Komunikaty PR

W Plenti razem z inStreamly streamerzy zarobią na polecaniu elektroniki na wynaj

2024-08-27  |  15:00
Biuro prasowe

Plenti, lider polskiego rynku wynajmu elektroniki użytkowej, łączy siły z inStreamly, polską platformą ułatwiającą współpracę twórców internetowych z markami. Dzięki temu partnerstwu streamerzy mogą w łatwy sposób zarabiać na polecaniu Plenti swoim fanom. 

Polska firma Plenti to platforma, która umożliwia dostęp do urządzeń w modelu subskrypcyjnym. Korzysta z niej ponad 160 tys. użytkowników. Mają oni dostęp do ponad 5,6 tys. urządzeń z takich kategorii jak telefony komórkowe, komputery, kamery, drony, ale przede wszystkim konsole do gier, gogle VR oraz inne akcesoria gamingowe, jak kierownice, kontrolery, czy monitory. 

Gaming & VR to najpopularniejsza kategoria elektroniki w Plenti, wyprzedzająca smartfony I tablety oraz sprzęt audio. 9 najpopularniejszych urządzeń wynajmowanych w ostatnich miesiącach w Plenti stanowią produkty z kategorii gaming & VR – w tym gogle Meta Quest 3, konsole Sony PlayStation 5, Xbox Series X i Series S, a także kierownice Logitech.

– Gracze to największa grupa użytkowników Plenti, która od początku najbardziej ceni możliwość elastycznego wynajmu bez zobowiązań. Dzięki Plenti mogą przetestować nowy sprzęt przed zakupem, spróbować czegoś innego niż zazwyczaj lub po prostu zagrać okazjonalnie, bez potrzeby zakupu sprzętu na własność. Dla wielu z nich oglądanie streamów to pierwszy krok przed podjęciem decyzji o zaangażowaniu się w nową grę czy całą platformę. Dzięki naszej współpracy z inStreamly będą mogli łatwo wykonać kolejny krok, czyli samodzielnie przetestować przed zakupem – mówi Wojciech Wójtowicz, współzałożyciel Plenti.

Współpraca Plenti i inStreamly odbywa się w ramach programu Plenti Creators, w ramach którego twórcy internetowi mogą zarabiać na polecaniu Plenti swoim fanom i otrzymują wynagrodzenie za każdą rejestrację i pierwsze zamówienie użytkownika z polecenia. Dzięki integracji platform Plenti i inStreamly, streamerzy uczestniczą w programie Plenti Creators w sposób bezobsługowy. W dniu startu programu na taką współpracę zdecydowało się blisko 100 twórców.

– Co drugi polski streamer z najpopularniejszych kategorii korzysta z inStreamly, więc współpraca z Plenti to doskonały sposób, by dać im możliwość zarabiania na polecaniu wysokiej jakości sprzętu elektronicznego swoim fanom. Widzowie wiedzą, że wybierając Plenti wspierają swoich ulubionych twórców, co idealnie pasuje do naszej misji otwierania rynku na rzesze mały i średnich twórców gamingowych – mówi Wiktoria Wójcik, współzałożycielka inStreamly 

W najbliższych miesiącach Plenti uruchomi także program barterowy, udostępniając twórcom urządzenia potrzebne im w codziennej pracy, jak aparaty, kamery, ale też sprzęt i akcesoria gamingowe. 

Partnerstwo z inStreamly to już kolejna współpraca Plenti z innym polskim scale-upem. Wcześniej firma połączyła siły z Packhelp, największym w Europie marketplace dla spersonalizowanych opakowań, by wspólnie zaprojektować pudełka wielokrotnego użytku. Wytrzymała konstrukcja z polipropylenu obsłużyła już wiele zamówień, a sam materiał może zostać przetworzony aż osiem razy. Pudełka zostały zaprojektowane tak, by klient intuicyjnie wiedział, że jest to integralna część opakowania sprzętu, w którym należy go zwrócić.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.