Komunikaty PR

Z MLEKOVITĄ zadbaj o bliskich - produkty mleczarskie i upominki na święta

2020-11-25  |  13:50
Biuro prasowe

Mimo trudnej i nietypowej sytuacji, związanej z pandemią koronawirusa, również w tym roku kilka tygodni przed Bożym Narodzeniem Polacy zaczynają już myśleć o przygotowaniach do świąt. Naprzeciw oczekiwaniom klientów wychodzi Mlekovita, która proponuje im najwyższej jakości produkty, niezbędne do przygotowania świątecznych potraw, w tym wypieków. Zarówno w swoich stacjonarnych sklepach firmowych Mlekovitka, jak i w sklepie internetowym mlekovitka.pl, firma oferuje także zestaw świąteczny, zapakowany w elegancki kuferek, zawierający duży wybór mlecznych smakowitości dla całej rodziny.

– Z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia MLEKOVITA przygotowała dla klientów i konsumentów szereg promocji, które dostępne będą zarówno w hurtowniach, jak i sklepach firmowych Mlekovitka. Jak co roku, tradycyjnie oferujemy także możliwość zakupu zestawu produktów w eleganckim kuferku prezentowym. To doskonały pomysł na prezent dla bliskich, pracowników lub kontrahentów. Specjalne niespodzianki przygotowaliśmy również dla klientów korzystających z zakupów on-line. W uruchomionych w ostatnich tygodniach dwóch sklepach internetowych – sba.com.pl i mlekovitka.pl – czekają atrakcyjne oferty i promocje na wybrane artykuły z naszego liczącego ponad 1000 produktów asortymentu – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński. W sklepie mlekovitka.pl wśród proponowanych upominków można znaleźć również wyjątkowe rękodzieła: wykonane ręcznie szydełkowe anioły. Świątecznych prezentów dla aktywnych – produktów o wysokiej zawartości białka – szukać można zaś w sklepie sba.com.pl.

Do przygotowania świątecznych potraw w każdej kuchni niezbędne są produkty mleczarskie. Jako baza wielu świątecznych wypieków i potraw doskonale sprawdzą się najwyższej jakości produkty od MLEKOVITY: Masło Polskie, mleko Wypasione, śmietanki Polskie, twarogi sernikowe Hanusi i Na Polski Stół, Mascarpone Kuchmistrza oraz nowości: Kajmak Kuchmistrza i Wypasione mleko zagęszczone. Bożonarodzeniowymi przysmakami mogą w pełni cieszyć się także osoby z nietolerancją laktozy, które mogą skorzystać z produktów ze specjalnej linii bez laktozy – jest ich już ponad 30. Najmłodszym (ale nie tylko im) MLEKOVITA proponuje zaś alternatywę dla tradycyjnych słodyczy – MiaMu batoniki z twarożku w polewie czekoladowej. Wiele z tych produktów znalazło się w zestawie świątecznym w eleganckim kuferku, oferowanym przez Mlekovitę. Za 100 zł można nabyć aż 25 produktów.

Coraz większą popularnością, także na święta, cieszą się deski serów. MLEKOVITA i tu ma swoje propozycje: świąteczny stół dopełni deska serów, stworzona z serów pleśniowych Camembert, Brie i Polish Bleu, serów długodojrzewających z linii Diamenty Konesera, Faruków, Gołek Zakopiańskich, paluszków serowych oraz innych serów wędzonych, ekologicznych czy z dodatkami smakowymi, jak np. Gouda z czarnuszką lub z kozieradką. Do przyrządzenia świątecznej ryby idealnie sprawdzi się zaś masło klarowane lub miniosełki masła Polskiego z dodatkami smakowymi, np. grzybowe czy ziołowe. Co ważne, dzięki możliwości zakupów online, produkty do przygotowania świątecznych przysmaków mogą trafić w sposób bezpieczny do wszystkich konsumentów w Polsce – MLEKOVITA jako jedyna dostarcza swoje produkty bez ograniczeń terytorialnych.

- Zamówienia są i będą realizowane w sposób ciągły i bezpieczny. Nieustannie monitorujemy sytuację i w razie konieczności dostosowujemy nasze działania do odgórnych wytycznych, a to wszystko dla bezpieczeństwa naszych pracowników, produkowanej i dostarczanej przez nas żywności, ale przede wszystkim – dla bezpieczeństwa naszych konsumentów – podkreśla Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński. – Mimo że w tym roku święta będą z pewnością nieco inne niż zazwyczaj, warto w ten wyjątkowy czas zadbać o przygotowanie świątecznych posiłków z polskich produktów od polskiego producenta, by w ten sposób w trudnym czasie pandemii wspierać również polską gospodarkę. Dzięki najwyższej jakości produktom marki MLEKOVITA bożonarodzeniowe potrawy zachwycą nawet najbardziej wymagających smakoszy i pozwolą im poczuć prawdziwy smak tradycyjnych polskich świąt – dodaje. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Cosori i WeWork ze wspólnym warsztatem kulinarnym w Warszawie Biuro prasowe
2024-07-30 | 14:30

Cosori i WeWork ze wspólnym warsztatem kulinarnym w Warszawie

Cosori ogłasza wprowadzenie na polski rynek swojego najnowszego produktu - frytkownicy beztłuszczowej Dual Blaze TwinFry 10 litrów. Z tej okazji, marka nawiązała współpracę z
Przemysł spożywczy Pomiar poboru mleka w fabryce Hochland w Węgrowie
2024-07-30 | 12:00

Pomiar poboru mleka w fabryce Hochland w Węgrowie

Jednym z największych wyzwań współczesnych mleczarni są odbiory mleka, czyli pierwszy i zarazem kluczowy proces, dzięki któremu można rozpocząć produkcję serów.
Przemysł spożywczy Grupa Lorenz publikuje Raport z postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju 2023
2024-07-29 | 10:00

Grupa Lorenz publikuje Raport z postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju 2023

Długoterminowy projekt promujący praktyki rolnictwa regeneratywnego w uprawie ziemniaków, potwierdzenie celów klimatycznych przez inicjatywę Science Based Targets oraz opracowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.