Wystartowała budowa IV etapu Alei Praskich w Warszawie
Develia rozpoczęła realizację IV etapu osiedla Aleje Praskie powstającego na Grochowie, na warszawskiej Pradze Południe. W jego ramach wybudowanych zostanie 156 lokali. Termin zakończenia realizacji ustalony został na trzeci kwartał 2024 r. Funkcję generalnego wykonawcy powierzono firmie TECHBAU Budownictwo.
– Aleje Praskie są jednym z najbardziej popularnych osiedli w naszej ofercie. W I kwartale br. sprzedaliśmy 130 mieszkań. Klienci doceniają bardzo dobrą lokalizację, atrakcyjną infrastrukturę z licznymi udogodnieniami, a także funkcjonalne układy lokali i wysoki standard. Projekt realizowany jest z zastosowaniem najnowszych technologii i w trosce o ochronę środowiska. Potwierdzeniem tego jest certyfikowanie budynków międzynarodowym systemem BREEAM – komentuje Tomasz Kaleta, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Develia S.A.
Realizację przedsięwzięcia w ramach usług generalnego wykonawstwa powierzono firmie TECHBAU Budownictwo. Oddanie do użytkowania gotowych mieszkań powstających w ramach IV etapu zaplanowano na 3 kwartał 2024 r. Za projekt architektoniczny odpowiada pracownia Tremend.
Jedną z głównych zalet osiedla jest doskonała lokalizacja. Inwestycja powstaje przy ulicy Podskarbińskiej, na warszawskiej Pradze Południe. To jedna z najdynamiczniej rozwijających się części miasta. W pobliżu znajdują się główne arterie drogowe takie jak: ul. Grochowska, ul. Targowa, al. Waszyngtona czy al. Stanów Zjednoczonych. W sąsiedztwie zlokalizowany jest również jeden z największych oraz najpiękniejszych warszawskich parków – Park Skaryszewski im. Ignacego Paderewskiego. W okolicy dostępna jest rozbudowana infrastruktura komunikacyjna, usługowa i edukacyjna. Do planowanej stacji metra Mińska będzie zaledwie 500 metrów.
Budowa Alei Praskich została podzielona na kilka etapów. Inwestycja docelowo dostarczy łącznie ponad 1500 mieszkań w niskich, 5-piętrowych budynkach, z dominantą od strony ul. Podskarbińskiej. W ramach rozpoczynanego IV etapu do sprzedaży wprowadzonych zostało 156 lokali.
W ofercie dostępne są mieszkania 1-, 2-, 3- i 4-pokojowe o powierzchniach od 29,87 do 99,68 m kw. Ceny zaczynają się od 11 400 zł za metr. Wszystkie lokale posiadają balkony, tarasy lub ogródki. Miejsca parkingowe w podziemnej hali garażowej mogą zostać dostosowane do zamontowania ładowarek do pojazdów elektrycznych. Na parterze budynków zaplanowano lokale usługowe. Na terenie inwestycji powstaną alejki spacerowe, tężnia solankowa, siłownia plenerowa oraz plac zabaw dla najmłodszych mieszkańców. Centralnym punktem osiedla będzie przestronny, wewnętrzny dziedziniec, a ruch kołowy zostanie ograniczony do minimum.
Develia, która w ubiegłym roku obchodziła 15-lecie działalności, to jeden z największych deweloperów w Polsce. Firma zrealizowała 41 osiedli, składających się w sumie ze 119 etapów inwestycyjnych – to ponad 16,5 tys. mieszkań o powierzchni przeszło 860 tys. m kw. Dzięki bogatemu doświadczeniu i kadrze wysokiej klasy specjalistów Develia dostarcza swoim nabywcom nieruchomości mieszkaniowe o niezmiennie najwyższej jakości.
O DEVELII
Develia to jeden z największych deweloperów w Polsce, realizujący inwestycje mieszkaniowe oraz komercyjne w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku, Łodzi i Katowicach. Od 2007 r. Develia (poprzednio LC Corp) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W 2022 r. firma wypracowała 1067,9 mln zł przychodów ze sprzedaży i 231,8 mln zł skonsolidowanego zysku netto.
Kontakt dla mediów:
Mariusz Skowronek, Tauber Promotion
698 612 866, mskowronek@tauber.com.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.