Komunikaty PR

Więcej polskich słodyczy na niemieckim rynku

2020-03-19  |  14:20
Biuro prasowe
Do pobrania 03 ( 0.03 MB )

International Brands Trading poszerza strategię. Z końcem I kwartału 2020 rozpoczyna eksport polskich słodyczy zagranicą. W pierwszej kolejności polskie batoniki i cukierki trafią do niemieckich sklepów wielkopowierzchniowych. Importer rozważa rozszerzenie swojej oferty eksportowej o kolejne produkty.

Dotychczasowa działalność spółki International Brands Trading opierała się na dystrybucji azjatyckich i amerykańskich słodyczy do Polski. Niemiecka spółka córka przeanalizowała dane niemieckiego rynku na podstawie, których stwierdziła, że jest duży potencjał dla polskich słodyczy na tym jej rodzimym rynku. Przenalizowano najbardziej popularne kategorie słodyczy i już na początku tego roku rozpoczęto rozmowy z wybranymi partnerami handlowymi
w ramach dystrybucji.

Od początku tego roku mocno przyspieszyliśmy. Będzie to dla nas rok zmian i nowych wyzwań. Będziemy nadal rozwijać dystrybucję amerykańskich i azjatyckich słodyczy oraz napojów
w Polsce, ale jednocześnie skupimy się na promocji i szukaniu rynków zbytu dla polskich wyrobów cukierniczych. Celujemy w sieci dużych sklepów, ponieważ to tam najczęściej klienci sięgają po nasze produkty. Obiecująco wygląda tez poszerzanie sprzedaży w kanale dystrybucji jakim są stacje paliw. –
mówił Markus Knopf, Prezes International Brands Trading.

Decyzję w sprawie uruchomienia dystrybucji do Niemiec zarząd International Brands Trading podjął również na podstawie analiz rynkowych dotyczących rynku słodyczy w Polsce oraz zagranicą. Według szacunków branżowych w 2020 roku rozwojowi tego segmentu będą sprzyjać m.in. dobra koniunktura, rozwój eksportu a także różnicowanie się asortymentów produktów. Na tę chwilę nie wiadomo jaki wpływ na branżę będzie miał kryzys związany
ze światową pandemią. Jednak obecnie Polska nadal znajduje się w pierwszej dziesiątce największych producentów słodyczy w Unii Europejskiej. Polskie słodycze trafiają głównie
do państw unijnych. Eksport w tym segmencie rośnie szacunkowo w tempie około 10–15 % rocznie.

Naszym celem w pierwszej kolejności są Niemcy. Przede wszystkim ze względu na to, że jest
to rynek dobrze nam znany, ale również dlatego, że polskie słodycze cieszą się tam ogromną popularnością. Będzie to też niewątpliwie swoista optymalizacja w wykorzystaniu działających już niemieckich struktur. Posiadamy własne magazyny więc naturalną koleją rzeczy wydaje się dziś decyzja o eksporcie. Mam nadzieję, że z miesiąca na miesiąc wartość eksportu będzie rosła. -
dodał Markus Knopf.

_________________________________________________________________________

International Brands Trading jest jednym z największych w Polsce dystrybutorów światowych marek słodyczy
i słonych przekąsek z kontynentów azjatyckiego i Ameryki Północnej. Prowadzona przez polsko niemiecki Zarząd firma prężnie się rozwija na rynku polskim i zagranicznym. Centra dystrybucyjne i magazyny spółki znajdują się
w Polsce, Niemczech i Malezji. Spółka współpracuje z dużymi sieciami supermarketów oraz największymi sieciami sklepów spożywczych w Polsce.

Więcej informacji o spółce:

  • https://www.ib-trading.pl/pl/
  • https://emisja-ibt.pl/ 
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.