Z MLEKOVITĄ zadbaj o bliskich - produkty mleczarskie i upominki na święta
Mimo trudnej i nietypowej sytuacji, związanej z pandemią koronawirusa, również w tym roku kilka tygodni przed Bożym Narodzeniem Polacy zaczynają już myśleć o przygotowaniach do świąt. Naprzeciw oczekiwaniom klientów wychodzi Mlekovita, która proponuje im najwyższej jakości produkty, niezbędne do przygotowania świątecznych potraw, w tym wypieków. Zarówno w swoich stacjonarnych sklepach firmowych Mlekovitka, jak i w sklepie internetowym mlekovitka.pl, firma oferuje także zestaw świąteczny, zapakowany w elegancki kuferek, zawierający duży wybór mlecznych smakowitości dla całej rodziny.
– Z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia MLEKOVITA przygotowała dla klientów i konsumentów szereg promocji, które dostępne będą zarówno w hurtowniach, jak i sklepach firmowych Mlekovitka. Jak co roku, tradycyjnie oferujemy także możliwość zakupu zestawu produktów w eleganckim kuferku prezentowym. To doskonały pomysł na prezent dla bliskich, pracowników lub kontrahentów. Specjalne niespodzianki przygotowaliśmy również dla klientów korzystających z zakupów on-line. W uruchomionych w ostatnich tygodniach dwóch sklepach internetowych – sba.com.pl i mlekovitka.pl – czekają atrakcyjne oferty i promocje na wybrane artykuły z naszego liczącego ponad 1000 produktów asortymentu – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński. W sklepie mlekovitka.pl wśród proponowanych upominków można znaleźć również wyjątkowe rękodzieła: wykonane ręcznie szydełkowe anioły. Świątecznych prezentów dla aktywnych – produktów o wysokiej zawartości białka – szukać można zaś w sklepie sba.com.pl.
Do przygotowania świątecznych potraw w każdej kuchni niezbędne są produkty mleczarskie. Jako baza wielu świątecznych wypieków i potraw doskonale sprawdzą się najwyższej jakości produkty od MLEKOVITY: Masło Polskie, mleko Wypasione, śmietanki Polskie, twarogi sernikowe Hanusi i Na Polski Stół, Mascarpone Kuchmistrza oraz nowości: Kajmak Kuchmistrza i Wypasione mleko zagęszczone. Bożonarodzeniowymi przysmakami mogą w pełni cieszyć się także osoby z nietolerancją laktozy, które mogą skorzystać z produktów ze specjalnej linii bez laktozy – jest ich już ponad 30. Najmłodszym (ale nie tylko im) MLEKOVITA proponuje zaś alternatywę dla tradycyjnych słodyczy – MiaMu batoniki z twarożku w polewie czekoladowej. Wiele z tych produktów znalazło się w zestawie świątecznym w eleganckim kuferku, oferowanym przez Mlekovitę. Za 100 zł można nabyć aż 25 produktów.
Coraz większą popularnością, także na święta, cieszą się deski serów. MLEKOVITA i tu ma swoje propozycje: świąteczny stół dopełni deska serów, stworzona z serów pleśniowych Camembert, Brie i Polish Bleu, serów długodojrzewających z linii Diamenty Konesera, Faruków, Gołek Zakopiańskich, paluszków serowych oraz innych serów wędzonych, ekologicznych czy z dodatkami smakowymi, jak np. Gouda z czarnuszką lub z kozieradką. Do przyrządzenia świątecznej ryby idealnie sprawdzi się zaś masło klarowane lub miniosełki masła Polskiego z dodatkami smakowymi, np. grzybowe czy ziołowe. Co ważne, dzięki możliwości zakupów online, produkty do przygotowania świątecznych przysmaków mogą trafić w sposób bezpieczny do wszystkich konsumentów w Polsce – MLEKOVITA jako jedyna dostarcza swoje produkty bez ograniczeń terytorialnych.
- Zamówienia są i będą realizowane w sposób ciągły i bezpieczny. Nieustannie monitorujemy sytuację i w razie konieczności dostosowujemy nasze działania do odgórnych wytycznych, a to wszystko dla bezpieczeństwa naszych pracowników, produkowanej i dostarczanej przez nas żywności, ale przede wszystkim – dla bezpieczeństwa naszych konsumentów – podkreśla Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński. – Mimo że w tym roku święta będą z pewnością nieco inne niż zazwyczaj, warto w ten wyjątkowy czas zadbać o przygotowanie świątecznych posiłków z polskich produktów od polskiego producenta, by w ten sposób w trudnym czasie pandemii wspierać również polską gospodarkę. Dzięki najwyższej jakości produktom marki MLEKOVITA bożonarodzeniowe potrawy zachwycą nawet najbardziej wymagających smakoszy i pozwolą im poczuć prawdziwy smak tradycyjnych polskich świąt – dodaje.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Ochrona środowiska
Za rok USA oficjalnie wycofają się z porozumienia paryskiego. To nie musi oznaczać rezygnacji z zielonych inwestycji
Jedną z pierwszych decyzji drugiej kadencji Donalda Trumpa było wycofanie się Stanów Zjednoczonych z porozumienia paryskiego. Oficjalnie nastąpi to 27 stycznia 2026 roku. Eksperci oceniają, że decyzja ta może pozostać w sferze negatywnej narracji politycznej, ponieważ względy ekonomiczne będą jednak wskazywać na wprowadzanie zielonych rozwiązań, a Trump i jego otoczenie to przede wszystkim biznesmeni. Negatywne stanowisko USA wobec walki z kryzysem klimatycznym może się jednak przełożyć na globalną debatę publiczną.
Media i PR
Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa
Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.