Komunikaty PR

Więcej polskich słodyczy na niemieckim rynku

2020-03-19  |  14:20
Biuro prasowe
Do pobrania 03 ( 0.03 MB )

International Brands Trading poszerza strategię. Z końcem I kwartału 2020 rozpoczyna eksport polskich słodyczy zagranicą. W pierwszej kolejności polskie batoniki i cukierki trafią do niemieckich sklepów wielkopowierzchniowych. Importer rozważa rozszerzenie swojej oferty eksportowej o kolejne produkty.

Dotychczasowa działalność spółki International Brands Trading opierała się na dystrybucji azjatyckich i amerykańskich słodyczy do Polski. Niemiecka spółka córka przeanalizowała dane niemieckiego rynku na podstawie, których stwierdziła, że jest duży potencjał dla polskich słodyczy na tym jej rodzimym rynku. Przenalizowano najbardziej popularne kategorie słodyczy i już na początku tego roku rozpoczęto rozmowy z wybranymi partnerami handlowymi
w ramach dystrybucji.

Od początku tego roku mocno przyspieszyliśmy. Będzie to dla nas rok zmian i nowych wyzwań. Będziemy nadal rozwijać dystrybucję amerykańskich i azjatyckich słodyczy oraz napojów
w Polsce, ale jednocześnie skupimy się na promocji i szukaniu rynków zbytu dla polskich wyrobów cukierniczych. Celujemy w sieci dużych sklepów, ponieważ to tam najczęściej klienci sięgają po nasze produkty. Obiecująco wygląda tez poszerzanie sprzedaży w kanale dystrybucji jakim są stacje paliw. –
mówił Markus Knopf, Prezes International Brands Trading.

Decyzję w sprawie uruchomienia dystrybucji do Niemiec zarząd International Brands Trading podjął również na podstawie analiz rynkowych dotyczących rynku słodyczy w Polsce oraz zagranicą. Według szacunków branżowych w 2020 roku rozwojowi tego segmentu będą sprzyjać m.in. dobra koniunktura, rozwój eksportu a także różnicowanie się asortymentów produktów. Na tę chwilę nie wiadomo jaki wpływ na branżę będzie miał kryzys związany
ze światową pandemią. Jednak obecnie Polska nadal znajduje się w pierwszej dziesiątce największych producentów słodyczy w Unii Europejskiej. Polskie słodycze trafiają głównie
do państw unijnych. Eksport w tym segmencie rośnie szacunkowo w tempie około 10–15 % rocznie.

Naszym celem w pierwszej kolejności są Niemcy. Przede wszystkim ze względu na to, że jest
to rynek dobrze nam znany, ale również dlatego, że polskie słodycze cieszą się tam ogromną popularnością. Będzie to też niewątpliwie swoista optymalizacja w wykorzystaniu działających już niemieckich struktur. Posiadamy własne magazyny więc naturalną koleją rzeczy wydaje się dziś decyzja o eksporcie. Mam nadzieję, że z miesiąca na miesiąc wartość eksportu będzie rosła. -
dodał Markus Knopf.

_________________________________________________________________________

International Brands Trading jest jednym z największych w Polsce dystrybutorów światowych marek słodyczy
i słonych przekąsek z kontynentów azjatyckiego i Ameryki Północnej. Prowadzona przez polsko niemiecki Zarząd firma prężnie się rozwija na rynku polskim i zagranicznym. Centra dystrybucyjne i magazyny spółki znajdują się
w Polsce, Niemczech i Malezji. Spółka współpracuje z dużymi sieciami supermarketów oraz największymi sieciami sklepów spożywczych w Polsce.

Więcej informacji o spółce:

  • https://www.ib-trading.pl/pl/
  • https://emisja-ibt.pl/ 
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi! Biuro prasowe
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch
Handel Xiaomi otwiera nowy salon w centrum handlowym Promenada!
2024-12-20 | 13:20

Xiaomi otwiera nowy salon w centrum handlowym Promenada!

Już dziś, 20 grudnia, o godzinie 10:30 odbyło się uroczyste otwarcie nowego salonu Xiaomi w centrum handlowym Promenada na poziomie +1. Nowoczesny sklep o powierzchni 170,05 m² zaprasza
Handel Frytunia i Hot-Dog wspinają się na Pałac Kultury i Nauki
2024-12-20 | 12:45

Frytunia i Hot-Dog wspinają się na Pałac Kultury i Nauki

Z Warszawy napływają niezwykłe informacje! Na Pałac Kultury wspinają się kultowy żabkowy Hot-Dog i Frytka Żanetka, zaskakując tym przechodniów. W tak humorystyczny i atrakcyjny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.