Komunikaty PR

Wroclavia z certyfikatem Safe&Healthy Places

2020-10-05  |  16:00
Biuro prasowe

Przyznanie certyfikatu poprzedzone było audytem prowadzonym przez Bureau Veritas, światowego lidera w dziedzinie badań, inspekcji i usług certyfikacyjnych. Pod lupę poszły kwestie bezpieczeństwa, środowiska naturalnego, a także higieny, która jako nowość wśród kategorii podlegających ocenie, jest odpowiedzią na wymagania nowej, pandemicznej rzeczywistości. Wroclavia otrzymała najwyższą możliwą ocenę audytora. 
Wroclavia należy do międzynarodowej grupy Unibail – Rodamco – Westfield, która współpracuje z niezależnym audytorem od 8 lat. Co roku Bureau Veritas weryfikuje zarządzanie standardami bezpieczeństwa i higieny we wszystkich europejskich centrach handlowych oraz wystawienniczych grupy. W tym roku ze względu na pandemię obiekty URW wzmocniły praktyki zapobiegające zagrożeniom dla zdrowia. Przy współpracy 
z epidemiologami i w oparciu o najnowsze zalecenia organów ds. zdrowia zaktualizowano 
i wdrożono w życie przewodnik BHP dla centrów handlowych. Następnie Bureau  Veritas przeprowadziło audyt centrów, sprawdzając je pod względem zarządzania w kilku kluczowych aspektach: jakość wody i powietrza, higiena, bezpieczeństwo wyposażenia oraz przeciwpożarowe. 
Audytor docenił szereg czynności, które Wroclavia wykonuje na co dzień w ramach zapewnienia bezpieczeństwa i najwyższego komfortu klientów, takich jak pomiar jakości wody i ścieków, kontrola temperatury i jakości powietrza, czyszczenie i wymiana filtrów. Nie bez znaczenia okazały się także zabezpieczenia, które wrocławskie centrum wprowadziło 
w ostatnich miesiącach, w tym m.in. obecność płynów dezynfekujących przy wejściach, dodatkowe oznakowanie, komunikaty wizualne i głosowe dot. bezpiecznych zakupów czy zwiększona częstotliwość mycia i dezynfekcji powierzchni użytkowych.
- Od momentu ogłoszenia pandemii obserwujemy wzrost świadomości szeroko rozumianego pojęcia BHP. Wieloletnia współpraca z Unibail-Rodamco-Westfield obejmuje m.in. audyty zgodności centrów handlowych z restrykcyjnymi wymaganiami korporacyjnymi grupy URW 
i przepisami w zakresie HSE (Health Safety Environment). Od 2019 r. weryfikujemy też obszar fizycznej ochrony budynków, a teraz również procedury higieniczne i działania zmniejszające ryzyko zakażenia się czynnikami biologicznymi, w tym m.in. Sars-Cov-2. Proaktywne podejście do stosowania polityk HSE grupy URW często wykracza poza wymogi regulacyjne, co przełożyło się na silnie ugruntowaną już kulturę zarządzania ryzykiem HSE w zespołach operacyjnych, które administrują obiektami. Cieszymy się, że w kolejnym roku - mimo rosnących wymagań zewnętrznych - mogliśmy potwierdzić wysoki poziom zarządzania bezpieczeństwem centrów handlowych Grupy URW w Polsce - mówi Dawid Jendrośka, HSE Projects Manager w Bureau Veritas Polska. 
- Z radością przyjmujemy zasłużony tytuł „Safe&Healthy Places” – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektor Wroclavii. - Ochrona zdrowia naszych pracowników, najemców, gości i partnerów jest dla nas priorytetowa. Tegoroczny audyt po raz pierwszy w historii wspierali epidemiolodzy. To dla nas bardzo ważne, ponieważ zależy nam na maksymalnym zapewnieniu szeroko rozumianego bezpieczeństwa wszystkim odwiedzającym nasze centrum. Poddanie Wroclavii audytowi Bureau Veritas jest częścią długoterminowego planu, który ma zapewnić nam utrzymanie się w czołówce praktyk w zakresie higieny, bezpieczeństwa i ochrony środowiska. 
Europejskie centra handlowe grupy URW są obecnie poddawane audytowi lub zostaną ukończone do końca tego roku. Polskie centra już są po audycie i wszystkie cztery, włącznie z Wroclavią otrzymały od Bureau Veritas najwyższą ocenę A.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców Biuro prasowe
2024-07-26 | 09:00

Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców

Platforma IdoSell – należąca do firmy IAI, która jest liderem w dostarczaniu technologii dla branży e-commerce – wprowadziła do swojej oferty narzędzie
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-25 | 10:30

Popularność marek własnych rośnie - jak na tym nie stracić?

Marki własne mają się w Polsce świetnie, a perspektywy dla ich rozwoju są bardzo optymistyczne. Obecnie udział takich produktów w skali całego rynku spożywczego sięga ponad 22%[1], co przekłada się na 48 mld
Handel in-Store Media Polska dla Flamin Hot i Pepsi w Auchan
2024-07-24 | 20:00

in-Store Media Polska dla Flamin'Hot i Pepsi w Auchan

Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.