Wakacje i oszczędzanie w dwóch nowych kampaniach marketingowych VeloBanku

VeloBank wystartował z nową kampanią marketingową dla Elastycznego Konta Oszczędnościowego. W swoich spotach zachęca do zmiany tradycyjnych form odkładania pieniędzy, które według GfK wciąż wybiera co piąty Polak, na oszczędzanie z bankiem. Pokazuje, że jest to zarówno wygodna i bezpieczna alternatywa, jak i sposób na pomnażanie swoich środków dzięki atrakcyjnemu oprocentowaniu. Równolegle uruchomiona została także kampania radiowa, w której VeloBank poleca się na wakacje.
W nowej odsłonie spotów reklamowych VeloBank zaprasza do dołączenia do Świata Bardziej Velo, w którym można mądrze i bezpiecznie oszczędzać pieniądze, przy okazji je pomnażając. Umożliwia to właśnie Elastyczne Konto Oszczędnościowe, które w odróżnieniu od lokat nie zamraża gotówki, ale pozwala na stałe korzystanie ze zgromadzonych środków, które mogą rosnąć dzięki oprocentowaniu. W ofercie specjalnej „Nowe Środki na Elastycznym Koncie Oszczędnościowym” przez 3 miesiące stałe oprocentowanie sięga aż 8% w skali roku dla kwoty do 300 tys. zł. Natomiast dla środków od 300 do 400 tys. zł oprocentowanie wynosi 6%.
Według marcowego badania GfK „Current Consumer Mood” wciąż aż 21% Polaków odkłada do tzw. „skarpety”. VeloBank w swojej historii przedstawionej w spocie reklamowym chce przekonać do innych form oszczędzania. Nawiązuje do wygody i bezpieczeństwa, jakie daje korzystanie z Elastycznego Konta Oszczędnościowego. Reklama pokazuje parę, która próbuje tradycyjnych sposobów odkładania pieniędzy do skarbonki czy domowych skrytek, co kończy się fiaskiem. Są bardziej godne polecenia metody na oszczędzanie, jak wygodne Elastyczne Konto Oszczędnościowe w VeloBanku. Co istotne rachunek oszczędnościowy można założyć zdalnie ze swojej kanapy przy pomocy aplikacji mobilnej.
– Bezpieczeństwo jest jedną z kluczowych wartości, na których opieramy naszą bankowość. Dlatego w spotach nie tylko zachęcamy do korzystania z oferty oszczędnościowej, ale i uświadamiamy, że trzymanie środków w banku jest lepszym pomysłem niż przechowywanie ich w domu. Co ważne, dodajemy do naszej propozycji coś ekstra, czyli wysokie oprocentowanie, które pomaga nie tylko bezpiecznie oszczędzać, ale i pomnażać odłożone środki. Dzięki bankowości internetowej i mobilnej można łatwo założyć konto oszczędnościowe i mieć stały dostęp do środków. Dzięki temu świnka skarbonka może nam służyć już tylko jako ozdoba – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
15 i 30-sekundowe spoty reklamowe VeloBanku będzie można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Towarzyszyć im będą różnorodne działania w internecie, w tym m.in. video online, display i komunikacja w mediach społecznościowych.
Z VeloBankiem na wakacje
Równolegle z nowymi działaniami marketingowymi reklamującymi Elastyczne Konto Oszczędnościowe ruszyła kampania radiowa zachęcająca do zabrania VeloBanku na letni urlop. Na antenie wybranych stacji radiowych bank zwraca się bezpośrednio do klientów, mówiąc, że wszędzie tam, gdzie klienci wybiorą się na wakacje – w góry, nad morze, nad jeziora czy za granicę – VeloBank pomoże zadbać o ich finanse. Bank zachęca też do dołączenia do Świata Bardziej Velo i bezpiecznego bankowania podczas wakacji. Kampania radiowa, w której głosu użyczyła Magdalena Różdżka, potrwa do końca sierpnia.
Za kreację reklamową odpowiadała agencja Dentsu Polska. Spoty zostały przygotowane we współpracy ze studiem produkcyjnym Flota Filmowa. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Spark Foundry Polska. Natomiast za wsparcie PR odpowiada agencja ZOOM bsc.
Szczegóły oferty produktów objętych kampanią są dostępne na stronie www.velobank.pl.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=u6wZ61cZWaA.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Prawo
Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.