Komunikaty PR

W trasę i delegację służbową – karta hybrydowa Shell Card Plus

2020-01-20  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
www.contrust.pl

Karty paliwowe na przestrzeni ostatnich lat zmieniły swoją rolę, przeobrażając się w kompleksowy zestaw usług niezbędnych w trasie. Obserwując ich dynamiczny rozwój, menedżerowie flot coraz śmielej stawiają swoje oczekiwania. Czego mogą chcieć więcej? A gdyby tak kartą paliwową móc zapłacić nie tylko za paliwo, czy opłaty drogowe, ale też hotel lub taksówkę? Z Shell Card Plus to możliwe!

Karta hybrydowa Shell Card Plus łączy najważniejsze zalety karty paliwowej Shell Card oraz karty płatniczej Visa. To pierwsze na rynku rozwiązanie dla flot o tak szerokim zasięgu – obejmuje 6 500 stacji paliw na terenie Polski oraz 200 000 punktów akceptujących karty VISA. Pozwala wyeliminować gotówkę w trakcie podróży służbowych na rzecz karty zabezpieczonej chipem EMV i kodem PIN, a także zwiększyć kontrolę wydatków flotowych. Akceptowane są płatności nie tylko za paliwo, opłaty drogowe czy myjnie, ale też hotele, restauracje, bilety lotnicze i taksówki w kraju, a także za granicą. Ponadto karta wyposażona jest w system płatności zbliżeniowych (Visa payWave) oraz można nią dokonywać transakcji internetowych.

Więcej niż karta paliwowa

Z Shell Card Plus firmy zyskują narzędzie, które zapewnia im najwyższy poziom ochrony przed nadużyciami. Właściciel lub menedżer floty decyduje o tym, w jakich miejscach kierowcy mogą dokonywać płatności kartą, określając zakres usług, a także limit kwotowy dokonywanych nią transakcji. Zaletą jest również nieograniczony dostęp do listy zakupów za pomocą łatwego w obsłudze serwisu internetowego oraz uproszczona administracja. Firma otrzymuje zbiorczą fakturę za paliwo oraz jeden wyciąg za wszystkie pozostałe płatności dokonane przy użyciu technologii VISA.

Skupiamy się na tym, aby wszystkie nasze rozwiązania były bezpieczne, efektywne oraz umożliwiały dopasowanie ich funkcji do bieżących wymagań każdej firmy. W ramach jednego konta przedsiębiorca zyskuje nieograniczony dostęp do zestawu usług, które ułatwiają zarządzanie flotą, zwiększają efektywność oraz obniżają koszty transportu. Shell Card Plus to pierwsze tak uniwersalne rozwiązanie, które działa w podobny sposób jak karty płatnicze. Można jej używać nie tylko na stacji, ale też w innych miejscach oznaczonych logiem VISA – powiedział Robert Karolczak, Marketing Manager Poland, Baltics & Ukraine Commercial Fleet w Shell Polska.

Na miarę potrzeb

Karta Shell Card Plus dostępna jest w trzech wariantach, które różnią się zakresem dostępnych produktów i usług. Karta hybrydowa osobista wystawiana jest na pracownika, któremu umożliwia dokonywanie płatności za wszystkie paliwa oraz produkty dostępne na stacjach Shell, a także szeroki zakres usług dodatkowych. Karta hybrydowa na kierowcę wystawiana jest na jego imię i nazwisko oraz numery rejestracyjne konkretnego pojazdu. Obejmuje wydatki związane z podróżą oraz użytkowaniem jednego samochodu. Natomiast karta hybrydowa na pojazd pozwala na regulowanie wyłącznie płatności za paliwo oraz produkty i usługi związane bezpośrednio z użytkowaniem wybranego pojazdu, którego numery rejestracyjne wytłoczone są na karcie. Ponadto kategorie zakupowe mogą być dodawane lub usuwane z karty, jak również istnieje możliwość ustalenia dla niej limitu liczby i wartości transakcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Czy branżę logistyczną czeka recesja w 2020 roku? – Indeks Agility Biuro prasowe
2020-02-17 | 14:00

Czy branżę logistyczną czeka recesja w 2020 roku? – Indeks Agility

Menedżerowie i eksperci z branży logistycznej przygotowują się na spowolnienie i przewidują recesję w 2020 roku, na co ma wpływ presja na obniżenie obrotów handlowych, niepewna
Transport BRAK ZDJĘCIA
2020-02-14 | 12:30

Dachser rośnie w Argentynie

Międzynarodowy operator logistyczny Dachser kontynuuje ekspansję w Ameryce Południowej - firma otworzyła oddział w argentyńskim regionie winiarskim Mendoza. Nowa lokalizacja znacznie przybliża Dachser do klientów z tej ważnej dla
Transport Fracht FWO Polska dostarcza największy kombajn zbożowy na świecie
2020-02-12 | 12:00

Fracht FWO Polska dostarcza największy kombajn zbożowy na świecie

Fracht FWO Polska, wiodący operator logistyczny dla przemysłu wzmacnia swoją ofertę dla firm z branży rolniczej. W ciągu ostatniego miesiąca dział Project Cargo zorganizował transporty

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

CES 2020

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Sześć na dziesięć mikro-, małych i średnich firm ma duży problem z pozyskaniem kredytu. Szansą dla nich są gwarancje BGK

Sześć na dziesięć mikro-, małych i średnich firm w Polsce miałoby utrudniony dostęp do kredytu bankowego, gdyby nie realizowany przez BGK program gwarancji de minimis. Co czwarta firma w ogóle nie miałaby szans na kredyt, a co trzecia – uzyskałaby go na gorszych warunkach. Program, z którego skorzystało już ok. 160 tys. firm, jak dotąd przyczynił się do utworzenia bądź utrzymania ponad 200 tys. miejsc pracy, a całkowita wartość kredytu objętego gwarancjami to blisko 120 mld zł. Zdecydowana większość przedsiębiorstw deklaruje też, że jego efektami były: stabilizacja sytuacji finansowej firmy, poprawa jej sytuacji rynkowej i wzrost obrotów.

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Ochrona środowiska

Samorządy walczą ze zmianami klimatycznymi. Zmuszają biznes do działań proekologicznych

Gdyby wszyscy Polacy zdecydowali się korzystać wyłącznie z zielonej energii, emisję CO2 można byłoby ograniczyć o 57 mln ton, czyli 17 proc. rocznej emisji Polski. Jak przekonują eksperci DNB Bank Polska i firmy PwC w raporcie „Kierunki 2020”, styl życia pojedynczych osób nie zmieni w znaczący sposób wpływu na środowisko. Ogromna rola spoczywa na biznesie, jednak to polityka, w tym samorządy, jest w głównej mierze odpowiedzialna za wprowadzanie proekologicznych inicjatyw. Polskie samorządy podpisały deklarację o współpracy na rzecz ochrony klimatu, a powołana koalicja klimatyczna pozwoli do 2050 roku osiągnąć im neutralność klimatyczną.

Handel

Allegro zainwestuje w tym roku 1 mld zł w rozwój platformy. 200 mln ofert i 20 proc. więcej sprzedawców do końca roku

– Przygotowaliśmy na ten rok długą listę innowacji – zapowiada François Nuyts, prezes Allegro. W tym roku ulubiony serwis e-zakupów Polaków​ zainwestuje w rozwój swojej platformy e-commerce’owej 1 mld zł. Skupi się głównie na ulepszeniach w obszarze dostaw i rozwoju usługi Allegro Smart!. Zaproponuje także lepszą wyszukiwarkę opartą na sztucznej inteligencji, uczeniu maszynowym i bardziej spersonalizowanych ofertach. Dla sprzedawców pojawią się nowe narzędzia, które ułatwią im rozpoczęcie biznesu i obniżenie jego kosztów. Dzięki temu liczba profesjonalnych sprzedawców w tym roku ma się zwiększyć o 20 proc., a liczba ofert wzrosnąć do 200 mln na koniec roku.

 
 

Farmacja

Skuteczne leczenie raka prostaty jest dostępne dopiero na etapie z przerzutami. Pacjentów z wcześniejszym stadium nowotworu nie obejmuje program lekowy

Rak prostaty jest już najczęściej występującym nowotworem u mężczyzn. Co roku diagnozuje się więcej zachorowań i w coraz młodszym wieku, nawet przed 50. rokiem życia. Ubiegły rok przyniósł pewną poprawę w leczeniu pacjentów z tym nowotworem, ale jest ono dostępne wyłącznie dla chorych z przerzutami. Pacjenci, u których rak prostaty jest oporny na kastrację, ale jeszcze nie dał przerzutów, nie mają dostępu do nowych leków. – Muszą więc czekać, aż ich stan się pogorszy – podkreślają lekarze i oceniają, że jest to nieetyczne. Polska w dalszym ciągu znacząco odbiega od państw Europy Zachodniej w leczeniu tego nowotworu.