Komunikaty PR

Wrocław Fashion Outlet: zasadzą las we Wrocławiu

2020-10-07  |  21:00
Biuro prasowe

Społeczna odpowiedzialność biznesu to dla nas nie hasło, ale konkretne działania, do których angażujemy naszych klientów – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Ich udział w projekcie „Zasadź z nami las” zaowocował pulą 3 000 drzew przeznaczonych do nasadzenia. Finalnie, po zakończeniu akcji postanowiliśmy podwoić tę liczbę i ufundować w sumie 6 000 sadzonek. Już za kilka miesięcy o nasze płuca zacznie dbać zatem 6 000 przyszłych drzew, z których za kilka lat powstanie piękny obszar zieleni na wrocławskich Osobowicach.

Żeby „ufundować” sadzonkę należało we wrześniu dokonać minimum jednej transakcji zarejestrowanej w programie lojalnościowym Wrocław Fashion Club. Co ciekawe, wśród dbających o środowisko znaleźli się tacy miłośnicy smart-shoppingu, którzy „ufundowali” nawet 26 sadzonek. Odpowiadając na zainteresowanie akcją, zgodnie z jej zasadami, Wrocław Fashion Outlet ufunduje wszystkie drzewa, które postanowili zasadzić jego klienci. –- To dla nas powód do dumy, że obok codziennych aktywności dbamy o nasze najbliższe otoczenie – dodaje Katarzyna Warzecha.

Liczy się troska o środowisko

To nie jest nasza pierwsza akcja we Wrocławiu, ale z całą pewnością ta jest wyjątkowa – mówi Krystian Ławreniuk z dotlenieni.org – Szczególnie pozytywnie zaskoczył nas efekt projektu, w którym  klienci „ufundowali” aż 3 000 drzew a Wrocław Fashion Outlet postanowił jeszcze podwoić tę liczbę. To ważny sygnał także, że mieszkańcy Dolnego Śląska chcą dbać o środowisko, a realizacja działań w obszarze środowiskowym może stanowić ważny element budowania społecznej odpowiedzialności.

Akcja „Zasadź z nami las” to część programu zrównoważonego rozwoju Wrocław Fashion Outlet. W jego ramach jedyne modowe centrum outletowe Dolnego Śląska angażuje się m.in. w projekty kulturalne, wspiera lokalnych dostawców, oraz prowadzi działania pro-ekologiczne. Za swoje starania w zakresie bezpieczeństwa klientów w czasie pandemii Covid-19 centrum otrzymało certyfikat „Bezpieczne zakupy – Safer shopping” przyznany przez prestiżową międzynarodową firmę Bureau Veritas.

W akcji „Zasadź z nami las” uczestniczyli klienci outletu, którzy dzięki zakupom otrzymują także dodatkowe zniżki i rabaty. Do programu Wrocław Fashion Club można dołączyć się m.in. za pośrednictwem strony www.wroclawfashionoutlet.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.