Komunikaty PR

Xsolla wprowadza sklep internetowy dla gier mobilnych

2021-12-21  |  12:00
Biuro prasowe

Xsolla otwiera kolejne możliwości przed twórcami gier mobilnych – rozwiązanie pozwala zwiększyć przychody dla deweloperów gier. Na podstawie ostatnich zmian w regulaminie App Store, wprowadzonych przez Apple, programiści mogą teraz zbierać dane kontaktowe graczy. Umożliwia to kontakt z użytkownikami w celu skorzystania z alternatywnych systemów płatności.

Xsolla Web Shop powstał, aby umożliwić twórcom gier mobilnych tworzenie sklepów na ich własnej witrynie w prosty i wygodny sposób. Korzystając z platformy gracze mogą m.in. wyposażyć się w przedmioty dostępne w grze, wirtualne waluty i subskrypcje czy doładowywać konta. Rozwiązanie to oszczędność w porównaniu z tradycyjnymi opcjami płatności w aplikacji – co więcej, narzędzie pozwala zatrzymać większą część dochodu dla programisty. Xsolla Web Shop to sklep typu white label, na własnej, markowej stronie dewelopera, który akceptuje ponad 700 lokalnych opcji płatności. Ułatwia to graczom dokonywanie zakupów bezpośrednio za pomocą wybranej przez siebie formy płatności.

Stworzenie własnego sklepu internetowego nie wymaga skomplikowanego kodowania typu back-end czy rozległych prac projektowych – programiści mogą zacząć pracować nad witryną i stworzyć ją w łatwy i szybki sposób. Po uruchomieniu platformy, deweloperzy mogą informować swoich graczy o możliwości dokonywania zakupów online za pomocą kilku metod komunikacji, takich jak poczta elektroniczna, media społecznościowe, biuletyny czy serwery Discord.

Firma Xsolla przewidziała zmiany już na początku 2021 roku, kiedy to wprowadziła do oferty produkty aktywnie wykorzystywane przez największych światowych producentów gier – mówi Chris Hewish, prezes Xsolla. Połączyliśmy teraz te produkty i doświadczenia w eleganckie nowe rozwiązanie o nazwie Xsolla Web Shop for Mobile Games, zaprojektowane w celu zwiększenia przychodów programistów i pomocy w budowaniu bliższych relacji z graczami – dodaje.

Więcej informacji o rozwiązaniu Xsolla Web Shop można znaleźć na stronie internetowej producenta. Co więcej, firma udostępniła także bezpłatny ebook z użytecznymi, dodatkowymi szczegółami o narzędziu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.