W ofercie Żabki po raz pierwszy filet z karpia i inne tradycyjne potrawy
Święta Bożego Narodzenia nierozłącznie kojarzą nam się z intensywnymi przygotowaniami i wielkimi zakupami. W tym roku będą one nieco inne, dlatego sieć Żabka postanowiła zadbać o to, by klienci mogli znaleźć w jej placówkach wszystko, czego potrzebują do przygotowania tradycyjnych potraw. Decydując się na zakupy w ulubionej, osiedlowej Żabce, można mieć pewność, że będą one szybkie, wygodne i bezpieczne. Wśród nowości w świątecznej ofercie Żabki znalazły się m.in. ręcznie lepione pierogi, uszka, łazanki czy paszteciki. Od 16 grudnia br., po raz pierwszy w ofercie Żabki, dostępny jest także mrożony filet z polskiego karpia.
Karp to nieodłączny element świątecznej tradycji – w ofercie Żabki dostępny jest w formie mrożonego filetu (19,99zł/475g). W przygotowanej przez sieć specjalnie na święta ofercie klienci znajdą także tradycyjne wigilijne potrawy, m.in. ręcznie lepione pierogi z kapustą i grzybami Szamamm (7,99zł/300g), łazanki z kapustą i grzybami Virtu (4,99zł/400g), paszteciki z kapustą i grzybami Virtu (4,99zł/400g), mrożone uszka z grzybami oraz pierogi z kapustą i grzybami Proste Historie (5,99zł/300-500g) czy barszcz czerwony Krakus (5,99zł/1l).
Przed świętami w sklepach Żabka na klientów czeka także bogaty wybór produktów niezbędnych do przygotowania świątecznych wypieków, takich jak regionalne twarogi, a do sałatek i dań na słono – regionalne majonezy. Nie zabraknie także propozycji na słodkie upominki w okolicznościowych opakowaniach.
Z pełną ofertą świąteczną Żabki można się zapoznać na stronie internetowej sieci: https://gazetka.zabka.pl/gazetka-promocyjna-50-51-2020/page/10-11

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.