Wiosenne nowości od Wawelu
Zbliża się wiosna, a wraz z nią na półkach sklepowych pojawiają się słodycze z sezonowej oferty od firmy Wawel. To znane i cenione przez konsumentów produkty w wiosennej odsłonie oraz atrakcyjne nowości. Wśród nowych propozycji wyróżniają się orzeźwiające słodycze, inspirowane smakami polskiego ogrodu oraz egzotycznych owoców.
Nowości na wagę
Na wiosnę firma Wawel wprowadziła do portfolio nowe owocowe smaki. Pojawiły się czekoladki nadziewane Mango oraz Agrest z czarnym bzem - o wyrazistych, soczyście owocowych smakach. Do oferty dołączyły również praliny Fresh&Lemon w białej polewie, z aromatami cytryny i zielonej herbaty, a także popularna Chrupanka Krakowska w nowej odsłonie. Te praliny w czekoladzie z wnętrzem bogatym w chrupiące wafelki, kawałki orzechów arachidowych i skórkę pomarańczową, teraz dostępne są w nowych owijkach.
Czekolady w wiosennej odsłonie
Wiosenne smaki znajdziemy również w asortymencie czekolad. Wiosną tego roku powiększył się on o Czekoladę Poziomkową 100g, z nadzieniem poziomkowo-mlecznym w oryginalnej deserowej czekoladzie Wawel, oraz Czekoladę Fresh&Lemon, gdzie dominuje smak świeżo dojrzałych cytryn i nuty zielonej herbaty.
Wiosna to również nowości w ofercie czekolad dużych, interesujących z punktu widzenia konsumentów ze względu na liczne o tej porze roku okazje “prezentowe”. Jako słodki podarunek dobrze sprawdzi się Czekolada Tiramisu 290g z mleczno-kawowym kremem, w formie tabliczki w kształcie słodkich całusów. Kolejnym wariantem smakowym jest Czekolada Czarny Las 300g, bogata w dwie warstwy nadzienia wiśniowo-czekoladowego, będącego nawiązaniem do popularnego i znanego deseru. Czekolada Truskawkowa ze śmietanką 300g pod płaszczem czekolady deserowej kryje w sobie nadzienie o smaku truskawkowo - śmietankowym.
Do grona bombonierek 430g: Malaga, Kasztanki i Tiki Taki, dołączyła bombonierka Tiramisu z mleczno-kawowym nadzieniem.
Klasyki w nowych opakowaniach
Wawel nie zapomniał o miłośnikach klasycznych smaków i znanych od lat produktów. M!chałki z Wawelu Klasyczne i Białe, Trufle z Wawelu oraz Mieszankę Krakowską znajdziemy w eleganckich złotych opakowaniach 350g, które idealnie sprawdzą się jako upominek dla bliskich i… dla siebie!
Co więcej, M!chałki Klasyczne oraz Trufle z Wawelu dostępne będą w nowych, wyprofilowanych kartonikach o gramaturze 250g, z wygodnymi wcięciami po bokach i grafiką, która podkreśla wyjątkowy charakter tych produktów. Nowoczesne opakowanie będzie dobrą propozycją prezentową na nadchodzące okazje.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.