Wzrost przychodów MIRACULUM w I kwartale o 11 proc. r/r.
Notowana na rynku głównym GPW prawie 100-letnia firma kosmetyczna Miraculum w I kwartale 2021 roku osiągnęła 7,4 mln zł przychodów. Jest to wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego roku o 11 proc. Dzięki skutecznym działaniom optymalizującym działalność, strata z działalności operacyjnej zmniejszyła się o 33 proc. do 0,53 mln. Spółka aktywnie pracuje nad nowymi liniami produktowymi, rozszerzeniem kanałów dystrybucji, aktywnie działa też w social mediach. Systematyczny wzrost przychodów w ostatnich miesiącach potwierdza słuszność przyjętej i konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju.
- Miraculum konsekwentnie realizuje założenia poprawy sytuacji ekonomicznej i rozwoju sprzedaży. Miniony kwartał zdecydowanie wpisuje się w ten trend. Jesteśmy zadowoleni z osiągniętych wyników, szczególnie mając na uwadze, że miniony kwartał wciąż był czasem pandemii i niepewnych nastrojów konsumenckich. Możemy zaryzykować stwierdzenie, że obecnie spółka Miraculum jest w bardzo dobrym miejscu do dalszego rozwoju i z tej perspektywy w najlepszej sytuacji od kilku lat a każdy kolejny kwartał przybliża nas do uzyskania trwałej rentowności – komentuje Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum.
W minionych miesiącach Miraculum zrealizowała cykl współprac z sieciami handlowymi w tym największą w historii akcję marketingową z siecią ROSSMANN. Kosmetyki z portfolio Miraculum pojawiły się także w sieciach: LIDL czy ALDI. Od stycznia br. spółka poszerzyła również dostępność kosmetyków na rynkach zagranicznych. Miraculum nawiązało współpracę z dużą siecią drogeryjną na Ukrainie i w Hiszpanii. Spółka podpisała również umowę z sieciami domów towarowych w USA. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, perfumy CHOPIN dostępne są na platformie Amazon w USA, a za chwilę będą dostępne w kolejnych krajach m.in. w ZEA.
Miraculum zapowiada dalszy rozwój sieci sprzedaży w tym kolejne współprace z sieciami handlowymi. W ramach realizacji przyjętej strategii rozwoju spółka zamierza odświeżyć i dalej rozwijać portfolio marek.
- Jeśli chodzi o to, co nas czeka w nadchodzących miesiącach to już dziś możemy powiedzieć o kolejnej, zbliżającej się współpracy z siecią Intermarche w ramach obchodów 50-lecia marki Pani Walewska. Na rynek trafiły już balsamy po goleniu z nowej, odświeżonej linii Wars. Planujemy też dalsze działania związane z rebrandingiem tej marki, między innymi właśnie finalizujemy umowę z nowym ambasadorem – będzie to znana osoba ze świata show-biznesu. Już niebawem nasze portfolio powiększy się o kolejne wdrożenia produktowe w markach Pani Walewska, Miraculum, JOKO czy WARS. Nasze działania wzbudzają zainteresowanie sieci sprzedaży w Polsce i zagranicą i już niedługo spodziewamy się tego wymiernych efektów – dodaje Ziemski.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.