Wednesday przejmuje Charlotte w ramach promocji nowego serialu Netflix
Konsutant PR
Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/
Od 23 do 25 listopada w warszawskim bistro Charlotte na placu Zbawiciela ma miejsce
nietypowa aktywacja promująca serial Netflix “Wednesday”.
23 listopada na Netflix zadebiutował nowy serial Tima Burtona, “Wednesday”.
Ośmioodcinkowy serial to detektywistyczna i paranormalna opowieść o Wednesday Addams,
uczącej się w dalekiej od „normalności” Akademii Nevermore. Oprócz nauki w szkole,
Wednesday spędza dużo czasu w okolicznej kawiarni dla normalsów, gdzie planuje jak
powstrzymać mordercze siły, które terroryzują okolicę oraz rozwiązać nadnaturalną zagadkę,
której częścią przed 25 laty stali się jej rodzice.
W ramach promocji serialu Netflix przygotował trzydniową aktywację we współpracy z
Charlotte, wybierając na lokalizację pierwsze legendarne już bistro sieci, która mieści się
przy placu Zbawiciela. Miejsce uległo całkowitej metamorfozie. Już od wejścia gości witają
nagrobki, pochodnie i posępna gospodyni, będąca uosobieniem Wednesday. Wnętrze, na co
dzień jasne i przytulne, stało się mroczne, w oknach pojawiły się witraże a menu na stołach
podaje, znany fanom rodziny Addamsów, Rączka. Każdy detal w kawiarni przenosi nas w
klimat nowego serialu Netflix, a ci, którzy mają (nie)przyjemność natknąć się na Wednesday,
mogą zmierzyć się z jej ciętym humorem osobiście.
Za koncepcję i wykonanie aktywacji odpowiada agencja Bosko, za działania PR-owe agencja
MSL.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

A. Bryłka (Konfederacja): Ograniczenie emisyjności nie musi się odbywać za pomocą celów klimatycznych. Są absurdalne, nierealne i niszczące europejską gospodarkę
W lipcu br. Komisja Europejska ogłosiła propozycję nowego celu klimatycznego, który zakłada ograniczenie emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. do 2040 roku w porównaniu do stanu z 1990 roku. Został on zaproponowany bez zgody państw członkowskich, w przeciwieństwie do poprzednich celów na 2030 i 2050 rok. Polscy europarlamentarzyści uważają ochronę środowiska i zmiany w jej zakresie za potrzebne, jednak nie powinny się odbywać za pomocą nieosiągalnych celów klimatycznych.
Polityka
Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.