Komunikaty PR

Wroclavia z certyfikatem Safe&Healthy Places

2020-10-05  |  16:00
Biuro prasowe

Przyznanie certyfikatu poprzedzone było audytem prowadzonym przez Bureau Veritas, światowego lidera w dziedzinie badań, inspekcji i usług certyfikacyjnych. Pod lupę poszły kwestie bezpieczeństwa, środowiska naturalnego, a także higieny, która jako nowość wśród kategorii podlegających ocenie, jest odpowiedzią na wymagania nowej, pandemicznej rzeczywistości. Wroclavia otrzymała najwyższą możliwą ocenę audytora. 
Wroclavia należy do międzynarodowej grupy Unibail – Rodamco – Westfield, która współpracuje z niezależnym audytorem od 8 lat. Co roku Bureau Veritas weryfikuje zarządzanie standardami bezpieczeństwa i higieny we wszystkich europejskich centrach handlowych oraz wystawienniczych grupy. W tym roku ze względu na pandemię obiekty URW wzmocniły praktyki zapobiegające zagrożeniom dla zdrowia. Przy współpracy 
z epidemiologami i w oparciu o najnowsze zalecenia organów ds. zdrowia zaktualizowano 
i wdrożono w życie przewodnik BHP dla centrów handlowych. Następnie Bureau  Veritas przeprowadziło audyt centrów, sprawdzając je pod względem zarządzania w kilku kluczowych aspektach: jakość wody i powietrza, higiena, bezpieczeństwo wyposażenia oraz przeciwpożarowe. 
Audytor docenił szereg czynności, które Wroclavia wykonuje na co dzień w ramach zapewnienia bezpieczeństwa i najwyższego komfortu klientów, takich jak pomiar jakości wody i ścieków, kontrola temperatury i jakości powietrza, czyszczenie i wymiana filtrów. Nie bez znaczenia okazały się także zabezpieczenia, które wrocławskie centrum wprowadziło 
w ostatnich miesiącach, w tym m.in. obecność płynów dezynfekujących przy wejściach, dodatkowe oznakowanie, komunikaty wizualne i głosowe dot. bezpiecznych zakupów czy zwiększona częstotliwość mycia i dezynfekcji powierzchni użytkowych.
- Od momentu ogłoszenia pandemii obserwujemy wzrost świadomości szeroko rozumianego pojęcia BHP. Wieloletnia współpraca z Unibail-Rodamco-Westfield obejmuje m.in. audyty zgodności centrów handlowych z restrykcyjnymi wymaganiami korporacyjnymi grupy URW 
i przepisami w zakresie HSE (Health Safety Environment). Od 2019 r. weryfikujemy też obszar fizycznej ochrony budynków, a teraz również procedury higieniczne i działania zmniejszające ryzyko zakażenia się czynnikami biologicznymi, w tym m.in. Sars-Cov-2. Proaktywne podejście do stosowania polityk HSE grupy URW często wykracza poza wymogi regulacyjne, co przełożyło się na silnie ugruntowaną już kulturę zarządzania ryzykiem HSE w zespołach operacyjnych, które administrują obiektami. Cieszymy się, że w kolejnym roku - mimo rosnących wymagań zewnętrznych - mogliśmy potwierdzić wysoki poziom zarządzania bezpieczeństwem centrów handlowych Grupy URW w Polsce - mówi Dawid Jendrośka, HSE Projects Manager w Bureau Veritas Polska. 
- Z radością przyjmujemy zasłużony tytuł „Safe&Healthy Places” – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektor Wroclavii. - Ochrona zdrowia naszych pracowników, najemców, gości i partnerów jest dla nas priorytetowa. Tegoroczny audyt po raz pierwszy w historii wspierali epidemiolodzy. To dla nas bardzo ważne, ponieważ zależy nam na maksymalnym zapewnieniu szeroko rozumianego bezpieczeństwa wszystkim odwiedzającym nasze centrum. Poddanie Wroclavii audytowi Bureau Veritas jest częścią długoterminowego planu, który ma zapewnić nam utrzymanie się w czołówce praktyk w zakresie higieny, bezpieczeństwa i ochrony środowiska. 
Europejskie centra handlowe grupy URW są obecnie poddawane audytowi lub zostaną ukończone do końca tego roku. Polskie centra już są po audycie i wszystkie cztery, włącznie z Wroclavią otrzymały od Bureau Veritas najwyższą ocenę A.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.