Komunikaty PR

Weber Shandwick z kampanią społeczną „MAMY czas na zdrowie” dla Haleon

2023-12-11  |  13:00
Biuro prasowe

Kampania społeczna „MAMY czas na zdrowie” organizowana przez Haleon, producenta leku Theraflu oraz Fundację Share the Care oferuje wsparcie aktywnym zawodowo mamom w znalezieniu czas na odpoczynek, kiedy chorują. Agencja Weber Shandwick odpowiada za kompleksową realizację kampanii, w tym za opracowanie strategii oraz działania PR & social media.

Prawie 50% pracujących mam w Polsce pomimo przeziębienia czy grypy nadal pracuje. Chcą pokazać, że poważnie traktują swoje obowiązki zawodowe, ale też uważają, że nie ma nikogo, kto mógłby je zastąpić w pracy. Nawet jeśli biorą wolne, to i tak nie odpoczywają, wykonując obowiązki domowe i zajmując się dziećmi. Powyższe wyniki badań jakościowych i ilościowych przeprowadzonych przez dwa renomowane instytuty badawcze IPSOS i SW Research, były impulsem do stworzenia kampanii „MAMY czas na zdrowie”.

- Marka Theraflu, która jest organizatorem kampanii społecznej „MAMY czas na zdrowie”, chce dbać o kobiety kompleksowo. Nie tylko poprzez dostarczanie rozwiązania w postaci leków na objawy przeziębienia i grypy, ale również poprzez zwracanie uwagi na rolę odpoczynku, istotnego elementu wspierającego leczenie oraz adresowanie ważnych problemów społecznych związanych ze zdrowiem. – powiedziała Anna Bachulska-Kossek, Brand Manager, Haleon.

W ramach kampanii powstał Kodeks „MAMY czas na zdrowie”. Jest on skierowany do pracujących mam, ale również do ich partnerów, bliskich, współpracowników i pracodawców. Liczymy, że wprowadzenie zasad postępowania zawartych w Kodeksie „MAMY czas na zdrowie” doprowadzi do wyeliminowania barier, z jakimi mierzą się obecnie pracujące mamy, a tym samym – do ważnych zmian społecznych. W ramach kampanii „MAMY czas na zdrowie” powstaną internetowa platforma edukacyjna z filmami oraz serią warsztatów w ramach Ogólnopolskiego Programu Siostrzanego Wsparcia, a także wyjątkowy przewodnik z praktycznymi wskazówkami i ćwiczeniami.

- Kampania „MAMY czas na zdrowie” to przede wszystkim narzędzia. Nie chcemy jedynie pokazywać problemu, ale przede wszystkim dawać inspiracje, rozwiązania i wskazówki zarówno dla pracujących mam, jak i ich otoczenia. Liczymy, że kampania będzie miała pozytywny wpływ na sytuację pracujących mam w Polsce. Dziękujemy Haleon i Fundacji Share the Care za zaufanie w odważnym realizowaniu tego wyjątkowego projektu – powiedziała Wiktoria Kinik, ESG Manager Weber Shandwick.

Zespół Healthcare Weber Shandwick, zarządzany przez Irenę Sękal, wspólnie z londyńską agencją kreatywną Flipside odpowiada w ramach kampanii „MAMY czas na zdrowie” za długofalową, kompleksową realizację kampanii, w tym opracowanie strategii, realizację badań społecznych, produkcję materiałów filmowych, przygotowanie treści na platformę edukacyjną www.mamyczasnazdrowie.pl, dobór narzędzi kampanii i oczywiście komunikację PR i social media.

Od 3 lat marka Theraflu prowadzi podobną kampanię skierowaną do pracujących mam w USA „Rest and Recover”. W jej ramach powstał fundusz wsparcia finansowego dla mam, które z powodu grypy lub przeziębienia nie poszły do pracy i straciły w tym czasie 100% swoich zarobków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.