Wegger od Żabki na podium!
W 100% roślinny burger Wegger zdobył II miejsce w kategorii na Najlepszy Roślinny Produkt 2020 roku w plebiscycie RoślinnieJemy! Konsumenci mogli oddawać głosy na swoich roślinnych ulubieńców w pięciu kategoriach: Nowa roślinna marka, Najlepszy roślinny debiut w gastronomii, Nagroda Chefs for Change dla najlepszego roślinnego produktu dla gastronomii, Roślinny Game Changer oraz Najlepszy roślinny produkt roku.
– Obecnie, 43 proc. Polaków deklaruje, że nie je w ogóle lub stara się ograniczać jedzenie mięsa.[1] Z uwagi na skalę naszej działalności – ponad 6900 sklepów w całej Polsce, zarówno w aglomeracjach, jak i małych miejscowościach – możemy być firmą, która demokratyzuje produkty roślinne i daje Polakom dostęp do nich. Cieszymy się, że nasze działania zmierzające do rozwoju oferty produktów bezmięsnych znajdą uznanie w oczach coraz szerszego grona konsumentów. Nasz Wegger, czyli w 100% roślinny burger, zaledwie po trzech miesiącach obecności na rynku, zdobył II miejsce w plebiscycie RoślinnieJemy na Najlepszy Roślinny Produkt 2020 roku – mówi Joanna Staude-Potocka, Dyrektor Marketingu w firmie Żabka Polska.
Wprowadzony do oferty sieci w październiku 2020 r. burger roślinny Wegger, którego nuggetsy powstały z soi bez GMO, przebojem podbił podniebienia klientów sklepów Żabka. Wyjątkowy smak Weggera z Żabki gwarantują wysokiej jakości: bułka pszenna z nasionami sezamu, złociste JakNuggetsy od The Vegetarian Butcher imitujące smakiem i strukturą mięso z kurczaka przygotowane z niemodyfikowanej genetycznie soi (bez GMO), plastry wegańskie Bez deka mleka o smaku Goudy, sos wegański na bazie majonezu z odrobiną ketchupu i ostrego sosu paprykowego sriracha oraz dodatki – marynowana papryka i zielony ogórek. Weggera można kupić w wersji na ciepło lub przygotować go w domu. W sklepie produkt zostaje podgrzany bezdotykowo w pergaminowym opakowaniu, natomiast w domu wystarczy umieścić go w kuchence mikrofalowej i podgrzewać przez 45 sekund.
Żabka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy ograniczają lub eliminują produkty zwierzęce ze swojej diety i systematycznie rozszerza asortyment produktów w 100% roślinnych, który obecnie liczy już kilkadziesiąt indeksów. Są wśród nich napoje i smoothies roślinne (pod markami Foodini, Alpro, Starbucks), desery i jogurty (Marka Ave Vege Bakoma), dania gotowe i burgery (Szamamm, Dobra Kaloria), a także ciepła i szybka przekąska – hot dog bez mięsa (Żabka Cafe). W najbliższym czasie nasi klienci mogą się spodziewać jeszcze szerszego wyboru artykułów z tej kategorii. W nadchodzących miesiącach sieć będzie dalej rozszerzać swój asortyment w kategorii produktów roślinnych.
[1] Źródło: https://grupaiqs.pl/pl/raporty/fleksitarianie

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.