Waterdrop rozpoczyna współpracę z agencją Rocket Science w zakresie działań PR

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Waterdrop to firma, która powstała w 2016 roku w Austrii. Marka dba o ekologię, nie wykorzystuje tworzyw sztucznych i konserwantów. W swojej ofercie posiada rozpuszczalne w wodzie kapsułki z witaminami i ekstraktami roślinnymi, które nadają napojom owocowy smak. Waterdrop przyświecają dwie idee: dbanie o odpowiednie nawodnienie organizmu oraz ograniczenie produkcji plastiku. Z kolei dla Rocket Science, które wywodzi się z branży technologicznej, to kolejny projekt związany z lifestylem, zdrowiem i ekologią.
Współpraca z agencją PR Rocket Science
Jako marka Waterdrop cieszymy się z podjęcia współpracy w Polsce z Rakietami w ramach działań public relations i z liderami opinii. Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Rocket Science ze względu na ekspercką wiedzę i nietuzinkowe pomysły. Chcemy w 2023 rok nadal dostarczać nowoczesne rozwiązania, pomocne w codziennym nawadnianiu, a także stale dbać o środowisko naturalne – mówi Kateřina Navrátilová, Managing partner of Waterdrop CEE.
Marka Waterdrop stawia na zrównoważony rozwój, odpowiednie nawodnienie oraz ochronę środowiska – przy ich produkcji o 98 proc. ograniczona jest emisja CO2 oraz zużycie plastiku, w porównaniu z napojami produkowanymi w butelkach. Austriacka marka premium wspiera działania ograniczające zużycie plastiku, dlatego aktywnie współpracuje z organizacją Plastic Bank. Za każdy sprzedany 12-pak kapsułek waterdrop® ze środowiska naturalnego usuwana jest jedna plastikowa butelka.
Niezwykle istotne dla nas było podjęcie współpracy z firmą, która prowadzi transparentne działania na rzecz środowiska – m.in. eliminując plastik i równolegle dbając o zdrowie społeczeństwa. To ważne, aby podzielać wspólne wartości. Ochrona planety to nasz obowiązek względem przyszłych pokoleń. Ponadto wszyscy wiemy, jak niezbędne dla zdrowia jest odpowiednie nawodnienie organizmu, jednocześnie jednak nadal wielu z nas nie pije wystarczającej ilości wody. Jako magister inżynier technologii żywności i żywienia widzę potencjał w marce i jej produktach. Potwierdzeniem tego jest nowy inwestor i ambasador Waterdrop, jeden z najbardziej znanych i utytułowanych tenisistów na świecie – Novak Djoković – mówi Karolina Krzeska, CEO Rocket Science Communications.
Agencja Rocket Science Communications wspiera w obszarze PR, strategii marki, doradztwie komunikacyjnym oraz social media i influencer marketingu m.in. firmy Infinix, ClickMeeting, NoFluffJobs, SentiOne, Konkurs Bizneswoman Roku Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką oraz 4cv. Jest członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations, czyli SAPR.
Kapsułki wspierające regularne nawadnianie organizmu
Poza klasycznymi Microdrinkami, które urozmaicają smak wody, co docenią szczególnie osoby, które za nim nie przepadają, marka Waterdrop w swojej ofercie posiada również kapsułki energetyzujące – Microenergy – zawierające naturalną kofeinę, guaranę lub żeń-szeń. Dostępne są również napoje herbaciane – Microtea – do przyrządzania na ciepło. Zawierają one dodatki karmelu, miodu, trawy cytrynowej czy kwiatu lipy, a także Microlyte – napoje o owocowych smakach, zawierające niezbędne dla osób aktywnych fizycznie elektrolity. Dodatkowo marka dba o środowisko naturalne, oferuje wysokiej jakości kubki i butelki – także termiczne – przeznaczone zarówno do codziennego użytku, jak i lżejsze wersje dla sportowców.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Firmy dzierżawiące grunty od Skarbu Państwa muszą zwrócić majątek rolny. Zagrożony jest też wspierany przez nich ośrodek rehabilitacyjny
Działalność ośrodka rehabilitacji dla dzieci z niepełnosprawnościami w Głubczycach, w województwie opolskim, jest zagrożona, o czym alarmuje Stowarzyszenie „Tacy Sami”. Zagrożenie jest konsekwencją restrukturyzacji spółki Top Farms Głubczyce, która jest jednym z największych pracodawców w okolicy i od lat wspiera działalność stowarzyszenia. Rolnicza spółka nie wie, jakie będą dalsze losy dzierżawionych do tej pory przez nią ziem, które w listopadzie br. muszą wrócić do Zasobu Skarbu Państwa. Zarząd spółki od wielu miesięcy apeluje do Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa o wiążące decyzje w sprawie powołania Ośrodków Produkcji Rolniczej, które miałyby powstać na zwróconych gruntach, oraz kryteriów wyboru ich nowych dzierżawców.
Bankowość
Polskie kredyty hipoteczne wciąż jednymi z najdroższych w Europie. Zdaniem członka RPP odgórne ograniczanie marż banków się nie sprawdzi

Hipoteki w Polsce, co podkreśla też wielu polityków, należą do najdroższych w Europie. To nie tylko kwestia wysokości stóp procentowych, ale też marży banku. Zdaniem członka RPP prof. Ireneusza Dąbrowskiego jest tylko możliwość wpływania na ten pierwszy czynnik, bo regulacyjne ograniczenie wysokości marży byłoby trudne do wdrożenia.
Ochrona środowiska
Budowa morskich farm wiatrowych w Polsce szansą na kilkadziesiąt tysięcy nowych miejsc pracy. Wciąż brakuje jednak wykwalifikowanych pracowników

W Krajowym Planie w dziedzinie Energii i Klimatu rząd przewiduje zainstalowanie do 2030 roku około 5,9 GW w morskich farmach wiatrowych i kolejnych 12 GW w ciągu następnej dekady. Offshore ma być istotnym filarem dekarbonizacji krajowej gospodarki. Realizowane przez polskie spółki wraz z partnerami zagranicznymi projekty tzw. fazy I nabierają tempa i wkraczają w etap budowy infrastruktury na lądzie. Wśród wyzwań, które czekają wykonawców, jest m.in. brak pracowników z branży offshore. Pomocne może być ściąganie do kraju Polaków, którzy pracują na zagranicznych projektach morskich.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.