Komunikaty PR

W trasę i delegację służbową – karta hybrydowa Shell Card Plus

2020-01-20  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl

Karty paliwowe na przestrzeni ostatnich lat zmieniły swoją rolę, przeobrażając się w kompleksowy zestaw usług niezbędnych w trasie. Obserwując ich dynamiczny rozwój, menedżerowie flot coraz śmielej stawiają swoje oczekiwania. Czego mogą chcieć więcej? A gdyby tak kartą paliwową móc zapłacić nie tylko za paliwo, czy opłaty drogowe, ale też hotel lub taksówkę? Z Shell Card Plus to możliwe!

Karta hybrydowa Shell Card Plus łączy najważniejsze zalety karty paliwowej Shell Card oraz karty płatniczej Visa. To pierwsze na rynku rozwiązanie dla flot o tak szerokim zasięgu – obejmuje 6 500 stacji paliw na terenie Polski oraz 200 000 punktów akceptujących karty VISA. Pozwala wyeliminować gotówkę w trakcie podróży służbowych na rzecz karty zabezpieczonej chipem EMV i kodem PIN, a także zwiększyć kontrolę wydatków flotowych. Akceptowane są płatności nie tylko za paliwo, opłaty drogowe czy myjnie, ale też hotele, restauracje, bilety lotnicze i taksówki w kraju, a także za granicą. Ponadto karta wyposażona jest w system płatności zbliżeniowych (Visa payWave) oraz można nią dokonywać transakcji internetowych.

Więcej niż karta paliwowa

Z Shell Card Plus firmy zyskują narzędzie, które zapewnia im najwyższy poziom ochrony przed nadużyciami. Właściciel lub menedżer floty decyduje o tym, w jakich miejscach kierowcy mogą dokonywać płatności kartą, określając zakres usług, a także limit kwotowy dokonywanych nią transakcji. Zaletą jest również nieograniczony dostęp do listy zakupów za pomocą łatwego w obsłudze serwisu internetowego oraz uproszczona administracja. Firma otrzymuje zbiorczą fakturę za paliwo oraz jeden wyciąg za wszystkie pozostałe płatności dokonane przy użyciu technologii VISA.

Skupiamy się na tym, aby wszystkie nasze rozwiązania były bezpieczne, efektywne oraz umożliwiały dopasowanie ich funkcji do bieżących wymagań każdej firmy. W ramach jednego konta przedsiębiorca zyskuje nieograniczony dostęp do zestawu usług, które ułatwiają zarządzanie flotą, zwiększają efektywność oraz obniżają koszty transportu. Shell Card Plus to pierwsze tak uniwersalne rozwiązanie, które działa w podobny sposób jak karty płatnicze. Można jej używać nie tylko na stacji, ale też w innych miejscach oznaczonych logiem VISA – powiedział Robert Karolczak, Marketing Manager Poland, Baltics & Ukraine Commercial Fleet w Shell Polska.

Na miarę potrzeb

Karta Shell Card Plus dostępna jest w trzech wariantach, które różnią się zakresem dostępnych produktów i usług. Karta hybrydowa osobista wystawiana jest na pracownika, któremu umożliwia dokonywanie płatności za wszystkie paliwa oraz produkty dostępne na stacjach Shell, a także szeroki zakres usług dodatkowych. Karta hybrydowa na kierowcę wystawiana jest na jego imię i nazwisko oraz numery rejestracyjne konkretnego pojazdu. Obejmuje wydatki związane z podróżą oraz użytkowaniem jednego samochodu. Natomiast karta hybrydowa na pojazd pozwala na regulowanie wyłącznie płatności za paliwo oraz produkty i usługi związane bezpośrednio z użytkowaniem wybranego pojazdu, którego numery rejestracyjne wytłoczone są na karcie. Ponadto kategorie zakupowe mogą być dodawane lub usuwane z karty, jak również istnieje możliwość ustalenia dla niej limitu liczby i wartości transakcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków Biuro prasowe
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie
Transport Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
2024-12-19 | 15:00

Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie

Transport drogowy, który odpowiadał za 61,3% całkowitego przewozu towarów w Unii Europejskiej w 2023 roku[1], uważany jest za jednego z największych emitentów gazów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Prawo

Wdrożenie dyrektywy o jawności wynagrodzeń będzie dużym wyzwaniem dla ustawodawcy. Pracodawcy muszą się liczyć z nowymi obowiązkami

Za niespełna półtora roku do polskiego prawa powinna zostać wdrożona dyrektywa o jawności wynagrodzeń, która nałoży na pracodawców obowiązek informowania kandydatów do pracy o widełkach płacowych dla oferowanych stanowisk. Także każdy zatrudniony pracownik będzie miał prawo do informacji na temat średnich wynagrodzeń osób zajmujących podobne stanowiska lub wykonujących pracę o tej samej wartości. Dla pracodawców oznacza to konieczność usystematyzowania siatki płac, a także – w niektórych przypadkach – ich raportowania.

Polityka

Na skrajnie prawicową AfD chce głosować co piąty Niemiec. Coraz więcej zwolenników ma jej polityka migracyjna i energetyczna

W poprzednich wyborach do Bundestagu w 2021 roku Alternatywa dla Niemiec (AfD) uzyskała 10 proc. głosów. Najnowsze sondaże przed lutowymi wyborami dają jej dwukrotnie większe poparcie, tym samym prawicowo-populistyczna partia może stać się drugą siłą polityczną. Coraz więcej Niemców popiera postulaty AfD – 68 proc. chce zaostrzenia polityki migracyjnej, podobny odsetek popiera wykorzystanie energii jądrowej, a blisko połowa – budowę nowych elektrowni.

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.