Komunikaty PR

X-MediaGroup - Partner Allegro Ads

2021-04-07  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Paweł Cholewa
X-MediaGroup

ul. Strusia
05-500 Piaseczno
b2b|x-mediagroup.com| |b2b|x-mediagroup.com
+48 22 118 42 30
www.x-mediagroup.com

Agencja reklamowa X-MediaGroup dołączyła do programu Allegro Ads Partner, stając się tym samym jednym z certyfikowanych Partnerów największej polskiej platformy e-commerce. Dla firmy stanowi to doskonałą okazję do pozyskania nowych potencjalnych klientów,
których nie brakuje wśród ponad 100 tys. w pełni profesjonalnych sprzedawców i marek ogłaszających się w serwisie.

 

Współpraca w ramach Allegro Ads Partner

 

Allegro Ads Partner to program partnerski, który sprzedażowy gigant opracował specjalnie
z myślą o agencjach reklamowych. Podmioty te w imieniu sprzedających oferują realizację kampanii Allegro Ads, zatrudniając specjalistów odpowiednio wykwalifikowanych
w prowadzeniu i optymalizacji działań marketingowych w serwisie internetowym Allegro. Nawiązując współpracę z wybraną agencją, klient nie musi sam zajmować się promowaniem oraz zyskuje więcej czasu na rozwój i prowadzenie firmy. Kampanie tego typu stanowią obecnie podstawę działalności sprzedażowej online, czego najlepszym przykładem mogą być programy dostępne w ramach innych serwisów - np. ułatwiające promowanie ogłoszeń OLX Ads czy oferujące funkcję personalizacji YouTube Ads, z którymi również współpracuje
X-MediaGroup.

 

X-MediaGroup jako certyfikowany Partner Allegro Ads

 

Agencja ta wyspecjalizowana jest w promowaniu firm w internecie, ze szczególnym wskazaniem na największe platformy Marketplace. Oferta X-MediaGroup obejmuje
m.in. strony www, sklepy internetowe, dystrybucję cyfrową w mediach oraz sieci, copywriting, doradztwo i konsultacje biznesowe. Agencja prowadzona przez Pawła Cholewę pomaga klientom w uzyskiwaniu statusu Super Sprzedawcy Allegro, a także świadczy usługi generujące najlepsze statystyki pod względem jakości prowadzonej sprzedaży. Status certyfikowanego Partnera Allegro Ads to dla X-MediaGroup szansa zwiększenia rozpoznawalności własnej marki, a także zyskania znaczącej przewagi nad konkurencją. Współpraca z Allegro
jest ponadto doskonałą okazją do rozwoju wewnętrznego - w ramach programu agencja może skorzystać z bezpłatnych szkoleń, prowadzonych przez doświadczonych specjalistów
Allegro Ads.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Młodzi w trosce o środowisko – nagrodzeni przez Lidl Polska Biuro prasowe
2024-05-24 | 15:45

Młodzi w trosce o środowisko – nagrodzeni przez Lidl Polska

Za nami gala finałowa niezwykłego projektu Zwolnieni z Teorii, podczas której wyłoniono zwycięzców tegorocznej edycji. Lidl Polska, stale angażując się w działania na rzecz
Handel Grupa Wittchen: celem wzrost sprzedaży i poprawa efektywności
2024-05-23 | 20:30

Grupa Wittchen: celem wzrost sprzedaży i poprawa efektywności

W pierwszym kwartale 2024 roku Grupa Wittchen osiągnęła 93 mln zł przychodów, poprawiając jednocześnie marżę brutto na sprzedaży, która wyniosła 63,8%. Grupa kontynuuje
Handel Elocity dostawcą usług ładowania na stacjach sieci Lidl Polska
2024-05-23 | 15:03

Elocity dostawcą usług ładowania na stacjach sieci Lidl Polska

Sieć popularnych sklepów Lidl to jeden z prekursorów elektromobilności w polskim sektorze retail. Pierwsze stacje ładowania dla klientów uruchomiono w 2017 roku w Poznaniu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Coraz bliżej powstania świadomej sztucznej inteligencji. Potrzebne są działania zapobiegające niewłaściwemu jej wykorzystaniu

O sztucznej inteligencji mówi się już coraz częściej w kontekście możliwości i zagrożeń, jakie przyniesie powstanie globalnej sztucznej inteligencji. To model, który byłby zdolny do myślenia takiego, jakim cechuje się człowiek, ale jego możliwości obliczeniowe przewyższałyby możliwości ludzkiego mózgu kilka milionów razy. Rodzi to uzasadnione obawy o bezpieczeństwo, stąd postulat, by uczestnicy rynku składali przysięgę na wzór przysięgi Hipokratesa. Zgodnie z nią mieliby dbać o to, by zastosowania technologii miały wymiar etyczny. Zdaniem ekspertów potrzebnych jest też więcej szczegółowych regulacji.

Bankowość

Zapóźnienie w transformacji może obniżyć konkurencyjność całej gospodarki. Konieczne przyjęcie ustawy o ochronie klimatu

– Biznes jest gotowy na Fit for 55 i co ciekawe, banki też są na to gotowe. Natomiast niegotowe są polskie regulacje i polska energetyka. Tym, co jest nam teraz w Polsce potrzebne, są dobre strategie i dobre planowanie – ocenia Ilona Jędrasik, nowa prezes zarządu Fundacji ClientEarth Prawnicy dla Ziemi. Jak wskazuje, polska energetyka musi zdecydowanie przyspieszyć z transformacją w kierunku odnawialnych źródeł, ponieważ w scenariuszu business as usual konsekwencją może być spadek konkurencyjności całej krajowej gospodarki.

Transport

CPK nadal pod znakiem zapytania. Wyzwaniem jest nie tylko budowa lotniska, ale także sieci kolejowej

Centralny Port Komunikacyjny (CPK) pod znakiem zapytania. Nowy rząd wciąż przeprowadza audyty. Budowa, zapowiadana jako największe przedsięwzięcie infrastrukturalne w historii, to nie tylko plan potężnego lotniska między Warszawą a Łodzią, ale także obejmująca cały kraj przebudowa sieci kolejowej. – Powinniśmy obniżać temperaturę sporu wokół Centralnego Portu Komunikacyjnego i przechodzić do konkretnych, bardziej operacyjnych decyzji – ocenia Michał Litwin dyrektor generalny Związku Niezależnych Przewoźników Kolejowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.