Wiosłuj dla WOŚP w CH Rondo
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
W sobotę 29 stycznia w Centrum Handlowym Rondo każdy będzie miał okazję wiosłować w szczytnym celu. Akcja „Wiosłuj dla WOŚP” odbędzie się w ramach 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tym razem klienci CH Rondo mają szansę pobić swój dotychczasowy wynik z 2020 roku.
Już w najbliższą sobotę na poziomie I centrum staną ergometry kajakowe i wioślarskie, a wszystkie chętne osoby będą mogły podjąć sportowe wyzwanie. Do przewiosłowania będzie 500 metrów, a każdy śmiałek, który weźmie udział w wydarzeniu, otrzyma specjalny certyfikat. Akcja wystartuje o godzinie 9.00 i potrwa do 19.00.
Wydarzenie ma na celu nie tylko zebranie jak największej kwoty dla WOŚP, ale również popularyzację sportów wodnych i ducha zdrowej rywalizacji wśród klientów. Poza Bydgoszczą w wyzwaniu bierze udział jeszcze 8 miast: Gdańsk, Kraków, Lublin, Poznań, Szczecin, Toruń, Warszawa oraz dołączający w tym roku do tej inicjatywy Wrocław. W 2020 roku Bydgoszcz uplasowała się na 2. miejscu wśród wszystkich uczestniczących w akcji miast - w CH Rondo wiosłowało wówczas aż 326 osób, wkładając w to wysiłek równoważny przepłynięciu 163 kilometrów. W tegorocznej edycji wioślarze z Bydgoszczy mają więc szansę zawalczyć o palmę pierwszeństwa.
Biorąc udział w akcji można nie tylko wesprzeć zbiórkę do puszek WOŚP, ale również sprawdzić swoją kondycję, poczuć ducha sportowej rywalizacji i poznać pasjonatów sportów wioślarskich. W tym roku celem finału WOŚP jest zakup aparatury służącej do diagnostyki i leczenia wad wzroku u dzieci.
Honorowy patronat nad akcją objął Prezydent Miasta Bydgoszczy. Akcję wspierają również miejscowe kluby sportowe: Bydgoskie Towarzystwo Wioślarskie, Bydgoski Klub Wioślarski, Lotto Bydgostia oraz Zawisza Bydgoszcz.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.