Wrocław Fashion Outlet: remodeling zakończony
Zmiany wprowadzane od wiosny ubiegłego roku, to efekt nie tylko strategii biznesowej jedynego centrum w Polsce należącego do VIA Outlets, ale także odpowiedź na rosnące oczekiwania gości odwiedzających Wrocław Fashion Outlet. – Niskie ceny nie są już wystarczającym magnesem dla klientów. Od obiektów outletowych odwiedzający oczekują również przyjaznego doświadczenia okołozakupowego – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – Przystępując do remodelingu centrum wiedzieliśmy, że musi być on przeprowadzony w sposób niezakłócający codziennej działalności centrum. Zmiany wprowadzane były stopniowo i nie przeszkadzały naszym klientom w zakupach, a najemcom w prowadzeniu biznesu.
Przestrzeń bardziej przyjazna zakupom
Co zmieniło się na przestrzeni ostatnich miesięcy na Granicznej 2 we Wrocławiu? Nowy wygląd zyskały przede wszystkim części wspólne. Na klientów jedynego modowego outletu Dolnego Śląska czekają bardziej liczne, eleganckie i kameralne strefy relaksu. W każdej z nich pojawiła się żywa zieleń i nad każdą zostało zamontowane oświetlenie dekoracyjne w postaci abażurów. Na terenie całego outletu wprowadzono spójne, prostopadłe do witryn, oznakowanie sklepów w postaci semaforów, jak również nowy system nawigacji wewnątrz centrum. Wyodrębniono także strefy pod stoiska, filary konstrukcyjne dzielące witryny zmieniono na czarne, a przy nich dodatkowo pojawiły się żywe rośliny. Ogródki kawowe zostały jednolicie ogrodzone, a zajmowany przez nie obszar wyróżniono innym kolorem posadzki. Do najbardziej znaczących zmian należy zaliczyć także przebudowę wejścia głównego centrum. Powstały wiatrołapy zatrzymujące ciepło i chłód w centrum, dodano florystyczne elementy dekoracyjne na świetlikach, a także podwieszaną do sufitu dekorację świetlną. Odnowiono również strefę drugiego wejścia – na wprost dodano duży klomb z żywą zielenią oraz podwieszaną dekorację świetlną. – Klienci, także nasi goście z różnych części świata, chętnie korzystają ze wsparcia nowego punktu informacyjnego, w którym w przyjazny sposób i w kilku językach uzyskają informacje o rabatach, zamówią taksówkę, kupią kartę podarunkową, dołączą do naszego programu lojalnościowego czy skorzystają ze specjalnej oferty rabatowej dla turystów – dodaje Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet.
Nowe marki premium
Remodeling Wrocław Fashion Outlet stanowił jedno z wyzwań strategii biznesowej, której celem jest sprowadzenie do stolicy Dolnego Śląska wyjątkowych marek, szczególnie z segmentu premium, które wcześniej nie funkcjonowały w tej części kraju. – O tym, że zmiany w centrum przynoszą zamierzony efekt świadczy pojawienie się u nas takich najemców jak Boss Outlet, Trussardi czy Lacoste– zauważa Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet. – Jednym z kryteriów wyboru nas jako partnera, była tez praca z przestrzenią, która w dobie dbałości o customer experience, ma coraz większy wpływ na wybór destynacji zakupowej i podjęcie decyzji o przyjeździe przez klienta do danego centrum. To szczególnie istotne, bo duży odsetek klientów dociera do nas samochodami, przejeżdżając nawet kilkadziesiąt kilometrów.
Wrocław Fashion Outlet to jedyne centrum typu outlet w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Boss Outlet, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok.
Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA OUTLETS - najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 m2 powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.
Więcej informacji na temat rozwoju biznesu we Wrocław Fashion Outlet można znaleźć na stronie www.wroclawfashionoutlet.com/najem/

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.