Komunikaty PR

Weber Shandwick z kampanią społeczną „MAMY czas na zdrowie” dla Haleon

2023-12-11  |  13:00
Biuro prasowe

Kampania społeczna „MAMY czas na zdrowie” organizowana przez Haleon, producenta leku Theraflu oraz Fundację Share the Care oferuje wsparcie aktywnym zawodowo mamom w znalezieniu czas na odpoczynek, kiedy chorują. Agencja Weber Shandwick odpowiada za kompleksową realizację kampanii, w tym za opracowanie strategii oraz działania PR & social media.

Prawie 50% pracujących mam w Polsce pomimo przeziębienia czy grypy nadal pracuje. Chcą pokazać, że poważnie traktują swoje obowiązki zawodowe, ale też uważają, że nie ma nikogo, kto mógłby je zastąpić w pracy. Nawet jeśli biorą wolne, to i tak nie odpoczywają, wykonując obowiązki domowe i zajmując się dziećmi. Powyższe wyniki badań jakościowych i ilościowych przeprowadzonych przez dwa renomowane instytuty badawcze IPSOS i SW Research, były impulsem do stworzenia kampanii „MAMY czas na zdrowie”.

- Marka Theraflu, która jest organizatorem kampanii społecznej „MAMY czas na zdrowie”, chce dbać o kobiety kompleksowo. Nie tylko poprzez dostarczanie rozwiązania w postaci leków na objawy przeziębienia i grypy, ale również poprzez zwracanie uwagi na rolę odpoczynku, istotnego elementu wspierającego leczenie oraz adresowanie ważnych problemów społecznych związanych ze zdrowiem. – powiedziała Anna Bachulska-Kossek, Brand Manager, Haleon.

W ramach kampanii powstał Kodeks „MAMY czas na zdrowie”. Jest on skierowany do pracujących mam, ale również do ich partnerów, bliskich, współpracowników i pracodawców. Liczymy, że wprowadzenie zasad postępowania zawartych w Kodeksie „MAMY czas na zdrowie” doprowadzi do wyeliminowania barier, z jakimi mierzą się obecnie pracujące mamy, a tym samym – do ważnych zmian społecznych. W ramach kampanii „MAMY czas na zdrowie” powstaną internetowa platforma edukacyjna z filmami oraz serią warsztatów w ramach Ogólnopolskiego Programu Siostrzanego Wsparcia, a także wyjątkowy przewodnik z praktycznymi wskazówkami i ćwiczeniami.

- Kampania „MAMY czas na zdrowie” to przede wszystkim narzędzia. Nie chcemy jedynie pokazywać problemu, ale przede wszystkim dawać inspiracje, rozwiązania i wskazówki zarówno dla pracujących mam, jak i ich otoczenia. Liczymy, że kampania będzie miała pozytywny wpływ na sytuację pracujących mam w Polsce. Dziękujemy Haleon i Fundacji Share the Care za zaufanie w odważnym realizowaniu tego wyjątkowego projektu – powiedziała Wiktoria Kinik, ESG Manager Weber Shandwick.

Zespół Healthcare Weber Shandwick, zarządzany przez Irenę Sękal, wspólnie z londyńską agencją kreatywną Flipside odpowiada w ramach kampanii „MAMY czas na zdrowie” za długofalową, kompleksową realizację kampanii, w tym opracowanie strategii, realizację badań społecznych, produkcję materiałów filmowych, przygotowanie treści na platformę edukacyjną www.mamyczasnazdrowie.pl, dobór narzędzi kampanii i oczywiście komunikację PR i social media.

Od 3 lat marka Theraflu prowadzi podobną kampanię skierowaną do pracujących mam w USA „Rest and Recover”. W jej ramach powstał fundusz wsparcia finansowego dla mam, które z powodu grypy lub przeziębienia nie poszły do pracy i straciły w tym czasie 100% swoich zarobków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.