Komunikaty PR

Walutomat promuje nowe waluty na 12 urodziny

2021-11-25  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna
Katarzyna

Poznań
61-608 Poznan
ka|interia.pl| |ka|interia.pl
+48 111 111 111
interia.pl

Walutomat, najstarszy społecznościowy serwis wymiany walut, obchodzi w listopadzie 12. urodziny. Z tej okazji zapowiedział dla swoich klientów nowości produktowe, m.in. uruchomienie wymiany nowych walut w serwisie.

Walutomat rozszerza swoją ofertę walutową o cztery nowe waluty. Już od 1 grudnia klienci Walutomatu będą mogli wymienić, oprócz EUR, USD, GBP i CHF, także korony: norweską (NOK), duńską (DKK), szwedzką (SEK) i czeską (CZK). 

- Widzimy zapotrzebowanie klientów na te waluty, dlatego wychodzimy im naprzeciw. Warto jednak przy okazji wspomnieć, że partnerzy, zintegrowani z nami przez Otwarte API, już teraz mają możliwość wymiany nawet 20 walut i chętnie z tej możliwości korzystają - mówi Maciej Przygórzewski, kierownik Działu Operacyjnego Currency One, operatora serwisu Walutomat.

Z okazji 12 urodzin Walutomat zapowiada wkrótce kolejne nowości produktowe. Organizuje także konkurs dla klientów, zachęcający do korzystania z wirtualnego Portfela w serwisie. Nagrodami jest 100 x 100 koron norweskich, które zwycięzcy będą mieli do wykorzystania w Portfelu Walutomatu. Serwis uruchamia także kampanię promocyjną dla nowych klientów.

Walutomat, w ciągu 12 lat istnienia znalazł zaufanie 450 000 klientów. Udostępnia nie tylko korzystne kursy walut, ale także wygodne metody wpłat, tanie przelewy zagraniczne do 50 krajów, jak również natychmiastowe przelewy w euro SEPA i SEPA Instant oraz Open API dla biznesu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Katarzyna
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Ailleron Innovation Forum w Krakowie stało się centrum przełomowych idei i globalnych inspiracji. Liderzy FinTech spotkali się 12 czerwca  w Muzeum Sztuki i Techniki
Finanse Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.
2025-06-16 | 13:15

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Wiodąca giełda kryptowalutowa Bitget i UNICEF Luksemburg ogłaszają nawiązanie współpracy w celu rozwijania umiejętności cyfrowych i technologicznych wśród
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.