Wrocław Fashion Outlet: zasadzą las we Wrocławiu
– Społeczna odpowiedzialność biznesu to dla nas nie hasło, ale konkretne działania, do których angażujemy naszych klientów – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Ich udział w projekcie „Zasadź z nami las” zaowocował pulą 3 000 drzew przeznaczonych do nasadzenia. Finalnie, po zakończeniu akcji postanowiliśmy podwoić tę liczbę i ufundować w sumie 6 000 sadzonek. Już za kilka miesięcy o nasze płuca zacznie dbać zatem 6 000 przyszłych drzew, z których za kilka lat powstanie piękny obszar zieleni na wrocławskich Osobowicach.
Żeby „ufundować” sadzonkę należało we wrześniu dokonać minimum jednej transakcji zarejestrowanej w programie lojalnościowym Wrocław Fashion Club. Co ciekawe, wśród dbających o środowisko znaleźli się tacy miłośnicy smart-shoppingu, którzy „ufundowali” nawet 26 sadzonek. Odpowiadając na zainteresowanie akcją, zgodnie z jej zasadami, Wrocław Fashion Outlet ufunduje wszystkie drzewa, które postanowili zasadzić jego klienci. –- To dla nas powód do dumy, że obok codziennych aktywności dbamy o nasze najbliższe otoczenie – dodaje Katarzyna Warzecha.
Liczy się troska o środowisko
– To nie jest nasza pierwsza akcja we Wrocławiu, ale z całą pewnością ta jest wyjątkowa – mówi Krystian Ławreniuk z dotlenieni.org – Szczególnie pozytywnie zaskoczył nas efekt projektu, w którym klienci „ufundowali” aż 3 000 drzew a Wrocław Fashion Outlet postanowił jeszcze podwoić tę liczbę. To ważny sygnał także, że mieszkańcy Dolnego Śląska chcą dbać o środowisko, a realizacja działań w obszarze środowiskowym może stanowić ważny element budowania społecznej odpowiedzialności.
Akcja „Zasadź z nami las” to część programu zrównoważonego rozwoju Wrocław Fashion Outlet. W jego ramach jedyne modowe centrum outletowe Dolnego Śląska angażuje się m.in. w projekty kulturalne, wspiera lokalnych dostawców, oraz prowadzi działania pro-ekologiczne. Za swoje starania w zakresie bezpieczeństwa klientów w czasie pandemii Covid-19 centrum otrzymało certyfikat „Bezpieczne zakupy – Safer shopping” przyznany przez prestiżową międzynarodową firmę Bureau Veritas.
W akcji „Zasadź z nami las” uczestniczyli klienci outletu, którzy dzięki zakupom otrzymują także dodatkowe zniżki i rabaty. Do programu Wrocław Fashion Club można dołączyć się m.in. za pośrednictwem strony www.wroclawfashionoutlet.com
![Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_12717834,w_256,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców
Popularność marek własnych rośnie - jak na tym nie stracić?
![in-Store Media Polska dla Flamin Hot i Pepsi w Auchan](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1150246300,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
in-Store Media Polska dla Flamin'Hot i Pepsi w Auchan
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Ochrona środowiska
![](https://www.newseria.pl/files/11111/anna-jimenez-calaf-ploq7ouq0fm-unsplash,w_274,_small.jpg)
Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii
30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.
Sport
Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pge-projekt-warszawa-bb-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.
Infrastruktura
Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/nexera-dofinansowanie-foto,w_133,r_png,_small.png)
W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.