Komunikaty PR

#wrzućnaluz – Wawel zachęca do tworzenia autorskich kompozycji słodyczy

2020-09-15  |  12:00
Biuro prasowe

Już 14 września Wawel rusza z ogólnopolską akcją, w której co tydzień do wygrania będą atrakcyjne nagrody. Konkurs #wrzućnaluz promuje zakup produktów luzowych marki Wawel, które znaleźć można m.in. w unikalnych modułach sprzedażowych Wolność Wyboru. Umożliwiają one łatwe i wygodne komponowanie ulubionych mieszanek słodyczy luzem.

 

Celem konkursu #wrzućnaluz jest budowa świadomości konceptu Wolność Wyboru, czyli autorskich modułów sklepowych, a także atrakcyjności zakupu słodyczy luzowych, zwłaszcza wśród młodszej grupy konsumentów. W ofercie firmy znajdziemy cukierki -  z popularnymi Michałkami z Wawelu na czele, czekoladki nadziewane, m.in. kultowe Malaga, Kasztanki i Tiki Taki czy też galaretki, jak np. owocowe Fresh&Fruity.

 

Aby wziąć udział w akcji wystarczy zakupić dowolne słodycze Wawel na wagę, w pomysłowy sposób sfotografować własny mix słodyczy, a następnie przesłać zgłoszenie przez Messengera na profilu marki Wawel. Na uczestników zabawy, co tydzień czekać będą atrakcyjne nagrody - głośnik JBL Xtreme 2 oraz 10 voucherów w usłudze Spotify Premium. Akcja potrwa od 14 września do 12 października.

 

Konkurs #wrzućnaluz, zachęcający do oryginalnego, dowolnego miksowania ulubionych słodyczy luzowych Wawel, to element wsparcia szerszej kampanii producenta i promocji autorskich modułów sprzedażowych Wolność Wyboru Wawel, które dostępne są już
w ponad 4450 sklepów w całej Polsce. 

 

- Regały Wolność Wyboru cieszą się popularnością zarówno wśród naszych konsumentów, którzy lubią samodzielnie podejmować decyzje zakupowe, wiedzą co i w jakiej ilości kupują w danej chwili oraz ile za to zapłacą - ale też właścicieli i kierowników sklepów. Nasze nowoczesne i brandowane moduły są dopasowane do różnych formatów pomieszczeń sklepowych i pomagają zadbać o odpowiednia ekspozycję oraz dostępność produktów. Tak pozytywny odbiór rynku niezwykle nas cieszy. Każdy może się przekonać sam, jak wygodnie i łatwo można skomponować ulubiony mix słodkości luzem, który sprawdzi się idealnie na każdą okazjęmówi Monika Myśliwiec, Project Manager Wolność Wyboru Wawel.

Akcji konkursowej będą towarzyszyły intensywne działania promocyjne. Oprócz opartej o display kampanii digital i materiałów POS w punktach sprzedaży, zaplanowano także wykorzystanie influencer marketingu oraz szeroko zakrojone działania w mediach społecznościowych – m.in. w serwisach Facebook i Instagram.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców Biuro prasowe
2024-07-26 | 09:00

Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców

Platforma IdoSell – należąca do firmy IAI, która jest liderem w dostarczaniu technologii dla branży e-commerce – wprowadziła do swojej oferty narzędzie
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-25 | 10:30

Popularność marek własnych rośnie - jak na tym nie stracić?

Marki własne mają się w Polsce świetnie, a perspektywy dla ich rozwoju są bardzo optymistyczne. Obecnie udział takich produktów w skali całego rynku spożywczego sięga ponad 22%[1], co przekłada się na 48 mld
Handel in-Store Media Polska dla Flamin Hot i Pepsi w Auchan
2024-07-24 | 20:00

in-Store Media Polska dla Flamin'Hot i Pepsi w Auchan

Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

Przemysł

Koszty instalacji robotów wciąż zbyt wysokie dla firm. Są one jednak świadome konieczności takich inwestycji

Koszty pracy ludzkiej są nadal niskie, a korzyść z instalacji robota na linii produkcyjnej nie jest jeszcze tak duża. To – według raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego – jedna z głównych barier w procesie robotyzacji w Polsce. Jednak dynamicznie rosnące średnie i minimalne wynagrodzenie, a także pogłębiający się niedobór pracowników mogą powoli tę tendencję zmieniać na korzyść robotów. Poza kwestią kosztową wadami, które widzą przedstawiciele firm przemysłowych, są m.in. zależność od stabilnych dostaw energii i technologii zagranicznych dostawców. Problemem nie są jednak kwestie obaw co do wpływu robotów na rynek pracy.

Zdrowie

Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego ćwiczą techniki zabiegowe ratujące życie pacjentów. W centrum szkoleniowym odwzorowywane są najcięższe przypadki

Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, które tylko w ubiegłym roku były wzywane do prawie 12 tys. wypadków i pilnych, trudnych przypadków, muszą się ciągle szkolić, żeby być w stanie jak najlepiej pomagać pacjentom m.in. po ciężkich urazach, poparzeniach czy nagłym zatrzymaniu akcji serca. – Szkolenia to podstawa naszego funkcjonowania – podkreśla prof. dr hab. n. med. Robert Gałązkowski, koordynator Mobilnej grupy zabezpieczenia medycznego i wieloletni dyrektor LPR. Lekarze, ratownicy medyczni i pielęgniarze rozpoczęli szkolenia w warszawskim Centrum Edukacji Medycznej – specjalistycznym ośrodku Grupy LUX MED, gdzie mogą ćwiczyć najtrudniejsze techniki zabiegowe, ratujące życie pacjentów, w warunkach jak najbardziej odwzorowujących realia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.