać ponad 17 zł. Ceny różnią się nie tylko na poziomie regionów, lecz nawet w obrębie jednego miasta! W Lidl Polska do klientów podchodzimy uczciwie i odpowiedzialnie. Naszym celem jest zapewnienie każdemu niskich, atrakcyjnych cen i wysokiej jakości produktów. Dodatkowo klienci mogą korzystać ze zniżek w aplikacji Lidl Plus na terenie całego kraju.— mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.

We wszystkich sklepach Lidl Polska od października 2023 r. funkcjonuje innowacyjny system ESL, czyli elektroniczne cenówki (etykiety cenowe). Wyglądem przypominają klasyczne ramki z cenami, ale są bezpośrednio połączone z systemem zarządzania towarami – dzięki temu zmiany cen oraz informacji o produkcie są na nie automatycznie przenoszone niemal w czasie rzeczywistym.

Kampania jest dostępna w różnych kanałach: w telewizji, radio, gazetkach Lidla, mediach społecznościowych oraz na platformie YouTube. Kampania powstała przy współpracy z GPD Agency, zaś za zakup mediów Havas Media.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.