WHIRLPOOL EMEA WYBIERA WPP JAKO PARTNERA W OBSZARZE KOMUNIKACJI
Whirlpool EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) wybrał WPP jako strategicznego partnera w zakresie komunikacji w 29 krajach regionu EMEA. Współpraca rozpocznie się w styczniu 2021 r.
Grupa WPP tworzy w Mediolanie specjalny, dedykowany dla Whirlpoola MDA międzynarodowy zespół pracowników z całego regionu EMEA, w tym z Wunderman Thompson, VMLY&R, m/Six, BCW (Burson Cohn & Wolfe), Geometry, Hogarth i AKQA. Ten zintegrowany zespół pomoże firmie Whirlpool umocnić się na pozycji światowego lidera oferującego szerokie portfolio marek i produktów AGD.
Decyzja Whirlpoola, żeby skonsolidować działania w zakresie marketingu kreatywnego, cyfrowego, ATL, BTL, shopper marketingu i PR-u dla wszystkich swoich marek w regionie EMEA – KitchenAid, Whirlpool, Hotpoint, Bauknecht, Indesit i Privileg – została podjęta po rozpatrzeniu ofert sześciu globalnych grup marketingowych. Proces wyboru trwał dziewięć miesięcy. Celem tego procesu było znalezienie partnera, który efektywnie wykorzysta swoją globalną sieć, żeby stworzyć efekt synergii i zapewnić konsumentom najlepsze możliwe consumer experience z markami Whirlpoola we wszystkich punktach kontaktu z klientem.
Gilles Morel, President EMEA and Executive VP Whirlpool Corporation, powiedział: „Ponieważ Whirlpool stale rozwija się w kierunku marketingu i komunikacji zorientowanej na konsumenta, poszukiwaliśmy partnera, który wykaże głębokie zrozumienie naszego biznesu i pasję dla naszych marek. Byliśmy pod wrażeniem oferty i zaangażowania WPP, żeby stworzyć specjalny zespół przeznaczony do długoterminowej współpracy. Jesteśmy przekonani, że kreatywność i determinacja partnera wzmocnią nasze marki dzięki zintegrowanej strategii rozwoju”.
Laurent Ezekiel, Chief Growth & Marketing Officer for WPP, powiedział: „Wyzwanie postawione przez Whirlpoola było następujące: stworzyć najlepszy w swojej klasie zintegrowany zespół, który – dzięki swojej kreatywności – zmieni ich biznes. Tak się składa, że kreatywna transformacja jest sercem modelu działania WPP. Naszą siłą jest również to, że zawsze potrafimy w WPP zebrać grupę najbardziej utalentowanych ludzi pomagających naszemu klientowi angażować konsumentów. Jesteśmy szczęśliwi, że mamy możliwość budowania relacji z Whirlpoolem – jako strategiczny partner, z którym zrealizuje swoją długoterminową wizję rozwoju w regionie EMEA”.
![Najlepsza motywacja - pieniądze czy postawa szefa? Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_534785061,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Najlepsza motywacja - pieniądze czy postawa szefa?
![Konferencja Kadry Bez Granic vol.7](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1769562259,w_282,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Konferencja Kadry Bez Granic vol.7
![Soudal kolejny raz wybrany przez wykonawców](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_269096140,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Soudal kolejny raz wybrany przez wykonawców
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
IT i technologie
![](https://www.newseria.pl/files/11111/austin-distel-empz7yrzogw-unsplash,w_274,_small.jpg)
Sektor gier silnie reprezentowany na warszawskim parkiecie. GPW liczy na kolejne debiuty firm gamingowych
Sektor gier na warszawskim parkiecie reprezentowany jest przez blisko setkę podmiotów, w tym niemal trzy czwarte na rynku alternatywnym. Notowane podmioty dały w tym roku zarobić trzykrotnie więcej niż te z indeksu szerokiego rynku. Na parkiet wchodzą kolejne spółki z branży, zaczynając przeważnie od rynku NewConnect, by potem przenieść się na Główny Rynek GPW.
Przemysł
Koszty instalacji robotów wciąż zbyt wysokie dla firm. Są one jednak świadome konieczności takich inwestycji
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pie-roboty-bariery-foto,w_133,_small.jpg)
Koszty pracy ludzkiej są nadal niskie, a korzyść z instalacji robota na linii produkcyjnej nie jest jeszcze tak duża. To – według raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego – jedna z głównych barier w procesie robotyzacji w Polsce. Jednak dynamicznie rosnące średnie i minimalne wynagrodzenie, a także pogłębiający się niedobór pracowników mogą powoli tę tendencję zmieniać na korzyść robotów. Poza kwestią kosztową wadami, które widzą przedstawiciele firm przemysłowych, są m.in. zależność od stabilnych dostaw energii i technologii zagranicznych dostawców. Problemem nie są jednak kwestie obaw co do wpływu robotów na rynek pracy.
Zdrowie
Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego ćwiczą techniki zabiegowe ratujące życie pacjentów. W centrum szkoleniowym odwzorowywane są najcięższe przypadki
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lpr-szkolenia-foto-2,w_133,r_png,_small.png)
Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, które tylko w ubiegłym roku były wzywane do prawie 12 tys. wypadków i pilnych, trudnych przypadków, muszą się ciągle szkolić, żeby być w stanie jak najlepiej pomagać pacjentom m.in. po ciężkich urazach, poparzeniach czy nagłym zatrzymaniu akcji serca. – Szkolenia to podstawa naszego funkcjonowania – podkreśla prof. dr hab. n. med. Robert Gałązkowski, koordynator Mobilnej grupy zabezpieczenia medycznego i wieloletni dyrektor LPR. Lekarze, ratownicy medyczni i pielęgniarze rozpoczęli szkolenia w warszawskim Centrum Edukacji Medycznej – specjalistycznym ośrodku Grupy LUX MED, gdzie mogą ćwiczyć najtrudniejsze techniki zabiegowe, ratujące życie pacjentów, w warunkach jak najbardziej odwzorowujących realia.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.