Wielki 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na ekranach DOOH
KnowledgeHub
www.kh.vc
00-844 Warszawa
magdalena.osial|knowledgehub.pl| |magdalena.osial|knowledgehub.pl
+48 537 868 699
www.kh.vc
W niedzielę, 12 stycznia 2020 roku, odbył się 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zbiórce towarzyszyło hasło „Wiatr w żagle”, a dzięki niej do szpitali w całej Polsce trafią najnowocześniejsze urządzenia, służące do ratowania życia i zdrowia dzieci potrzebujących różnego rodzaju operacji. Za główny cel Fundacja obrała wsparcie zwłaszcza dziecięcej chirurgii ogólnej, kardiochirurgii i neurochirurgii.
W działania informacyjne w dniu Finału włączyły się warszawskie nośniki outdoorowe od Jet Line i MyLED. Na 100 cyfrowych ekranach sieci MORE, w witrynach sklepów, punktach usługowych i gastronomicznych głównie w Śródmieściu, oraz na ekranach MyLED zlokalizowanych w najczęściej uczęszczanych miejscach w Warszawie (wzdłuż DTC przy Marszałkowskiej, przy rondzie Dmowskiego i Placu Zawiszy) przez cały dzień trwała emisja kolorowych, orkiestrowych spotów. Była na nich aktualizowana rosnąca z upływem czasu kwota zbiórki, zaciągana w czasie rzeczywistym bezpośrednio z głównego sztabu WOŚP. Ostatni wyświetlony w dniu 28. Finału WOŚP spot przedstawił rekordowy wynik 115 362 894 zł.
Oficjalne zakończenie tegorocznej zbiórki jest zaplanowane na 8 marca 2020 roku i ponownie w tym dniu, na cyfrowych ekranach DOOH, zostanie ogłoszona ostateczna kwota zebrana przez Fundację WOŚP.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.