Z dbałością o każdy szczegół
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Butikowe biurowce nie narzekają na brak zainteresowania ze strony firm. Kamienica Plac Bankowy 1 od lat ma stałych najemców, którzy doceniają kameralny charakter biurowca, jego wygląd, czystość, ale również ciszę, spokój oraz brak anonimowości. W takich budynkach relacje z zarządcą są ułatwione i oparte na wzajemnym zrozumieniu. Podobnie jest z najemcami, którzy w kameralnym otoczeniu szybciej i łatwiej się poznają.
Szybka reakcja
- Drzwi do naszego biura zawsze stoją otworem dla najemców, którzy mogą do nas przyjść z każdą sprawą - zapewnia Anna Olszewska, zarządca nieruchomości Plac Bankowy 1. Do zgłoszenia problemów technicznych mamy specjalną aplikację, dzięki której dział techniczny reaguje natychmiast, a my sprawnie kontrolujemy stan zgłoszeń – dodaje Olszewska.
Najemcy kamienicy Plac Bankowy 1 wypełniają ankietę satysfakcji, w której nie tylko oceniają zarządzanie budynkiem, ale również zgłaszają potrzeby i pomysły na nowe udogodnienia.
- Na przykład poprosili o możliwość kupowania w jednej z obecnych w biurowcu restauracji soków i kawy na wynos, co oczywiście spełniliśmy. Inną rozważaną przez nas propozycją jest umieszczenie w budynku bankomatu. Najemcy chcą również uczestniczyć w różnego rodzaju eventach. Dlatego na wewnętrznym dziedzińcu biurowca organizujemy koncerty, wystawy, a także wspólne Wigilie – dodaje Anna Olszewska.
Uwaga! To zabytek
Zarządcy nieruchomości biurowych, które są zabytkami, muszą również sprostać różnym ograniczeniom z tym związanymi. Każde działanie adaptacyjne w budynku objętym ochroną konserwatorską (lub znajdującym się w strefie objętej taką opieką) musi uzyskać zgodę konserwatora zabytków. Dotyczy to zarówno prac we wnętrzach, jak i na zewnątrz (np. umieszczenia na elewacji tablicy informacyjnej, nawy restauracji czy szyldu sklepu).
Dużym problem jest walka z wandalizmem.
- Kamienica Plac Bankowy 1 charakteryzuje się wysoką jakością wykończenia i dbałością o każdy detal. Dlatego rozbudowaliśmy system monitoringu, a elewację kamienicy pokryliśmy specjalnym preparatem, dzięki któremu możliwe jest zmywanie napisów, graffiti i różnych innych zanieczyszczeń – opowiada Anna Olszewska.
W zabytkowych budynkach biurowych ważne jest również to, w jaki sposób zaaranżowana zostanie strefa wejściowa, która jest wizytówką obiektu. Na Placu Bankowym 1 najemców i ich gości witają recepcjonistki w strojach dopasowanych do stylu i wystroju budynku. Zaprojektowała je znana kostiumolog Wiesława Starska. Specjalnie szyte na miarę mundury noszą również służby sprzątające.
W białych rękawiczkach
Większość biurowców w odnowionych kamienicach zlokalizowana jest w ścisłym centrum Warszawy, co oznacza dobre skomunikowanie z innymi rejonami miasta, ale problemem jest parkowanie samochodów. W budynku Placu Bankowego 1 znajduje się dwupoziomowy, podziemny parking, a bezpiecznym wyjazdem z niego na ruchliwą ulicę kieruje ubrany w mundur i białe rękawiczki pracownik ochrony, który pomaga bezpiecznie najemcom i gościom biurowym włączyć się do ruchu.
Kameralne biurowce nie rywalizują o najemców z dużymi, nowoczesnymi kompleksami biurowymi. Trafiają w określone potrzeby firm, które doceniają unikatowość budynku, dobry serwis, wysoką klasę powierzchni, bardzo dobrą lokalizację oraz wyjątkowy charakter takich miejsc, które pozytywnie wpływają na ich wizerunek.
#nowehistorie w relacjach pomiędzy inwestorami, a służbami konserwatorskimi
Z jakimi problemami borykają się właściciele podczas wykańczania mieszkania
Popyt na komfortowe przestrzenie dla studentów wciąż rośnie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.