Wednesday przejmuje Charlotte w ramach promocji nowego serialu Netflix
Konsutant PR
Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/
Od 23 do 25 listopada w warszawskim bistro Charlotte na placu Zbawiciela ma miejsce
nietypowa aktywacja promująca serial Netflix “Wednesday”.
23 listopada na Netflix zadebiutował nowy serial Tima Burtona, “Wednesday”.
Ośmioodcinkowy serial to detektywistyczna i paranormalna opowieść o Wednesday Addams,
uczącej się w dalekiej od „normalności” Akademii Nevermore. Oprócz nauki w szkole,
Wednesday spędza dużo czasu w okolicznej kawiarni dla normalsów, gdzie planuje jak
powstrzymać mordercze siły, które terroryzują okolicę oraz rozwiązać nadnaturalną zagadkę,
której częścią przed 25 laty stali się jej rodzice.
W ramach promocji serialu Netflix przygotował trzydniową aktywację we współpracy z
Charlotte, wybierając na lokalizację pierwsze legendarne już bistro sieci, która mieści się
przy placu Zbawiciela. Miejsce uległo całkowitej metamorfozie. Już od wejścia gości witają
nagrobki, pochodnie i posępna gospodyni, będąca uosobieniem Wednesday. Wnętrze, na co
dzień jasne i przytulne, stało się mroczne, w oknach pojawiły się witraże a menu na stołach
podaje, znany fanom rodziny Addamsów, Rączka. Każdy detal w kawiarni przenosi nas w
klimat nowego serialu Netflix, a ci, którzy mają (nie)przyjemność natknąć się na Wednesday,
mogą zmierzyć się z jej ciętym humorem osobiście.
Za koncepcję i wykonanie aktywacji odpowiada agencja Bosko, za działania PR-owe agencja
MSL.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.