Komunikaty PR

Wrocław Fashion Outlet: remodeling zakończony

2020-01-20  |  08:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.08 MB )

Zmiany wprowadzane od wiosny ubiegłego roku, to efekt nie tylko strategii biznesowej jedynego centrum w Polsce należącego do VIA Outlets, ale także odpowiedź na rosnące oczekiwania gości odwiedzających Wrocław Fashion Outlet. – Niskie ceny nie są już wystarczającym magnesem dla klientów. Od obiektów outletowych odwiedzający oczekują również przyjaznego doświadczenia okołozakupowego – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – Przystępując do remodelingu centrum wiedzieliśmy, że musi być on przeprowadzony w sposób niezakłócający codziennej działalności centrum. Zmiany wprowadzane były stopniowo i nie przeszkadzały naszym klientom w zakupach, a najemcom w prowadzeniu biznesu.

Przestrzeń bardziej przyjazna zakupom

Co zmieniło się na przestrzeni ostatnich miesięcy na Granicznej 2 we Wrocławiu? Nowy wygląd zyskały przede wszystkim części wspólne. Na klientów jedynego modowego outletu Dolnego Śląska czekają bardziej liczne, eleganckie i kameralne strefy relaksu. W każdej z nich pojawiła się żywa zieleń i nad każdą zostało zamontowane oświetlenie dekoracyjne w postaci abażurów. Na terenie całego outletu wprowadzono spójne, prostopadłe do witryn, oznakowanie sklepów w postaci semaforów, jak również nowy system nawigacji wewnątrz centrum. Wyodrębniono także strefy pod stoiska, filary konstrukcyjne dzielące witryny zmieniono na czarne, a przy nich dodatkowo pojawiły się  żywe rośliny. Ogródki kawowe zostały jednolicie ogrodzone, a zajmowany przez nie obszar wyróżniono innym kolorem posadzki. Do najbardziej znaczących zmian należy zaliczyć także przebudowę wejścia głównego centrum. Powstały wiatrołapy zatrzymujące ciepło i chłód w centrum, dodano florystyczne elementy dekoracyjne na świetlikach, a także podwieszaną do sufitu dekorację świetlną. Odnowiono również strefę drugiego wejścia – na wprost dodano duży klomb z żywą zielenią oraz podwieszaną dekorację świetlną. – Klienci, także nasi goście z różnych części świata, chętnie korzystają ze wsparcia nowego punktu informacyjnego, w którym w przyjazny sposób i w kilku językach uzyskają informacje o rabatach, zamówią taksówkę, kupią kartę podarunkową,  dołączą do naszego programu lojalnościowego czy skorzystają ze specjalnej oferty rabatowej dla turystów – dodaje Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet.

Nowe marki premium

Remodeling Wrocław Fashion Outlet stanowił jedno z wyzwań strategii biznesowej, której celem jest sprowadzenie do stolicy Dolnego Śląska wyjątkowych marek, szczególnie z segmentu premium, które wcześniej nie funkcjonowały w tej części kraju. – O tym, że zmiany w centrum przynoszą zamierzony efekt świadczy pojawienie się u nas takich najemców jak Boss Outlet, Trussardi czy Lacoste– zauważa Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet. – Jednym z kryteriów wyboru nas jako partnera, była tez praca z przestrzenią, która w dobie dbałości o customer experience, ma coraz większy wpływ na wybór destynacji zakupowej i podjęcie decyzji o przyjeździe przez klienta do danego centrum. To szczególnie istotne, bo duży odsetek klientów dociera do nas samochodami, przejeżdżając nawet kilkadziesiąt kilometrów.

Wrocław Fashion Outlet to jedyne centrum typu outlet w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Boss Outlet, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok.

Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA OUTLETS - najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 m2 powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Więcej informacji na temat rozwoju biznesu we Wrocław Fashion Outlet można znaleźć na stronie www.wroclawfashionoutlet.com/najem/

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.