Komunikaty PR

Wiejskie Ziemniaczki w nowym wydaniu

2023-08-28  |  01:00
Biuro prasowe

25% mniej soli niż w dotychczasowej recepturze, brak dodatku wzmacniaczy smaku, mniej plastiku oraz nowy design opakowania. Wiejskie Ziemniaczki zmieniają się, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów i wpisywać się w realizowaną przez firmę Lorenz strategię łączenia radości z życia z odpowiedzialnością. 

Polskie smaki w nowoczesnej odsłonie

Produkowane z ziemniaków pochodzących od polskich rolników chipsy, to zestaw smaków inspirowanych rodzimą kuchnią. Po Wiejskie Ziemniaczki sięgają wielbiciele potraw, które w dzieciństwie serwowały nam mamy czy babcie. Marka przeszła transformację i pojawia się na rynku w zmienionej szacie graficznej oraz z ulepszoną recepturą. Ta ostatnia zmiana dotyczy redukcji soli. Smaki: Masło z solą, Koperek, Cebulka, Papryka, Wędzonka, Twarożek będą miały jej o 25% mniej. Ponadto warianty: Masło z solą, Koperek, Cebulka, Papryka, Wędzonka, Twarożek, Kocioł Drwala oraz Śmietanka z Cebulką nie zawierają dodatku wzmacniaczy smaku.

- Wiemy, że dla naszych konsumentów najważniejszy jest smak. Dlatego opracowując nowe receptury przede wszystkim dbamy o to, aby go zachować. Tak jest w przypadku nowej odsłony Wiejskich Ziemniaczków. Redukcja soli w naszych produktach to jeden z kluczowych celów jakie postawiliśmy sobie długofalowo i umieściliśmy w raporcie zrównoważonego rozwoju Lorenz. Wiejskie Ziemniaczki mają jej o 25% mniej niż dotychczas, ponadto produkujemy je bez dodatku wzmacniaczy smaku, utrzymując przy tym wyjątkowy, lubiany przez naszych konsumentów smak chipsów – mówi Aleksandra Paciorek, Kierownik ds. Marki, PR i Komunikacji Korporacyjnej Lorenz.

#mniej plastiku

Nowe Wiejskie Ziemniaczki to również mniejsza ilość plastiku w opakowaniu. Redukcja w tym obszarze także wynika z celów strategicznych firmy, która zobowiązała się do 2025 r. ograniczyć ilość plastiku w opakowaniach swoich produktów o 15%. Skrócenie folii o 1 cm wpisuje się w misję firmy oznaczoną specjalnym hashtagiem #mniej plastiku.

Informacja o tym znalazła się z tyłu opakowania, które dzięki użyciu mniejszej liczby kolorów, wygląda inaczej niż dotychczas. Ponadto zawiera opisy wartości i składników produktu, kod QR oraz logotyp firmy. Front opakowania także się zmienił. Umieszczone zostały tam ikony odpowiedzialności, a także informacje o braku dodatku wzmacniaczy smaku, redukcji soli i pochodzeniu ziemniaków oraz oznaczenie Nasza misja #mniej plastiku.

Wiejskie Ziemniaczki dostępne są w sklepach w całej Polsce, w gramaturze 130g.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina” Biuro prasowe
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.

Ochrona środowiska

KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.

Handel

Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.